شناور بادی روی آب کودک طرح اردک

Bestway 41102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 1.35 CM
  • عرض: 91 CM
  • ارتفاع: .
17%
1,296,000
1,086,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب کودک طرح اردک محصولی برای استفاده کودکان است که از بدنه ای محکم و مقاوم برخوردار می باشد. این محصول را می توان برای استفاده فرزندان خود در محیط های آب های آرام مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. طراحی این شناور بادی به این صورت است که شرایط استاندارد و ایمن کودکان مهیا می شود و می توانند در فضایی که عاری از امکان خطر است به تفریحات آبی خود ادامه دهند. محصول از طراحی زیبا و فانتزی نیز برخوردار است. به طوری که مورد توجه کودکان قرار می گیرد و آن ها را به خود جذب می کند. رنگبندی بدنه نیز در نهایت خلاقیت صورت گرفته است و برای کودکان محصولی شاد تلقی می شود.

 این شناور بادی بر روی بدنه خود دارای دستگیره نگه دارنده می باشد که سبب ایجاد تعادل در زمان استفاده از محصول می شود. به این ترتیب کودکان می توانند بدون حرکت و با تمامی استاندارد های لازم بر روی محصول قرار گیرند و دچار مشکل نیز نشوند. وزن کم بدنه سبب شده است که افراد بتوانند حالت شناور و معلق خود را بر روی سطح آب حفظ کنند و در نتیجه برای قرار گیری در طی مدت زمان طولانی مناسب خواهد بود. به این ترتیب ساعات خوشی را برای کودکان مهیا می کند تا به لذت بردن در زمان قرار گیری بر روی سطح آب های آرام دست پیدا کنند. جهت سفارش محصول مورد نظر به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را ثبت نمایید.

شناور بادی روی آب کودک طرح اردک نمونه از پر طرفدارترین شناور بادی های روی آب بوده که میان سنین کودکان بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. قطعا ظاهر جذاب و زیبایی که این کالا داتشه یکی از ویژگی های مهمی است که خریداران آن را در نظر می گیرند. همانطور که قابل مشاهده است این شناور بادی دقیقا شبیه به یک اردک بوده که با رنگ زرد و به صورت شیک طراحی شده و شرکت اینتکس نیز با ظرافت و دقت فوق العاده ای این محصول را تولید کرده و به فروش می رساند. تمامی قسمت های این کالا به گونه ای شکل گرفته که پس از راه اندازی کامل، شما جلوه یک اردک زرد رنگ را به زیباترین شکل ممکن مشاهده می کنید. 

در واقع طراحی و رنگ زیبا که در این کالا به کار رفته باعث شده تا مشتریان بتوانند با استفاده و تهیه این شناور بادی نهایت لذت و آرامش را تجربه کنند که البته در همین راستا باید عنوان کنیم این محصول بادی مناسب برای استفاده کودکان بوده و کودک شما این مزیت را در اختیار داشته که با خیالی راحت و آسوده از محصول استفاده کرده و بر روی آب شناور باقی بماند. تمام این موارد ذکر شده از ویژگی های مهم جهت طراحی و ساخت این کالا بوده که باعث فروش ویژه و چشمگیر این محصول شده است. لازم به ذکر است قسمت نشیمنگاه این شناور بادی نیز به گونه ای طراحی شده که مانع از لیز خوردن و خستگی بدن کودک عزیزتان در حین استفاده شود. 

طراحی استاندارد و جدید

این کالا بیشتر به دلیل ظاهر سه بعدی و زیبایی که داشته مورد توجه اغلب خانواده ها قرار گرفته است که البته در همین راستا باید عنوان کرد که این محصول همانطور که ر تصویر پیداست ظاهری شبیه به یک اردک زرد رنگ داشته و همین عامل نیز باعث شده تا جلوه ای که مشتریان از این محصول مشاهده می کنند بسیار زیبا و دیدنی باشد. همچنین باید اشاره داشته باشیم که این شناور بادی یکی شیک ترین و در عین حال طبیعی ترین محصول بدی روی آب می باشد که باعث شده تا پس از قرار گیری یر روی سطح آب از اختیار داشتن این کالا نهایت لذت را ببرید. به جز موارد ذکر شده باید گفت که این شناور بادی دارای دو عدد دستگیره مخصوص در بخش های کناری خود می باشد که کودک می تواند با استفاده از آن به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و به صورت کاملا راحت از این محصول استفاده کند. در واقع وجود این دستگیره ها باعث شده تا به راحتی بتوانید این شناور بادی را حمل و جابجا نمایید.     

کیفیت و جنس بدنه

متریال و یا مواد اولیه که برای ساخت این کالا از آن استفاده شده وینیل یا همان پی وی سی می باشد که یک نوع پلاستیک با انعطاف پذیری بسیار بالا بوده و البته مزیت های فوق العاده دیگری نیز داشته است که از مهم ترین آن ها می توان به ضد آب بودن پی وی سی ها اشاره کرد. این مزیت باعث شده تا نه تنها از این مواد برای ساختن شناور های بادی بلکه با استفاده آن تمامی محصولات بادی دیگر از قبیل استخر بادی، قایق بادی و.. را نیز تولید می کنند. شما عزیزان می توانید این محصول را بر روی خشکی نیز استفاده کنید، اما بهتر است حتما از زیرانداز استفاده کنید تا سنگ ریزه و... آسیبی به محصول شما وارد نکنند. 

طریقه استفاده و راه اندازی محصول

شما عزیزان برای راه  اندازی و استفاده از این کالا به سادگی و بدون آموزش خاصی می توانید تنها با کمک یک پمپ باد کار خود را شروع کنید. در همین رابطه باید عنوان کرد که این کالا دارای محفظه های باد در قسمت زیرین خود می باشد که محل دقیق باد کردن و راه اندازی شناور بادی از همانجا خواهد بود. در همین راستا همانطور که اشاره شد شما تنها به یک پمپ باد( قابل خریداری به صورت جداگانه از شرکت اینتکس) نیاز دارید تا بتوانید محصولتان را به راحتی راه اندازی کنید.

نحوه سفارش کالا

شما عزیزان جهت سفارش کالا و یا کسب اطلاعاتی بیشتر درباره این محصول می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و شناور بادی روی آب کودک طرح اردک را به همراه ضمانت نامه معتبر از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کنید. 

برند
Bestway
طول
1.35 CM
عرض
91 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
45 KG
وزن بسته بندی
0.5 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...