شناور بادی روی آب کودک طرح موتور

intex 57534

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
21%
1,446,000
1,144,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب کودک طرح موتور یکی از محصولات جدید و دوست داشتنی تولید شده توسط معتبر و نامدار اینتکس می باشد که طراحی و ساختار بسیار جذابی دارد. این شناور با طراحی متفاوتی که داشته بدون شک می تواند نظر هر کودکی و بخصوص پسران را به سوی خود جلب کند. بخش اصلی بدنه از رنگ مشکی ساخته شده و طرح موتو اسپورت در انیمیشنی را داراست. این محصول در داخل و خارج منزل برای بازی کودکان بسیار مناسب و جذاب بوده که البته این شناور بادی طرح موتور یکی از زیبا ترین و جذاب ترین اسباب بازی های بادی کودک محسوب می گردد که برای کودکان بسیار سرگرم کننده خواهد بود و در کنار زیبایی منحصر بفرد از ایمنی بالایی نیز بهره می برد که از جنس پی وی سی با رویه طرح چرم می باشد و از مواد ضد حساسیت برای کودکان تولید شده است که به صورت بادی بوده و در برخورد با آن ها و بازی و تحرک هیچ گونه صدمه و آسیبی وارد نمی نماید. این کالا با رنگ آمیزی شاد و دلنشین مشکی و قرمز بسیار بادوام بوده و دارای طرح کارتونی شناخته شده میان کودکان می باشد که برای پسربچه ها بسیار جذاب بوده و هدیه بسیار مناسب برای کودکان محسوب می گردد.

شناور بادی روی آب کودک طرح موتور

لازم به ذکر است این محصول جذاب با ضخامت وینیل با دوام ساخته شده و پس بنابراین آن را در مقابل به هرگونه آسیب، سایش، فرسودگی و محیط بیرون کاملا مقاوم می سازد. این شناور  بادی علاوه بر محیط داخل و خارج منزل درون آب بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد و کودکان عزیز شما را برای مدت طولانی سرگرم می کند که اغلب برای پسربچه ها مناسب می باشد. این محصول را به راحتی می توان باد کرده و پس از خالی شدن دوباره به ابعاد کوچک تر تا خورده و می توانید آن را در هر مکانی حتی در تعطیلات تابستان به دریا برده و هیجان و بازی را به ارمغان بیاورید. این محصول یکی از محصولات بادی تابستانی مورد علاقه شما بچه ها خواهد بود که در هنگام ورزش در آب و یا در ساحل مناسب می باشد. جهت خرید این محصول جذاب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و این شناور بادی را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول   180 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 9.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

شناور بادی روی آب کودک طرح موتور جذاب و منحصر به فرد است. به طوری که تمامی کودکان تمایل به داشتن آن دارند و علاقه مند به استفاده از محصول در اوقات فراغت خود دارند. به این ترتیب محصول دارای طراحی متناسب با رده سنی کودک می باشد و می تواند بهترین ساعات را رقم بزند. شناور بادی قادر به قرار گیری بر روی سطح آب می باشد و دارای مزیت های متعدد است. این مزیت ها شرایط را برای استفاده کودکان از محصول مهیا می کند و می تواند متناسب با روحیات آن ها نیز باشد. علاوه بر این موارد می تواند ایمنی آن ها را نیز برقرار سازد و از بدنه ای استاندارد تشکیل شده است. شناور بادی روی آب کودک طرح موتور برای کودکان پسر جذابیت بیش تری دارد. در واقع هر کودکی که به موتور تمایل دارد قادر به جذب شدن به این محصول می باشد و می تواند به راحتی موقعیت داشتن تفریحات آبی را به دست آورد. شناور بادی بر روی سطح آب های آرام قرار می گیرد و لذت زیادی را به همراه دارد. کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند می توانند با مطالعه مطالب زیر به آشنایی بیش تر این محصول دست پیدا کنند.

شناور بادی روی آب کودک طرح موتور

طراحی جذاب بدنه

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید بدنه با بهترین طراحی ساخته شده است و بر روی آن از رنگ های متنوع استفاده شده است. این رنگبندی و طراحی به نوبه خود دارای مزیت های مختلف است که در نتیجه می تواند مورد محبوبیت کودکان واقع شود. والدین این محصول را برای فرزندان خود سفارش می دهند وبرای آن ها اسباب سرگرمی و تفریحی را ایجاد می سازند. چرا که با استفاده از آن انواع تفریحات آبی مهیا می شود و کودکان قادر به قرار گیری در محیط آب های آرام خواهند بود که ایمنی آن ها نیز تضمین می شود و از موارد استاندارد بهره مند خواهند شد. بدنه از رنگبندی متنوع تشکیل شده است که شباهت آن با موتور را بیش تر کرده است. بنابراین می توان آن را برای کودکان علاقه مند به موتور سیکلت خریداری کرد. بدنه دارای دستگیره نگه دارنده نیز می باشد که سبب ایجاد تعادل در محصول و استفاده کنندگان خواهد شد. به همین خاطر است که ایمنی کامل آن ها برقرار می شود و از فرورفتن و یا واژگون شدن به داخل آب نیز جلوگیری می شود.

باد کردن بدنه محصول

برای راه اندازی این محصول بی نظیر و جذاب همواره راهی برای ورود باد به داخل آن وجود دارد که در واقع دریچه هایی هستند که به پمپ باد متصل می شود. این دریچه ها محلی برای اتصال به پمپ باد است که در کم ترین زمان موقعیت را برای راه اندازی محصول مهیا می کند و می توان به وسیله پمپ باد به سرعت بدنه بزرگ محصول را راه اندازی نمود. باد کردن شناور بادی در کم ترین زمان صورت می گیرد و راحت می باشد. به طوری که کودکان خود نیز به راحتی قادر به باد کردن آن به وسیله پمپ باد خواهند بود.

خرید شناور بادی روی آب کودک طرح موتور

حفظ حالت شناور

به دلیل وجود بدنه تو خالی که از باد پرشده است محصول می تواند بر روی سطح آب به حالت شناور قرار گیرد و موقعیت خود را حفظ کند. وزن کم ایجاد حالت بی وزنی کرده است که می تواند افراد را نیز بر روی خود قرار دهد. درنتیجه بر روی سطح آب این حالت را به خود می گیرد و ساعات زیادی به موقعیت خود ادامه می دهد.

خرید

علاقه مندان جهت خرید شناور بادی مد نظر به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه نمایند تا به راحتی محصولی اورجینال را خریداری کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...