شناور بادی روی آب گرد اینتکس

intex 56835

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,596,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب گرد اینتکس از سری محصولاتی است که بیشتر به خاطر طراحی جذاب و خاصی که دارد باعث شده تا افراد به دنبال خرید و ثبت سفارش این محصول باشند. ساختار این شناور بادی روی آب به صورت گرد می باشد که این طراحی باعث شده تا یک کالای شیک و در عین حال ایده آل را برای قرار گرفتن بر روی آب در اختیار داشته باشید. قطعا به جز این موارد بحث شیک بودن ظاهر این محصول هم یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید به مشتریان این قدرت را می دهد تا با خیالی راحت دست به انتخاب این محصول بزنند.

شناور بادی روی آب گرد اینتکس

شما می توانید مشاهده کنید که ظاهر این شناور بادی روی آب با بهره گیری از طرح چیریکی شگل گرفته است که مسئله ای بسیار مهم و حیاتی بوده و سبب شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این محصول زیبا بزنند. در هر دو سمت این محصول نیز شما می توانید دو عدد دستگیره حمل و نقل را هم مشاهده کنید که به حفظ تعادل شما بر روی آب نیز بسیار کمک خواهد کرد. هم چنین باید اشاره کنیم که دور تا دور این محصول شما می توانید طناب نجات را هم مشاهده کنید که قطعا یکی از موارد مهم در انتخاب این شناور بادی به شمار رفته و از خطرات احتمالی بر روی آب جلوگیری خواهد نمود.

شناور بادی روی آب گرد اینتکس

در کنار این موارد بحث در اختیار داشتن فضایی برای قرار دادن لیوان و بطری آب و همین طور بهره مندی از تکیه گاه بادی نیز از دیگر خصوصیات مهم و جذاب این محصول به شمار خواهد رفت. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که بخش نشیمنگاه این کالا ساختاری توری دارد که به جذابیت های این محصول افزوده کرده است. با در نظر گرفتن این ویژگی ها هم اکنون می توانید خرید و ثبت سفارش خود را از سایت فروشگاه سعید اینتکس در ایران به ثبت برسانید و از ضمانت نامه کتبی این فروشگاه نیز بهره مند شوید.

 نوع تفریحی
 قطر 135 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمامی سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


شناور بادی روی آب گرد اینتکس شیک ترین و خاص ترین محصول بادی است که برای استفاده تمامی رده های سنی طراحی و تولید شده است. این شناور بادی موجب داشتن آرامش بر روی سطح آب می شود و در نتیجه نوعی تفریح آرامش بخش محسوب می گردد. افراد بر روی این محصول قرار می گیرند و بر روی سطح آب واقع می شوند. از این رو به داخل آب فرو نخواهند رفت و در نتیجه تعادل لازم برای این نوع قرار گیری را خواهند داشت. شناور بادی بدنه ای گرد دارد که مورد محبوبیت افراد قرار می گیرد. این بدنه گرد قادر به داشتن راحتی برای استفاده کنندگان است و موقعیت خوبی را برای آن ها ایجاد می کند. این محصول بادی مناسب استفاده در فصول گرم سال است و بر روی آب های آرام کاربرد دارد. در نتیجه بر روی آب استخر می تواند قرار گیرد و موقعیت خوبی را برای افراد ایجاد نماید. شناور بادی بی وزن و خالی از محتویات داخلی است که شرایط برای استفاده از آن در موقعیت روی آب مهیا می شود. این محصول را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد و برای هر یک از اعضای خانواده مورد استفاده قرار داد.

شناور بادی روی آب گرد اینتکس

محبوبیت شناور بادی

شناور بادی روی آب گرد اینتکس به دلیل داشتن طرح مورد علاقه افراد در گروه محبوب ترین وسیله بادی قرار گرفته است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. این محصول به دلیل داشتن طرح چیریکی پر فروش بوده است و می تواند برای افراد خاص مورد استفاده قرار گیرد. به همین خاطر است که علاقه مندان می توانند آن را برای تفریحات اعضای خانواده سفارش دهند و مورد استفاده قرار دهند. شناور بادی مجموعه ای از بدنه ای بادی و تو خالی است که در نتیجه حالت بی وزنی و شناور دارد. از این رو افراد بر روی آن ساعات خوشی را سپری می کنند. این محصول با طراحی جذاب و شیک برای هدیه دادن نیز مناسب می باشد. به همین خاطر است که افراد خرید آن را انجام می دهند. 

بدنه نرم و طبی

محصول دارای بدنه ای نرم می باشد که به دلیل داشتن بدنه بادی بوده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن لذت برد. بدنه برای ایجاد راحتی بیش تر دارای تکیه گاه می باشد. این تکیه گاه بادی دارای ساختار موجدار بوده است که در میزان آرامش و راحتی ایجاد شده در محصول نقش دارد. کسانی که از این محصول استفاده می کنند راحتی زیادی را حس خواهند کرد و در نتیجه دچار خستگی نیز نخواهند شد. از این رو می توان با خیالی آسوده ساعت زیادی را بر روی آن گذراند. شناور بادی دارای رویه ای برای نشیمن می باشد و نشیمن آن مشخص است. این نشیمن را می توان به منظور داشتن راحتی و جلوگیری از خستگی در نظر داشت و از وجود آن بهره مند شد. کسانی که به سمت خرید این محصول جذب می شوند قادر خواهند بود که تجربه داشتن تفریحات آبی آرامش بخش را به وسیله یک محصول نرم وراحت داشته باشند.

خرید شناور بادی روی آب گرد اینتکس

وجود جا لیوانی و دستگیره

در زمان داشتن تفریحات آبی و در فصول گرم سال افراد بیش تر به نوشیدنی و آب نیاز دارند. بنابراین برای راحتی بیش تر در این محصول جا لیوانی وجود دارد تا علاقه مندان لیوان و یا بطری خود را در داخل آن قرار دهند و در صورت نیاز از آن استفاده نمایند. بر روی بدنه محصول نیز دستگیره نگه دارنده وجود دارد که تعادل لازم را به محصول می دهد تا بر روی سطح آب به صورت آرامش بخش قرار بگیرند.

خرید

چنانچه قصد خرید این شناور بادی را دارید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...