شناور بادی شورتی روی آب طرح ماشین مدل 34045

bestway 34045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
206,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی شورتی روی آب طرح ماشین مدل 34045 ازجدیدترین شناورهای بادی با طراحی شورتی بوده که در رنگ و طرح کودک پسندانه ای تولید شده است. این کالاساخته شده از جنس پی وی سی یا همان وینیل درجه یک با رویه طرح چرم می باشدکه ازم قاومت بسیار عالی در برابر نور و گرمای آفتاب و همچنین دمای آب بهره مند خواهد بود. این شناور دارای جنس بدنه فوق العاده عالی و با کیفیت بوده وهمچین دو جای مخصوص جهت قرار گرفتن پاهای کودک شمادر این محصول طراحی شده تا امکان ایجاد تعادل بیشتر برای آن ها فراهم باشد. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این شناور بادی می توان به داشتن وزن، ابعاد کم و همچنین راه اندازی توسط کوچکترین پمپ های باد اشاره نمود تا امکان استفاده و حمل آسوده تری را برای شما فراهم سازد. 

شناور بادی فوق با توجه به ساختار و تحمل وزنی که داشته مناسب برای کودکان  زیر 3 سالمی باشد و بهتر است بگوییم که برای نوزادان نیزطراحی شده است. لازم به ذکر است جهت راه اندازی و استفاده از این کالا می توانید از پمپ های باد  مخصوص کمک بگیرید اما قبل از آن نیاز است تا یکی از پمپ ها را از طریق شرکت اینتکس خریداری کنید و در کمتر از 4 دقیقه شناور بادی خود را راه اندازی نمایید. در آخر باید گفت شما عزیزان می توانید شناور بادی شورتی روی آب طرح ماشین مدل 34045 فوق العاده را به همراه ضمانت نامه معتبر از طریق شرکت نمایندگی اینتکس در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه پی وی سی
 وزن 400 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 1 الی 2 سال
مشابه قایق
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...