شناور بادی شورتی کودک طرح بولدوزر

Intex 59586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
18%
350,000
290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی شورتی کودک طرح لودر یکی از محصولات زیبایی است که برای حفظ تعادل کودکان بر روی آب بسیار مهیج و جذاب می باشد. اگر دقت کرده باشید می توانید مشاهده کنید که این محصول دقیقا طرحی شبیه به یک لودر آبی و زیبا را دارد که قطعا برای کودکان کوچک بسیار خاص و مهیج خواهد بود. این محصول ساختاری شورتی دارد به این صورت که کودک به بهترین شکل ممکن درون این محصول قرار گرفته و با ایمنی کامل بر روی آب قرار خواهد گرفت.

شناور بادی شورتی کودک طرح لودر

بهره مندی از تکیه کاه بادی و همین طور طرح های موجود بر روی این کالا نیز از دیگر مزایا و ویژگی های فوق العاده ای است که این شناور بادی دارا می باشد و می توانید با وجود این موارد فضای امنی را در اختیار فرزند خود قرار دهید. از نظر جنس و کیفیت نیز این کالا ساختاری از نوع PVC را داراست که همانند اکثر محصولات بادی شرکت اینتکس کیفیت و ضخامت بالایی را از خود به جای گذاشته است. علاوه بر این ها تحمل وزن مناسب این شناور بادی نیز دیگر خصوصیت خوب این کالاست.

شناور بادی شورتی کودک طرح لودر

باید به این مسئله هم اشاره داشته باشیم که این محصول در یک باکس و بسته بندی سبک وزن و کوچک عرضه شده است که همین ویژگی حمل و نقل و جا به جایی این محصول را ساده تر کرده است. برای راه اندازی آسان این محصول هم پیشنهاد می کنیم حتما یک عدد پمپ باد تهیه کنید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را شکل داده و از آن استفاده کنید. هم اکنون امکان ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

 نوع تفریحی
 طول 84 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-


شناور بادی شورتی کودک طرح بولدوزر محبوب ترین وسیله بازی برای کودکان می باشد که برای کودکان کم سن کاربرد دارد. به دلیل داشتن ساختار خاص افراد می توانند این محصول را با داشتن ایمنی و شرایط استاندارد خریداری کنند و در نهایت در موقعیت های آبی مورد استفاده قرار دهند. شناور بادی ساختاری شورتی دارد که در واقع می تواند نیمی از بدن کودک را در داخل آب قرار دهد و نیمی از آن بر روی سطح آب قرار گیرد. از این رو بهترین شرایط برای استفاده از این محصول وجود دارد و علاقه مندان می توانند آن را برای فرزندان خود تهیه نمایند. این محصول در فصول گرم سال و در آب های آرام و خروشان مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردی خوبی دارد. با داشتن شناور بادی مد نظر کودکان نیز در مسافرت قادر به داشتن امکان تفریحات آبی می باشند و در نتیجه بهترین شرایط برای آن ها در موقعیت های آبی ایجاد می شود. از این رو در کنار والدین خود مشغول بازی و سرگرمی خواهند شد. علاوه براین موارد افراد می توانند این شناور بادی را برای فرزندان خود به جهت هدیه خریداری کنند و موجب اشتیاق آن ها به بازی های آبی شوند. جهت خرید این محصول ابتدا مطالب زیر را مرور نمایید.

شناور بادی شورتی کودک طرح بولدوزر

کوچک و کم جا

این محصول از آن جا که برای کودکان طراحی و تولید شده است دارای ابعادی متناسب با بدن آن ها می باشد که در نتیجه می توان آن را به راحتی با خود در مسافرت و گردش به همراه داشت. ابعاد کوچک این محصول بادی در زمان خالی بودن از باد کوچک تر می شود و در نتیجه می توان به صورت تاشو ان را در بسته بندی و ساک قرار داد و با خود جا به جا کرد. شناور بادی مد نظر بر روی سطح آب نیز جای کمی را اشغال می کند بنابراین در داخل استخر ها زمانی که افراد مشغول آبتنی می باشند کودکان نیز قادر به قرار گیری بر روی سطح آب به وسیله شناور بادی می باشند و می توانند از داشتن آن لذت ببرند. چند عدد شناوربادی به صورت همزمان قادر به قرار گیری بر روی سطح آب می باشند و در نتیجه موقعیت خوبی نصیب استفاده کنندگان خواهد شد. به همین خاطر است که بهره مندی از این محصول کاربردی به دلیل وجود ابعاد کوچک راحت و آسان است و مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است و خرید آن را انجام می دهند.

ترکیبی از رنگ های شاد

تمامی محصولاتی که برای کودکان طراحی و تولید می شود دارای رنگ های شاد می باشند و در ساخت آن ها زیبا ترین رنگ ها به کار رفته است. به همین خاطر می تواند موجب تقویت روحیه آن ها شود و استفاده از محصول را با رغبت بیش تر انجام دهند. این شناور بادی نیز از آن جایی که برای مخاطب کودک طراحی و تولید شده است از رنگبندی شاد برخوردار می باشد و می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد. ترکیبی از بهترین رنگ ها موجب ذوق و اشتیاق کودکان می شود و آن ها را به سمت محصول جذب می کند. بنابراین افراد می توانند این شناور بادی را با خیالی آسوده برای فرزندان خود تهیه کنند و یا به صورت هدیه برای آن ها سفارش دهند. خرید این محصول برای کادو برای سایر کودکان نیز خوب و مناسب است و در نتیجه می توان با قیمت مناسب آن را تهیه نمود.

خرید شناور بادی شورتی کودک طرح بولدوزر

خرید آسان شناور بادی شورتی

به منظور داشتن ساختار خاص افراد زیادی به سمت خرید محصول جذب می شوند و تمایل به داشتن آن دارند. بنابراین می توانند به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایند و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...