شناور بادی فلامینگو کوچک اینتکس مدل 57558

intex 57558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 147 CM
  • عرض: 140 CM
  • ارتفاع: 94 CM
16%
1,650,000
1,388,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور  بادی  روی  آب  اینتکس  طرح  فلامینگو  کوچک  مدل  57558  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  باارسال  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس طرح فلامینگو مدل 57558 NP  طرح جدید و تولید سال 2020 می باشد. این محصول با بسته بندی جدید و کیفیتی بسیار بالا نسبت به محصول مشابه قبلی تولید شده است و برای شناور ماندن کودکان و بزرگسالان بر روی آب بسیار مناسب است. برای حفظ امنیت و ایجاد تعادل شما بر روی آب دو دستگیره مخصوص در طرفین قرار داده شده است.


شناور بادی فلامینگو کوچک اینتکس مدل 57558 یکی از جذاب ترین و زیبا ترین لوازم شنا و محصولات تفریحی برای استفاده نوجوانان و کودکان بوده که دارای رنگ بدنه فوق العاده ای می باشد که بدین ترتیب چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و نسبت به سایر شناور های بادی از طراحی خاص و جذاب تری برخوردار می باشد. این شناور بادی تولید برند معتبر و نامدار اینتکس می باشد که در سال جدید طراحی و تولید شده است که شبیه یک فلامینگو بزرگ بوده و دارای رنگ بدنه صورتی می باشد که زیبایی بی نظیری را ایجاد می نماید و همچنین تمامی افراد برای استفاده از این محصول مشتاق می باشند.

لازم به ذکر است از مهم ترین دلایل و فاکتور های کیفیت و دوام این شناور بادی طرح فلامینگو اینتکس جنسی است که برای تولید محصول استفاده شده، پس بنابراین شرکت اینتکس برای تولید بخش های مختلف این شناور بادی جذاب، از پی وی سی درجه یک و مقاوم استفاده کرده است. همانطور که می دانید پی وی سی یا همان وینیل یک نوع پلاستیک طبیعی و کاملا منعطف است که برای ساخت محصولات بادی بسیار مناسب استفاده می باشد و البته از ویژگی های عالی پی وی سی می توان به ضد آب و ضد حساسیت بودن آن اشاره نمودکه این مزیت برای بسیاری از خریداران حائز اهمیت است. شناور بادی طرح فلامینگو اینتکس جدید دارای وزن 2 کیلوگرمی بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد و همچنین توسط پمپ باد محصولات بادی (قابل خرید از فروشگاه اینتکس) در مدت زمان کوتاه باد می شود و با داشتن دستگیره تعادل به راحتی می توان تعادل خود را بر روی آب حفظ نمود. شما می توانید در صورت تمایل به خرید انواع لوازم شنا و یا شناور بادی فوق، با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
147 CM
عرض
140 CM
ارتفاع
94 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
2 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...