شناور بادی قو اینتکس مدل 56287

intex 56287

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
11%
1,596,000
1,436,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی قو سایز بزرگسال با تحمل وزن 200 کیلوگرم به همراه کارت گارانتی


شناور بادی قو اینتکس مدل 56287 یکی از منحصر به فرد ترین محصول تولید شده در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس بوده که در سال جدید برای استفاده تمام رده های سنی به بازار جهانی عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که سطح نشیمنگاه آن کاملا مواج بوده به همین دلیل از تعریق بدن شخص مصرف کننده جلوگیری خواهد کرد. برای تولید بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم با انعطاف پذیری و دوام بالا استفاده شده و به همین دلیل به سادگی می توانید در فضای باز و درون آب های آرام نیز از این محصول استفاده نمایید. این محصول از وزن بدنه بسیار کمی برخوردار بوده اما قادر است به راحتی وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول از امکان حمل و راه اندازی آسانی برخوردار بوده به همین دلیل یک انتخاب استاندارد برای استفاده در سفر شما نیز به شمار می رود. این محصول دارای بدنه ای به رنگ سفید بوده که ساختاری مانند یک قو با ظاهری جذاب داشته که در دو سمت روی بدنه این پرنده دو عدد دستگیره تعبیه شده تا شخص با استفاده از آن بتواند تعادل خود را حفظ نماید.

شناور بادی قو اینتکس مدل 56287

در همین راستا باید عنوان کنیم که بر روی این کالا چند عدد دریچه باد وجود داشته که این مسئله کار شما را برای راه اندازی این محصول آسان کرده است. در واقع شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن با استفاده از یک عدد پمپ باد( قابل خریداری از فروشگاه سعید اینتکس) به راحتی این محصول را باد نموده و از آن استفاده کنید. البته با توجه به این نکات گفته شده، شما می توانید با آگاهی کامل دست به خرید و ثبت سفارش این شناور بادی طرح قو از نمایندگی اینتکس زده و به ساده ترین شکل ممکن در سراسر کشور با کمترین قیمت ممکن سفارش این محصول را ثبت کرده و از در اختیار داشتن این محصول نهایت لذت را ببرید.

شناور بادی قو اینتکس مدل 56287 محصولات باکیفیت و در عین حال جذاب و زیبا شرکت اینتکس بوده که دارای طراحی بسیار زیبا می باشد که هم برای کودکان دختر و هم برای کودکان پسر قابل استفاده می باشد. البته بخش اصلی بدنه این شناور بادی دارای رنگ بندی سفید بوده که بیشتر قسمت های رویه را تشکیل داده است. لازم به ذکر است جنس بدنه نیز در تمامی قسمت های این کالا از وینیل درجه یک تشکیل شده و خاصیت ضد تعریق نیز داشته که همین ویژگی سبب شده تا در طولانی مدت بدن شما به هیچ عنوان دچار تعریق نشود. لازم به ذکر است این بدنه کاملا ضد حساسیت بوده و مشکلی برای کودکان شما به وجود نخواهد آورد که البته گفتنی است دلیل استفاده از وینیل در این شناور بادی، استحکام بالای آن در برابر فشار زیاد و همچنین انعطاف پذیری چشمگیر محصول در برابر تغییر شکل نیز می باشد.

 البته از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این شناور بادی جذاب می توان به طراحی مدرن آن نیز اشاره کرد چرا که می توان با استفاده از آن یک تفریح ایمن با امنیت کامل داشت. گفتنی است این محصول به سبب طراحی بی نظیر خود، به خوبی بر روی آب به صورت شناور قرار گرفته و باعث ایجاد تعادل کودک شما در حین استفاده شده و مشکلی از نظر واژگونی برای آن ها پیش نخواهد آمد بنابراین می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند. در آخر باید گفت این کالا دارای مهلت تست و همچنین ضمانت نامه معتبر بوده و شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس برقرار نمایید. 

قابلیت حمل و جابجایی آسان

از ویژگی های بسیار خوب این شناور ها می توان به قابلیت حمل آسان آن اشاره نمود چرا که با توجه به حجم بسته بندی بسیار کوچک خود و البته وزن سبکی که داشته، به سادگی و به آسانی آن را می توانید با دست نیز حمل و جابجا نمایید. ولی بهتر است که از این محصول بیشتر در آب های آرام و کم عمق مانند استخرها استفاده کرد و البته در صورتی که قصد دارید تا از آن در آب های آزاد مانند سواحل دریا استفاده کنید، حتما نظاره گر و مراقب کودکان خود باشید. گفتنی است این محصول کاملا ضد آب است و در مجاورت با آب آسیبی نمی بیند و به همین دلیل است که طول عمر بالایی داشته است.

قابلیت تعمیر مجدد و جنس بدنه کالا

همچنین از ویژگی های دیگر این کالا می توان به قابلیت تعمیر شدن مجدد محصول اشاره نمود زیرا جنسی که برای ساخت شناور بادی کودکان استفاده شده در واقع مهم ترین دلیل بر افزایش کیفیت و دوام شناور بادی کودکان گردیده است، زیرا این جنس لایه های ضخیم و مقاوم که به با بهترین نوع ساختاری تولید شده و لایه های آن به خوبی به یکدیگر توسط شرکت اینتکس و دستگاه های تولیدی پرس شده است. لازم به ذکر است این جنس در واقع پلاستیک طبیعی منعطف شده بوده و برای تولید آن از مواد شیمیایی استفاده نشده وهمین ویژگی نیز موجب شده تا هیچ حساسیت پوستی برای بدن افراد در حین استفاده ایجاد نشود.

نحوه راه اندازی

در بدنه این شناور بادی کودک و بخش های مختلف آن دریچه های باد به جهت راه اندازی قرار داده شده است که می توانید با استفاده از پمپ های باد (خرید انواع پمپ باد از طریق شرکت اینتکس به صورت جداگانه امکان پذیر است) به سرعت آن را راه اندازی و استفاده کنید. البته استفاده از پمپ باد ضرورتی نداشته و از هر روش های دیگر نیز می توانید برای راه اندازی استفاده کنید اما توسط پمپ باد این اقدام سریع تر و در کمتر از چند دقیقه امکان پذیر خواهد بود اما باید توجه داشته باشید که حتما پس از راه اندازی درب دریچه را محکم ببندید تا باد از داخل آن خارج نشود. گفتنی است برای راه اندازی این محصول نباید از پمپ های باد قدرتمند استفاده شود و البته بهتر است میزان باد شناور بادی کودکان را کنترل کنید و آن را بیش از حد باد نکنید. گفتنی است جهت سفارش این کالا می توانید از طریق شرکت اینتکس اقدام به خرید این شناور بادی قو اینتکس مدل 56287 نمایید. 

نوع تفریحی
 طول 194 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 147 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
رنگ سفید
بدنه ی مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...