قایق بادی شورتی کودکانه با طرح تک شاخ

intex 59570

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 76 CM
  • عرض: 58 CM
  • جنس: وینیل
30%
650,000
460,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی کودکانه با طرح تک شاخ از جذاب ترین و سبک ترین شناور های بادی با کیفیت برای تفریحات آبی کودکان بوده است. همانطور که می دانید افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با مرغوبیت و کیفیت ساختار بدنه بالایی هستند تا طول عمر محصول را تضمین نماید. به همین سبب تاکید شرکت اینتکس همواره بر کیفیت بالای جنس بدنه محصولات بوده و این محصول جذاب نیز با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم تولید شده که دارای نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالا و با دوام زیاد می باشد. این شناور بادی دارای دو جای مخصوص جهت قرار دادن پاها بوده و به همین دلیل به شناور شورتی معروف است و همچنین دارای طراحی و رنگ بندی بدنه بسیار شاد و کودک پسندانه بوده تا در روحیه فرزندان شما تاثیر مثبت بگذارد.  محصول مورد نظر قابل استفاده برای کودکان بوده و نیاز به بدنه ای زیبا و مطابق با ورحیات آن ها دارد و از سوی دیگر کالای تولید شده باید منطبق با استاندارد های جهانی باشد و ایمنی کودک را در زمان بازی حفظ نماید.

بر همین اساس شناور بادی کودکانه با طرح تک شاخ یک نمونه موفق و با کیفیت برای نیاز مصرف کنندگان می باشد. این شناور بادی دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل با طرح اسب تک شاخ بوده که بر روی این بدنه تصاویر رنگارنگ و زیبایی با رنگبندی شاد و فانتزی نقش بسته است. لازم به ذکر است این محصول با توجه به ساختاری ظاهری بسیار زیبا و کیفیت بالا بدنه توانسته در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. به همین علت شما می توانید از این محصول در تمامی استخر های آبی و آب های ارام با آسودگی خاطر استفاده نمایید. در راستای راه اندازی این کالا باید گفت شما در ابتدا باید آن را از بسته بندی خود خارج کرده، در قسمت مسطحی قرار دهید و سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی که به صورت جداگانه برای شما قابل خریداری است، اقدام به راه اندازی آن نمایید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول را خریداری نمایید.

شناور بادی کودکانه با طرح تک شاخ مشهور ترین و محبوب ترین شناور بادی است که برای این رده سنی ساخته شده است. به دلیل میزان جذابیت بالا که در این محصول ایجاد شده است افراد می توانند با خیالی آسوده آن را برای فرزندان خود سفارش دهند و به خرید آن اقدام نمایند. شناور بادی تشکیل شده از بهترین و خاص ترین ساختار که با حالت معلق قادر به حفظ کودکان بر روی خود می باشد و می توان بهترین اوقات را تجربه کرد. محصول مورد نظر دارای ساختار شورتی می باشد و در این دسته بندی قرار گرفته است. به همین خاطر می تواند برای کودکان کم سن نیز مورد استفاده قرار گیرد و به گونه ای ایمنی آن ها در زمان حضور در داخل آب را تضمین کند. بدنه سبک محصول مدت زمان طولانی بر روی سطح آب قرار می گیرد و دچار مشکل نمی شود. تعادل لازم برای این نوع قرار گیری در محصول ایجاد شده است که در نتیجه افراد را مجاب به انتخاب و خرید شناور بادی می کند. با داشتن این محصول در زمان رفتن به محل هایی که دارای آب های آرام می باشد کودکان نیز از داشتن تفریحات آبی لذت می برند. 

شناور بادی کودکانه با طرح تک شاخ

محبوبیت طرح شناور بادی کودکانه

در سال های اخیر انواع وسایل بازی برای کودکان با طرح اسب تک شاخ تولید شده است و مورد استقبال زیاد آن ها قرار گرفته است. این طرح در پوشاک و وسایل دکوری نیز به کار رفته است که همگی موجب شادی و نشاط کودکان شده است. این طرح در واقع جزو محبوب ترین طرح هایی است که در وسایل کودک به کار رفته است و آن ها علاقه و تمایل زیادی به بهره مندی از آن دارند. در نتیجه به سمت چنین محصولاتی جذب می شوند و قادر به لذت بردن از آن ها خواهند بود. این شناور بادی نیز با طرح اسب تک شاخ ساخته شده است که طرحی بی نظیر و فانتزی می باشد و کودکان را به خود جذب می کند. از این رو محبوبیت آن زیاد است و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. این محصول تشکیل شده از رنگ های فانتزی و زیبا که شوق بازی کردن را بیش تر می سازد و می تواند برای کودکان یک محصول منحصر به فرد و کاربردی باشد. شناور بادی به راحتی مورد پسند قرار می گیرد و استفاده از آن نیز اسان است در نتیجه در بسیاری از موارد می توان از آن بهره مند شد و نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود.

شناور بادی مدل شورتی

ساختار این محصول به گونه ای طراحی شده است که به آن شناور بادی شورتی می گویند. در چنین محصولاتی در بخش مرکزی دو حفره ایجاد شده است که محل قرار گیری پاهای کودک می باشد. بنابراین نیمی از بدن در داخل آب قرار می گیرد و نیمی بر روی سطح آب می باشد. این گونه طراحی برای آن دسته از کودکان که فاقد تعادل در آب ها هستند مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای آن ها مهیج باشد. شناور بادی شورتی از فرو رفتن کودکان به داخل آب نیز جلوگیری می کند و می تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

وجود عروسک بادی

بر روی بدنه اسب تک شاخ قرار گرفته است که از آن به عنوان عروسک بادی یاد می شود. این بخش از محصول موجب بازی و شادی بیش تر کودکان می شود و می تواند آن ها را سرگرم تر سازد. عروسک بادی طرح اسب تک شاخ جذاب ترین طراحی در این محصول است و بخش مورد اهمیت این محصول می باشد.

نحوه خرید

شناور بادی کودکان با طرح تک شاخ از قیمت کمی برخوردار است و از نمایندگی اینتکس خریداری می شود.

برند
INTEX
طول
76 CM
عرض
58 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
23 KG
وزن بسته بندی
0.5 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3-4 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...