شناور بادی کودک با طرح لاکپشت

57555 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.91 CM
  • عرض: 1.70 CM
  • جنس: وینیل
19%
1,346,000
1,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی کودک با طرح لاکپشت یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده که به دلیل طراحی شکیل و زیبایش در بین خانواده ها و همین طور کودکان از جذابیت خاصی برخوردار است. این شناور بادی به گونه ای طراحی شده که کودک عزیز شما می تواند به سادگی در داخل آن نشسته و بر روی آب به صورت ایمن و شناور باقی بماند. از خصوصیات خوب این محصول طراحی خاص و جذابش بوده که برگرفته از ظاهر یک لاکپشت است و در ساخت آن از رنگ های شادی همچون سبز، قرمز و نارنجی استفاده شده که در روحیه کودک شما تاثیر بسزایی دارد. همچنین این محصول از جنس وینیل ساخته شده که کیفیت بی نظیر و فوق العاده ای داشته و به راحتی آسیب نخواهد دید، لازم به ذکر است این شناور بادی کودک ساخته شده از روکش طرح چرم بوده که سطح نرم و راحتی داشته و در صورت استفاده طولانی مدت موجب تعرق و خستگی کودکان نمی شود و با داشتن سطح مواج، هوا از میان این لایه ها عبور می نماید. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این شناور بادی کودک قابلیت تعمیر آن بوده و به همین دلیل در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه این محصول می توان آن را ترمیم کرده و مجدد استفاده کنید. برای خرید شناور بادی کودک با طرح لاکپشت به همراه ضمانت نامه معتبر اینتکس، می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

شناور بادی کودک با طرح لاکپشت محصولی جدید و فانتزی است که از طراحی حرفه ای برخوردار می باشد. این محصول در دسته بندی محصولات بادی قرار می گیرد که برای تفریحات آبی در محیط های آبی مورد استفاده می باشد. از این رو رده سنی کودک در این محیط ها به راحتی قادر به بهره مندی از لحظات خوشایند و شاد می باشند. شناور بادی بر روی سطح آب قرار می گیرد و تعادل لازم برای این قرار گیری را دارد. کودکان نیز برای داشتن امکان استفاده از این محصول بر روی آن سوار می شوند و بر روی سطح آب قرار می گیرند. در فصول گرم سال که افراد بیش تر به سمت داشتن تفریحات آبی کشیده می شوند این محصول کاربرد زیادی دارد و به منظور مهیا کردن شرایط مناسب برای کودکان و ایجاد سرگرمی مناسب برای آن ها مد نظر قرار می گیرد. بدنه این محصول برای استفاده طولانی مدت سازگاری دارد و از مزیت های متعدد تشکیل شده است. امکان به همراه داشتن محصول در تفریح و مسافرت نیز نمونه ای از مزیت های مهم می باشد که به بررسی آن می پردازیم. 

شناور بادی کودک با طرح لاکپشت

سازگاری شناور بادی با محیط

از نظر کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید این شناور بادی می توان به درجه بالایی از آن اشاره داشت که از ضخامت زیادی برخوردار است و می تواند در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل وجود ضخامت زیاد افراد قادر به استفاده از آن در محیط های مختلف هستند و می توانند از وجود آن بهره مند شوند. شناور بادی غیر قابل نفوذ می باشد و بدنه ای عاری از هر گونه درز و شکاف دارد. بنابراین باد داخل خود را تخلیه نخواهد کرد و خصوصیت شناور بودن بر روی آب را دارا می باشد. بدنه غیر قابل نفوذ در زمانی که افراد تمایل به شستشوی بدنه را دارند نیز مورد اهمیت خواهد بود و در نتیجه می توان با خیالی آسوده بدنه را با آب تمیز کرد. محصول مورد نظر از سری محصولات پر فروشی است که مزیت های مورد علاقه افراد را دارد. به همین خاطر است که فروش آن بالا بوده است و توانسته رضایت علاقه مندان را به خود جلب کند. با توجه به سازگاری زیاد این شناور بادی با محیط های آبی و قرار گیری به حالت شناور بر روی سطح آب می توان با خیالی آسوده آن راسفارش داد و از داشتن محصول لذت برد.

طرح جذاب و رنگبندی زیبا

این محصول مشابه با آن چه که لاکپشت دارد طراحی شده است و از دست و پا و سر و لاک بزرگ تشکیل شده است. به همین خاطر است که در نظر کودکان بسیار جذاب و منحصر به فرد بوده است و می تواند موجب خرید آن ها شود. لاکپشت مد نظر تمامی بخش های خود را برای داشتن راحتی بیش تر در زمان قرار گیری بر روی سطح آب دارا می باشد و می تواند لذت حضور بر روی سطح آب را برای کودکان داشته باشد. با این وجود است که محبوبیت زیادی دارد.

خرید شناور بادی کودک با طرح لاکپشت

بدنه بزرگ با ابعاد جا دار

شناور بادی مد نظر از بدنه ای بزرگ تشکیل شده است که جدای از داشتن دست و پا و سر که برای ایجاد جذابیت بوده اند دارای یک لاک بزرگ است تا کودکان به راحتی بر روی آن قرار گیرند و از موقعیت لذت ببرند. با این وجود است که به راحتی می توان کودکان را بر روی بدنه قرار داد و ایمنی آن ها را نیز تضمین نمود.

خرید شناور بادی

به منظور خرید آسان شناور بادی مد نظر امکان خرید حضوری و غیر حضوری آن از طریق نمایندگی اینتکس وجود دارد که افراد بر اساس موقعیت خود خرید را انجام می دهند.

برند
INTEX
طول
1.91 CM
عرض
1.70 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
80 KG
وزن بسته بندی
2 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...