شناور بادی کودک شورتی طرح اردک

کد 102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
18%
462,000
382,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بهترین و ارزانترین قیمت قایق بادی شورتی کودک طرح جوجه اردک محصولی بسیار زیبا و با کیفیت و پر طرفدار برای کودکان 3 الی 4 سال با ارسال فوری ارزان به سراسر کشور اسباب بازی سرگرم کننده ای برای شناور ماندن کودکان بر روی آب می باشد.

محصولات مرتبط

شناور بادی کودک شورتی طرح اردک از سری شناور های بادی با طراحی بدنه شورتی است که قابلیت جای دادن هر دو پای کودک را در درون خود خواهد داشت. این شناور بادی برای حفظ تعادل کودک بصورت شورتی طراحی و تعبیه شده است و این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر دماهای مختلف آب خواهد داشت، برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده به همین دلیل شما می توانید این محصول را در سفر و فضای باز همراه داشته باشید و البته گفتنی است که این شناور بیشتر برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها مناسب خواهد بود.  این شناور بادی کودکانه شورتی طرح اردک برای کودکان سه سال به بالا مناسب است و می توان از آن  در استخر و همچنین آب های کم عمق استفاده کرد به گونه ای که تحت نظارت والدین نیز باشد.

طرحی این شناور اردکی به گونه ای است که زمانی که باد نشده فضای بسیار کمی را اشغال می کند و جا به جایی آن بسیار آسان خواهد بود و همچنین در صورت باد شدن نیز فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. لازم به ذکر است با بسته بندی شیک و زیبایی که این محصول داشته شما می توانید آن را به عنوان کادو به عزیزان خود نیز هدیه دهید. این محصول دارای پمپ باد نبوده و درصورت لزوم می توانید پمپ باد را از شرکت سعید اینتکس با کمترین قیمت تهیه کنید. همچنین برای خاطر جمع شدن مشتریان به همراه این محصول کارت گارانتی تعمیرات گذاشته که در صورت صدمه دیدن می توانید از آن استفاده کنید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 83 سانتی متر
 عرض 50 سانتی متر
 وزن 10 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3-4 سال
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-


شناور بادی کودک شورتی طرح اردک بسیار زیبا با طراحی کودکانه و تعادل خوبی که بر روی آب دارد و خیالتان را از شیطنت و بازیگوشی کودکان راحت می کند. با استفاده از این شناور، کودک می تواند در آب بازی کرده و حرکت کند و این امر باعث ایجاد جذابیت بیشتر و تقویت روحیه شاد او می شود. علاوه بر این موارد شناور بادی کودکانه طرح اردک ظاهری جذاب و کارتونی داشته که برای کودکان بسیار جذاب بوده و توجه آن ها را به خود جلب کرده است. لازم به ذکر است بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و شما عزیزان می توانید به راحتی کودکان خود را درون آن قرار دهید و فرزندان شما با خیال آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی از آن استفاده کنند. طراحی مناسب و جدید این محصول می تواند به خوبی امنیت را برای کودکان شما فراهم کند. همچنین وزن متناسب این محصول نیز سبب این شده تا بتوانید به راحتی آن را به همراه خود حمل کرده و از آن بخوبی استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول کاربردی و زیبا ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اقدامات لازم برای راه اندازی

اولین کاری که می بایست برای راه اندازی این کالا انجام دهید، تهیه یک پمپ دستی یا برقی بوده تا به وسیله آن بتوانید محصول خود را باد کنید. همانطور که تصویر مشخص است یک دریچه روی بدنه شناور بادی کودک قرار گرفته که لازم است تا آن را باز کنید و نازل پمپ را داخل آن قرار دهید و سپس با فشار دست خود روی پمپ، به راحتی کالا را به صورت کامل باد کرده، اما دقت کنید که بیش از حد محکم و پر باد نشود چون که ممکن است در این صورت مقاومت کمتری داشته باشد. شما می توانید با دست خود بدنه آن را بررسی کرده تا چنین اتفاقی پیش نیاید.

 در این صورت محصول آماده استفاده است و کودک شما می تواند تجربه تفریحات آبی خوبی را با این محصول فوق العاده و جذاب تجربه کند. خالی کردن باد محصول به این صورت انجام شده که باید دریچه قرار گرفته بر روی بدنه را باز کنید تا هوا به خارج از بدنه منتقل شود. در اینصورت می توانید شناور بادی را جمع کرده و در گوشه ای بگذارید تا فضای کمی را اشغال کند. 

طول عمر بالای محصول

تمامی افراد در زمان خرید محصولات بادی از جمله شناور های بادی همواره در پی محصولی با مرغوبیت ساختار و جنس بدنه هستند تا طول عمر آن ها را تضمین نماید. بر همین اساس تاکید شرکت سازنده همواره بر کیفیت و دوام بالا جنس بدنه محصولات بوده است. این محصول جذاب نیز با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم درجه یک تولید شده و دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا با دوام بسیار زیاد می باشد. کفی این محصول بصورت مداوم در تماس با سطح آب بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد پس به همین دلیل از پی وی سی دولایه تولید شده که این ساختار را می توانید در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز با آسودگی خاطر استفاده نمایید زیرا که قرار دادن این محصول در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف آب تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول نخواهد داشت.


طراحی جدید و کودک پسندانه

طرح بدنه محصول بر گرفته از یک اردک زیباست که به خاطر داشتن رنگ زرد بسیار چشم نواز و زیبا بوده و البته در ارتباط با بخش نشیمنگاه این محصول هم باید عنوان کرد که به صورت فرو رفته و راحت تولید شده که در هنگام نشستن بر روی ان بسیار نرم و لطیف می باشد. در هنگام استفاده از این محصول با استفاده از آن می توانید امنیت فرزند خود را حفظ کنید و همچنین در هنگام جا به جایی این محصول می توانید به سادگی با در دست گرفتن حمل کنید. طراحی استاندارد و مناسب این محصول امکانی ایجاد کرده تا تمام رده های سنی به راحتی از آن بهره برداری نمایند. لازم به ذکر است این محصول با توجه به ساختار و ظاهری بسیار زیبا و کیفیت بالای بدنه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بسیار بالایی دست یابد. از این محصول در تمامی استخر های آبی و آب های آرام با آسودگی خاطر می توانید استفاده نمایید.

نحوه خرید و سفارش

 برای خرید شناور بادی کودکانه شورتی طرح اردک کافیست ابتدا محصول خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس انتخاب و ثبت سفارش کرده تا در مدت زمان کمی به همراه ضمانت نامه معتبر شرکت برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...