شناور بادی یک نفره آبی اینتکس

intex 58859

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
21%
796,000
634,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی یک نفره آبی اینتکس یک شناور مهیج و جذاب دیگر است که با یک رنگ فوق العاده زیبا و طراحی کاملی که از خود به جای گذاشته است باعث شده تا مشتریان بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. اگر با دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که از هر نظر این محصول یک کالای خاص و ایده آل خواهد بود که بدون هیچ گونه نگرانی مشتریان می توانند با ثبت سفارش این کالا لذت تجربه یک تفریح آبی را برای خود کامل کنند. در همین رابطه باید عنوان داشته باشیم که ظاهر این محصول به گونه ای طراحی شده است که مشتریان می توانند با نشستن در میان بخش مرکزی این محصول به بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنند.

شناور بادی یک نفره آبی اینتکس

در بخش های کناری این محصول و در هر سمت یک عدد محفظه برای قرار دادن لیوان و یا بطری آب تعبیه شده است که به بهترین شکل ممکن پس از قرار گرفتن بر روی آب می توانید از این محفظه ها هم برای نگهداری و دسترسی سریع به بطری و یا لیوان آب خود هم بهره مند شوید. هم چنین وجود دستگیره در بخش های کناری این کالا هم برای حمل و نقل ساده تر و جا به جایی این محصول بسیار ایده آل می باشد. هم چنین فروشگاه سعید اینتکس نیز این کالا را همراه با کارت گارانتی معتبر عرضه کرده است که در صورت آسیب دیدن به ساده ترین شکل ممکن می توانید این محصول را به فروشگاه آورده و از خدمات گارانتی بهره مند شوید. امکان خرید و ثبت سفارش این محصول هم اکنون برای شما فراهم خواهد بود.

 نوع تفریحی
 طول 152 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...