شناور جالیوانی روی آب طرح فلامینگو مدل 57500

جالیوانی روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 33 CM
  • عرض: 0
  • ارتفاع: 25 CM
12%
256,000
226,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور  بادی  یا  جالیوانی  روی  آب  اینتکس  طرح  فلامینگو  مدل  57500  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  با  ارسال  فوری  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

شناور جالیوانی روی آب طرح فلامینگو مدل 57500 از سری لوازم جدید این شرکت برای نصب و استفاده در انواع جکوزی های بادی، استخرها و ... بوده که دارای طراحی بسیار مناسب و در عین حال کم جا می باشد. این جا لیوانی قابلیت نگهداری لیوان و یا بطری آب را به راحتی داشته است. این محصول یکی از جدید ترین لوازم جانبی برای تفریحات آبی بوده که از طرح بدنه زیبا و جذابی برخوردار می باشد و دارای جنس بدنه ای از پلاستیک پی وی سی با روکش طرح چرم است که دارای ابعاد بسیار مناسب برای قرار گیری یک لیوان یا بطری است. لازم به ذکر است اگر برای مدت طولانی درون آب یا استخر به تفریح می پردازید و به نوشیدنی و آب احتیاج دارید تا تفریح خود را لذت بخش تر و تشنگی خود را بر طرف نمایید، این شناور بادی از بهترین لوازم کاربردی برای شما می باشد.

 این جا لیوانی برای مدت زمان طولانی و ایده آل برای بازی در زمان حمام و داخل وان نیز استفاده می شود که مناسب برای بطری آب، خوراکی و میان وعده باشد و می تواند تعادل خوبی را حفظ نماید. این جا لیوانی دارای طرح بدنه فلامینگو با رنگ زیبا صورتی می باشد که به سرعت باد و راه اندازی شده و از قیمت مناسب بهره می برد. شما عزیزان جهت خرید این کالا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و این شناور جا لیوانی را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. شناور جالیوانی روی آب طرح فلامینگو مدل 57500

شناور جالیوانی روی آب طرح فلامینگو مدل 57500 دارای ساختاری کوچک و کم جا می باشد که از مزیت های زیاد برخوردار است. داشتن این شناور بادی موقعیت خوبی را نصیب استفاده کنندگان می کند که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. شناور بادی مد نظر محلی برای قرار دادن بطری و لیوان بر روی سطح آب است که آن ها را محکم حفظ می کند و در اختیار کسانی قرار می دهد که در سطح آب های آرام مشغول داشتن تفریحات آبی می باشند. تفریحات آبی در فصول گرم سال رخ می دهد که در این فصول نیاز به نوشیدنی و آب زیاد می باشد. به همین خاطر در دسترس بودن آب و نوشیدنی امری ضروری و حائز اهمیت می باشد که به وسیله خرید شناور جا لیوانی بر روی سطح آب ایجاد می گردد. این جا لیوانی وزن کمی دارد و قادر به حرکت راحت بر روی سطح آب می شود. به همین خاطر است که در یک محدوده خاص به راحتی جا به جا می شود و کسانی که در این محیط وجود دارند در هر نقطه از آن قادر به بهره مندی از آب و نوشیدنی خواهند بود. 

خرید شناور جالیوانی روی آب طرح فلامینگو مدل 57500

طراحی ساده اما کاربردی

این جالیوانی ها در سه عدد داخل یک بسته بندی وجود دارند که به راحتی می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد. شناور بادی مد نظر دارای امکان راه اندازی آسان بوده است که افراد می توانند با خیالی آسوده آن ها را برای استفاده بر روی سطح آب آماده سازند. این شناور بادی بر روی بدنه خود دارای دریچه باد می باشد که به پمپ باد متصل می شود. اتصال به پمپ باد می تواند سبب باد شدن بدنه در زمان کم شود. در نتیجه با در دست داشتن پمپ باد دستی افراد می توانند تمامی محصولات بادی مورد استفاده خود از جمله شناور جا لیوانی را نصب و راه اندازی نمایند. این محصول بر روی خود دارای این دریچه بوده است و در زمان مسدود بودن می تواند از خروج باد داخل بدنه جلوگیری نماید. به همین خاطر است که بدنه با باد اولیه خود مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت نیاز به جمع اوری جالیوانی تخلیه باد داخل آن صورت می گیرد. بدنه کوچک محصو ل برای قرار گیری یک لیوان یا بطری ساخته شده است که آن ها را در داخل خود محفوظ نگه می دارد.

بدنه غیر قابل نفوذ

این شناور جا لیوانی مانند تمامی شناور هایی که بر روی سطح آب های آرام مورد استفاده قرار می گیرند دارای بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشند که در نتیجه شناور ماندن بر روی آب را نیز انجام می دهد. به دلیل بدنه غیر قابل نفوذ محصول است که این محصول می تواند با حالت معلق بر روی سطح آب قرار گیرد و به داخل آن فرو نرود. محصول مورد نظر فاقد هر گونه درز و شکاف می باشد که در نتیجه می توان از آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد.

شناور جالیوانی روی آب طرح فلامینگو مدل 57500

به همراه داشتن محصول

به دلیل وجود ابعاد کوچک بسته بندی این شناور بادی افراد می توانند به راحتی در صورت رقتن به مسافرت و گردش آن را با خود به همراه داشته باشند. این محصول در داخل ساک وسایل و یا در کنار وسایل مورد نیاز برای سفر قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند. همچنین از وزن کم برخوردار است که برای جا به جایی آن نیز مشکلی وجود ندارد.

خرید ارزان شناور جا لیوانی

علاقه مندان برای خرید شناور جا لیوانی که دارای طرح فلامینگو می باشد می توانند به سایت سعید اینتکس مراجعه کنند و محصول را به راحتی سفارش دهند.

برند
INTEX
طول
33 CM
عرض
0
ارتفاع
25 CM
ظرفیت
1
تحمل وزن
0
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...