شناور قرص کلر اینتکس intex 29041

intex 29041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
16%
650,000
550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور قرص کلر اینتکس intex 29041 نمونه ای از کاربردی ترین محصولات تولید شده بوده و همانطور که می دانید قرص کلر برای ضد عفونی انواع استخرها به کار می رود و جهت پاکیزه نگه داشتن رنگ آب است. گفتنی است جهت استفاده از این محصول باید قرص را در داخل شناور مخصوص قرار داد و به راحتی از آن استفاده کرد. باید در نظر داشته باشید نور خورشید در استخرهای روباز کلر را سریع از بین می برد بنابراین برای استفاده از این قرص کلر در آب استخر از شناور قرص کلر یا ظرف  مخصوص آن استفاده کنید که با شناور بودن در سطح استخر از تغییر رنگ کف استخر و پوسیدگی آن جلوگیری کند. این شناور قرص کلر دارای شیارهای تنظیم شونده جهت ورود و خروج آب به داخل آن بوده که بر روی بدنه شناور قرار داشته و به همین سبب بر روی آب می مانند و با گردش در کل استخر و حل شدن قرص کلر در آب سبب ضد عفونی و تمیز شدن آن می شود و همچنین سبب باکتری زدایی آب استخر نیز خواهد شد.

 شرکت اینتکس این شناور قرص کلر را برای شما عزیزان طراحی تولید کرده که دارای جنس سبد قرص دارای جنس بدنه ای از پلاستیک مقاوم و فشرده است و همچنین دارای درب محکم و مقاومی می باشد که به راحتی درب آن باز نشده و قرص درون آب نمی ریزد. گفتنی است این محصول کاربردی و جدید دارای وزن سبک و ابعاد مناسبی نیز بوده که به راحتی بر روی آبمعلق می ماند و عمل ضد عفونی آب را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. جهت خرید شناور قرص کلر اینتکس intex 29041 می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...