طریقه نصب استخر پیش ساخته برای ایجاد محیطی مورد علاقه برای افراد مهم است به طوری که برای آن ها ایجاد موقعیت دلخواه می کند تا در نتیجه بتوانند در محیط مانند شرایط استفاده از استخر های بتنی لذت ببرند. این محصول نیز مانند یک استخر بزرگ و جادار عمل می کند و افراد می توانند از وجود آن بهره مند باشند. ابعاد و اندازه مختلف در این محصول سبب شده است که بتوان به راحتی محصول را در مکان های مورد علاقه خود قرار داد و به بهره مندی از آن اقدام کرد. استخر پیش ساخته در موقعیت های مختلف برای کاربرد های گوناگون در نظر گرفته می شود و مورد استفاده علاقه مندان واقع می گردد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده این استخر را مورد بررسی قرار داد و در موقعیت دلخواه خود از وجود آن لذت  برد. استخر پیش ساخته انواع گوناگونی دارد که به روش ها مختلف نصب می شوند. در نتیجه ابتدا خرید محصول انجام می شود و سپس محل نصب استخر پیش ساخته تعیین می گردد. سپس به نحوه نصب استخر پیش ساخته اقدام می گردد. به این ترتیب است که افراد به راحتی قادر به داشتن موقعیت دلخواه خواهند بود و بیش ترین میزان تفریحات آبی را در محیط های شخصی خود به دست می آورند.

 برخی از این محصولات برای نصب نیاز به نصاب استخر پیش ساخته دارند اما برخی دیگر با مشاهده دفترچه راهنما و یا سی وی که حاوی فیلم آموزشی است به راحتی نصب می شود. از این رو نحوه و طریقه نصب استخر پیش ساخته بسیار مختلف است و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید و از وجود آن بهره مند شوید. به وسیله استخر پیش ساخته محیط هایی که برای تفریح و سرگرمی ایجاد شده اند از تمامی امکانات تفریحات آبی نیز برخوردار خواهند شد و در نتیجه ساعات خوشی برای علاقه مندان رقم می خورد. از این رو یک محصول منحصر به فرد و خاص برای اوقات فراغت است و در فصول گرم سال کاربرد بیش تری دارد. اما مراقبت از آن در سایر فصول نیز مورد اهمیت قرار گرفته است و افراد باید نسبت به کسب اطلاعات بیش تر در زمینه طریقه نصب استخر پیش ساخته در سایر فصول نیز اقدام کنند و موجب خرابی و آسیب دیدن بدنه نشوند. جهت کسب اطلاعات کامل و جامع در خصوص داشتن این استخر پیش ساخته با ما همراه باشید.

طریقه نصب استخر پیش ساخته

طریقه نصب استخر پیش ساخته روکار 

انواع استخر پیش ساخته قادر به نصب به حالت رو کار می باشند و موقعیت دلخواهی را به وجود می آورد. برای این کار تنها لازم است که اجزای بدنه به هم متصل شوند و شکل اصلی خود را بگیرند. در نتیجه می توانند در تمامی محیط ها و بر روی تمامی فصول قرار گرفته و مورد استفاده واقع شوند. استخر پیش ساخته رو کار نصب آسان دارد که در زمان کوتاه نیز انجام می شود. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بر روی سطوح گوناگون به نصب و استفاده از این محصول منحصر به فرد اقدام نمود. استخر پیش ساخته برزنتی بر روی سطح زمین قرار می گیرد و برای راه اندازی آن تنها نکات کمی وجود دارد که باید به آن توجه شود.

 سطح محیطی که استخر پیش ساخته بر روی آن قرار می گیرد باید عاری از هر گونه وسایل و اشیاء تیز باشد. این در حالی است که بخش کف از ضخامت زیاد برخوردار است اما با برخورد به این موارد دچار پارگی و خرابی خواهد شد. به این ترتیب افراد می توانند با بررسی محل مورد نظر نسبت به نصب آن نیز اقدام نمایند. برای جلوگیری از بروز چنین آسیبی زیر انداز محکم  در کنار محصول وجود دارد که می توان آن را در زیر بدنه قرار داد و محصول را بر روی آن نصب و راه اندازی کرد. این زیر انداز از جنس محکم  و ضخیم برزنتی می باشد که دوام بخش کف را به مراتب بالا برده است و می تواند بیش ترین میزان راحتی و آسایش را ایجاد سازد. استخر پیش ساخته به این صورت بر روی سطح زمین استفاده می شود و قادر به استفاده توسط تمامی علاقه مندان خواهد بود.

راهنمای نصب استخر پیش ساخته

طریقه نصب استخر پیش ساخته توکار

مورد بعدی که طریقه نصب استخر پیش ساخته در داخل زمین است با نام نصب به صورت توکار شناخته شده است که افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند. علاقه مندان در محیط هایی مانند باغ و ویلا تمایل به داشتن محصول در داخل زمین دارند تا محیطی زیبا و خاص ایجاد شود و شباهت استخر مد نظر به استخر بتنی بیش تر شود. در نتیجه اقدام به نصب محصول به صورت تو کار می کنند و برای این کار نیاز به افراد حرفه ای در این زمینه دارند. نصب به این حالت حداقل در طی دو روز به طول می انجامد. بنابراین افراد با آگاهی کامل نسب به این موارد به نصب استخر پیش ساخته توکار اقدام می کنند. در زمانی که محل مورد نظر برای نصب محصول مشخص می شود افراد شروع به حفاری محل به اندازه استخر پیش ساخته می نمایند و با توجه به میزان ارتفاع دیواره ها و عمق استخر پیش ساخته زمین حفاری می شود.

 به همین خاطر است که نصب با چنین حالتی نیاز به زمان دارد و کمی هزینه بر نیز خواهد بود. پس از حفارش به میزان و اندازه مد نظر فضا برای نصب استخر پیش ساخته آماده می شود. در بخشی دیگر نیز اجزای استخر پیش ساخته در کنار هم قرار می گیرد و تشکیل این محصول بزرگ و منحصر به فرد را می دهد. از این رو می توان بدنه را به راحتی در داخل زمین قرار داد و از موقعیت ایجاد شده لذت برد. پس از قرار گیری محصول در داخل زمین افراد به تزئین اطراف استخر اقدام می کنند و بخش های کناره آن را با استفاده از مصالح و کاشی های رنگی آرایش می دهند. در نتیجه فضایی به وجود می آید که مورد پسند آن ها است و می تواند به جای استخر بتنی مورد استفاده قرار گیرد. 

طریقه نصب استخر پیش ساخته اینتکس

طریقه نصب استخر پیش ساخته در فصول مختلف

استخر پیش ساخته همواره در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد و افراد را به خود مشغول می کند. این محصول در سایر فصول کاربرد ندارد مگر این که در فضای بسته مورد استفاده قرار گیرد. از این رو باید نسبت به مراقبت از محصول در سایر فصول ها اقدام کرد. اگر از استخر پیش ساخته برزنتی استفاده می کنید و دارای فضای باز می باشید بهتر است که محصول را به صورت رو کار نصب کنید. چرا که در فصول سرد سال محصول در معرض هوای سرد قرار می گیرد و آسیب پذیری آن بسیار زیاد می شود. در نتیجه مشکلات زیادی از قبیل یخ زدن بدنه و آسیب و خرابی رخ می دهد.

 از این رو می توان در پنین فصولی نسبت به جمع آوری استخر پیش ساخته اقدام کرد و به راحتی آن را با حالت تاشو جمع نمود. در نتیجه با چنین حالتی محصول با ابعاد کوچک جمع آوری می شود و می تواند فضای کمی را اشغال کند. در نتیجه برای نگه داری از آن نیز محیطی کوچک کافی خواهد بود و در حالت های گوناگون مشکلی شامل حال محصول و نگه داری از آن وجود نخواهد داشت.

طریقه راه اندازی استخر پیش ساخته

طریقه نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس

نسل حرفه ای ترین استخر های پیش ساخته که دارای بدنه ای محکم و استوار می باشند که از منعطف بودن نیز برخوردار نیست به عنوان استخر پیش ساخته فایبرگلاس معرفی می شود که بدنه ای مقاوم دارد و از ساختاری با اشکال مختلف و اندازه های گوناگون برخوردار می باشد. این محصول را تنها می توان به حالت توکار نصب کرد و از داشتن آن لذت برد. چرا که این محصول ساختاری برای ایجاد استخر های داخل زمین دارد و برای قرار گیری بر روی سطح زمین سازگاری پیدا نکرده است. همچنین بدنه نیز با ساختاری طراحی و تولید شده است که می تواند بهترین و منحصر به فرد ترین فضا را در داخل زمین ایجاد سازد. از این رو این محصول تنها به صورت توکار مورد استفاده قرار می گیرد و برای استفاده از آن تنها حفاری زمین نیاز است. پس از حفاری به روش گفته شده و به میزان اندازه محصول افراد می توانند بدنه کامل استخر پیش ساخته فایبرگلاس را در داخل محل مد نظر قرار دهند و نسبت به باقی اقدامات بپردازند. به این ترتیب این استخر منحصر به فرد نیز نصب و راه اندازی می شود و برای افراد مورد استفاده آسان قرار می گیرد و فضایی مشابه با استخر های بتنی را ایجاد خواهد کرد. 

طریقه نصب استخر پیش ساخته رایگان

خرید انواع استخر پیش ساخته 

با توجه به مطالب گفته شده افراد قادر به انتخاب و خرید موردی مناسب خواهند بود که با توجه به نیاز و یا موقعیت افراد نصب آن ها صورت می گیرد و می توان در طی مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد. برای خرید انواع استخر پیش ساخته تنها باید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرد و بهترین گزینه را سفارش داد.