عینک شنا اسپرت اینتکس intex 55691

intex 55691

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
26%
490,000
366,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا اسپرت اینتکس intex 55691 از سری وسایل مورد نیاز برای شنا و غواصی است که می تواند مانع از ورود آب به چشم شود و آسیب های احتمالی را به حداقل می رساند. در زمان حضور در محیط استخر های عمومی زمانی که به آب کلر زده شده است به وسیله عینک شنا می توان حساسیت های مختلفی که به چشم وارد می شود را به حداقل رساند و از چشم ها محافظت کرد. به همین دلیل است که این محصول جزو محصولات کاربردی و پر استفاده است که با داشتن ساختاری منحصر به فرد و مقاوم در طی طول عمر بالا می تواند از افراد محافظت کند. این محصول بی نظیر مانند سایر عینک ها بر روی چشم قرار می گیرد و بندی از پلاستیک در پشت آن وجود دارد تا بر روی صورت قرار گیرد و به صورت ثابت در این بخش از بدن واقع شود. بدنه ای که تشکیل این محصول را داده است از با کیفیت ترین جنس تشکیل شده است تا بتوان بدون ایجاد عارضه پوستی و حساسیت های مختلف از آن بهره مند شد و توانست بهترین اوقات را به دست آورد.

 در هر حالت داشتن این محصول لازم و ضروری است و می تواند لذت داشتن تفریحات آبی مهیج را برای افراد میسر کند و همچنین در زمان شنا نیز مورد استفاده مداوم و آسان علاقه مندان قرار گیرد. پلاستیک استفاده شده در ساخت این محصول با کیفیت است و دارای قابلیت منعطف بودن می باشد. به همین خاطر است که می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد و آن را در دفعات مختلف بر روی صورت قرار داد. محصول مورد نظر جزو محصولات پر فروش و منحصر به فرد می باشد و می تواند با داشتن بدنه کمجا بدون اشغال فضای زیاد به همراه افراد در مسافرت و گردش باشد. از این رو مزیت های زیادی دارد. کسانی که به دنبال خرید عینک شنا اسپرت اینتکس intex 55691 می باشند به نمایندگی اینتکس مراجعه کنند.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...