عینک شنا اسپرت با دور آبی 55975

intex 55975

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
15%
700,000
600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا اسپرت با دور آبی 55975 نمونه ای از وسایل جانبی بسیار کاربردی و محبوب تمامی شناگران محسوب می شود. شرکت سازنده این عینک شنا با رعایت کردن استانداردهای لازم و کافی یک محصول مناسب و ایده آل را تولید و به بازار عرضه کرده است. لازم به ذکر است این کالا علاوه بر این که دید بسیار وسیع و مناسبی به شناگر می دهد، مانع از رسیدن مواد شیمیایی و مضر داخل آب به چشم می شود. این عینک شنا محصولی مناسب برای سنین بزرگسال و جوانان می باشد و همچنین این کالا توسط برند مطرح و محبوب اینتکس تولید شده که به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت عالی که داشته مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 یکی دیگر از مزیت های فوق العاده این کالا که بر پر فروش بودن آن تاثیر چشمگیری داشته، وجود بندهای قابل تنظیم در قسمت پشتی عینک است که این مورد امکان استفاده از محصول را برای سنین بالاتر نیز فراهم کرده است. این عینک شنا کاملا ضد آب بوده یعنی در مجاورت با آب هیچگونه آسیبی نمیبیند و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نخواهد شد، پس شناگران عزیز می توانند بدون نگرانی از این عینک شنا اسپرت با دور آبی استفاده کرده و نگران طول عمر آن نباشند. عینک شنا فوق، با برترین قیمت و بهترین کیفیت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که شما عزیزان می توانید پس از بررسی اطلاعات و تصاویر مربوط آن را خریداری کرده و کالای مورد نظرتان را پس از ثبت سفارش درب منزل تحویل بگیرید.

نوعلوازم شنا
 جنس بندلاستیکی مقاوم
رده سنیبالاتر از 8 سال
شرکت سازندهاینتکس
 وزن 250 گرم
سایز بندی خیر
رنگبندی دارد
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسال
 دارای دو رنگ مختلف
 اقلام همراه---------

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...