ماسک شنا اینتکس با طراحی جدید کد 55978

intex 55978

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
14%
749,000
650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید عینک شنا اینتکس و یا ماسک شنا بزرگسال یک از جذاب ترین تفریحات آبی می باشد که توسط کمپانی اینتکس تولید شده است. این عینک شنا حرفه ای اصل مناسب برای 8 سال به بالا می باشد و تولید سال 2022 خواهد بود.

محصولات مرتبط

ماسک شنا برند اینتکس یکی از محصولات مورد توجه برای استفاده در شناگری و غواصی است. این ماسک با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری های جدید تولید شده است و برای استفاده در آب های آزاد و استخرها مناسب است.

این ماسک با وجود طراحی سبک و زیبا، از ایجاد هرگونه نفوذ آب به داخل ماسک جلوگیری می کند. همچنین با توجه به تکنولوژی خاصی که در تولید این ماسک به کار رفته است، دید بسیار وسیعی برای شناگران و غواصان فراهم می کند.

این ماسک شنا از موادی با کیفیت بالا تولید شده است و با کیفیتی بالا، مقاوم در برابر خوردگی و خراشیدگی می باشد. همچنین، در داخل ماسک از مواد نرم و راحت برای پوشیدن استفاده شده است که باعث شده تا شناگران و غواصان با راحتی بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

در نهایت، برای استفاده از این ماسک شنا، می بایست آن را با دقت و صحیح پوشیده و مطمئن شوید که هیچ گونه نفوذ آب به داخل ماسک رخ نمی دهد. این ماسک برای سنین 8 سال به بالا توصیه شده و در مجموع یکی از بهترین گزینه ها برای شناگران و غواصان می باشد.

همچنین، ماسک شنا اینتکس دارای بند نرم و قابل تنظیم است که باعث می شود به راحتی با هر اندازه سری شناگران و غواصان سازگار شود. همچنین، این ماسک دارای لنزهای ضد مه است که باعث می شود دید شناگران و غواصان در هنگام شنا و غواصی بهبود یابد.

مهمترین ویژگی ماسک شنا اینتکس، دید بسیار وسیعی است که به شناگران و غواصان فراهم می کند. با توجه به طراحی و فناوری های استفاده شده در تولید این ماسک، دید درون آب به شدت بهبود یافته است و شناگران و غواصان می توانند بدون محدودیتی از زیبایی های زیر آب لذت ببرند.

در کل، ماسک شنا برند اینتکس با توجه به ویژگی هایی که دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای شناگران و غواصان است. با استفاده از این ماسک، شناگران و غواصان می توانند با راحتی بیشتری در زیر آب حرکت کنند و از دید شفاف و وسیعی بهره مند شوند. به طور کلی، استفاده از ماسک شنا برند اینتکس را به همه شناگران و غواصان حرفه ای و آماتور توصیه می کنیم.

ماسک شنا اینتکس با طراحی جدید محصولی دیگر از این کمپانی می باشد که در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است. بدنه این عینک بدون لاتکس بوده و کاملا ضد حساسیت است به گونه ای که مناسب استفاده تمامی افراد می باشد. جنس لنز این عینک از پلی کربنات بوده که از خرد شدن و خرابی آن جلو گیری می کند و همچنین این محصول به گونه ای طراحی شده تا هنگامی که بر روی چشم قرار می گیرد بدون کوچکتری فشاری بر اطراف چشم مانع از ورود آب به داخل عینک شود و دید را بسیار راحت می کند. لازم به ذکر است شیشه های این عینک شنا ضد بخار نیز بوده و قابل استفاده در هر دمای آبی می باشد. اگر شما به دنبال خرید یک عینک شنا فوق العاده با کیفیت، در عین حال زیبا و جذاب هستیدما با افتخار این ماسک شنا عالی و مناسب برای استفاده در استخر و آب های آزاد را به شما معرفی می کنیم.

این محصول با فراهم آوردن دید کامل ۱۸۰ درجه ای و همچنین راحتی بی مانندی که به دلیل به کار رفتن سیلیکن ضد حساسیت درآن ایجاد شده، تمام انتظارات شناگران و طرفداران انواع ورزش های آبی را به صورت یکجا پاسخ داده است. این عینک شنا دارای رنگ بندی بسیار زیبایی بوده و مناسب برای استفاده در آب های آزاد و انواع تفریح های آبی در فضای باز با تابش مستقیم خورشید می باشد و همچنین با طراحی ضد نفوذ آب سازگار با انواع مختلف فرم های صورت، سهولت در استفاده شما را نیز تضمین می کند. شما عزیزان می توانید این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر از طریق نمایندگی اینتکس سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

نوع تفریحی
 جنس بدنه پلاستیک نرم
 رنگ بندی آبی - نارنجی
 مناسب سنین 8 سال به بالا
 وزن 300 گرم
 نوع بند قابل تنظیم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها ضد حساسیت
کیفیت بدنه عالی
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...