عینک شنا اینتکس مدل 55690

intex 55690

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 13 CM
  • عرض: 4 CM
  • ارتفاع: 3.5 CM
44%
219,000
123,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک  شنا  اینتکس  مخصوص  کودکان  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  می  باشد.  ارسال  فوری  و  ارزان  به  سراسر  ایران  در  کوتاهترین  زمان  انجام  خواهد  شد.

عینک شنا اینتکس با کد 55690 محصولی بسیار با کیفیت و مناسب برای کودکان بین 3 الی 10  سال است. اینتکس برندی شناخته شده است که تفریحات بادی آبی تولید میکند که در جهان بسیار مطرح هستند. این عینک شنا دارای جعبه مخصوص و بند سیلیکونی دور سر می باشد . با استفاده از عینک شنا میتوان دید خوبی را زیر آب داشته باشیم و استفاده از عینک باعث میشود موادی مانند کلر و املاح موجود در آب با چشم تماس نداشته باشد. برای تنظیم و نشستن بهتر عینک بر روی صورت بند رابط کوچک  قابل تنظیمی وسط عینک قرار دارد که این امر در فیکس کردن روی صورت تاثیر به سزایی دارد.


عینک شنا اینتکس مدل 55690 از عینک های شنا محبوب و پرطرفدار این شرکت می باشد که با توجه به ساختار و کیفیتی که از خود به جای گذاشته است باعث شده تا مشتریان با اطمینان خاطر و به بهترین شکل ممکن خرید و سفارش این محصول را در اولویت خود قرار دهند. قطعا برای آموزش شنا و رفتن در زیر آب کودکان نیاز به یک عدد عینک شنا خواهند داشت تا در زیر آب نیز بتوانند با چشمانی باز شنا کرده و لذت ببرند. این محصول می تواند بهترین گزینه برای خرید شما به شمار رود. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که از نظر کیفیت این عینک از نوع پلاستیک منعطف طراحی شده که بی نظیر است.

عینک شنا اینتکس مدل 55690

هم چنین این عینک شنا در رنگ بندی زیبایی نیز عرضه گردیده که شما برای خرید یک عینک برای فرزند خود می توانید به ساده ترین شکل ممکن رنگ مورد نظر او را هم برگزینید. بهره مندی از بند سیلیکونی نیز باعث شده تا بتوانید سایز این محصول را بر روی چشم کودک خود اندازه نموده و از این نظر نیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. هم چنین این محصول هیچ گونه ایجاد حساسیت و آسیب را با خود به همراه نخواهد داشت که قطعا این مورد هم یکی دیگر از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود. با در نظر گرفتن این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این کالا از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

برند
INTEX
طول
13 CM
عرض
4 CM
ارتفاع
3.5 CM
جنس
پلاستیک
وزن بسته بندی
85 G
مناسب برای
3-10 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...