عینک شنا بزرگسالان اینتکس مدل 55685

intex 55685

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 14 سال به بالا
30%
699,000
490,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا بزرگسال مناسب برای 14 سال به بالا محصولی از کمپانی اینتکس می باشد که در برابر اشعه UVB , UVA از چشمان شما محافظت می کند این عینک شنا از لاتکس ضد حساسیت ساخته شده که مناسب برای انواع پوست ها می باشد. عینک شنا مدل 55685 بند سیلیکونی در جه یک دارد که باعث می شود عینک بهتر روی صورت شما قرار بگیرد. شیشه تقویت شده و بسیار شفاف با استاندار های روز اروپا از دیگر خصوصیات این عینک شنا ارزان قیمت می باشد.

محصولات مرتبط

معرفی بهترین عینک شنا، عینک شنا اینتکس

آب تنی در آبهای شیرین و استخرها یکی از تفریحات مورد علاقه همگان است. فراموش نکنید تنها یک عینک شنا خوب میتواند محافظ چشم شما در برابر خطرات احتمالی باشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از عینک شنا اینتکس است. عینک شنا اینتکس بهترین وسیله برای حفاظت از چشم‌های شما در برابر مواد شیمیایی مضر در استخرها و باکتری‌ها و جلبک‌های موجود در آب‌های آزاد است. استفاده کردن از عینک شنا اینتکس به شما کمک میکند با خیال راحت از تفریح خود لذت ببرید.

خرید عینک شنا اینتکس با کیفیت مطلوب

احتمالا میدانید که برند اینتکس یک برند جهانی است و برای اولین بار در آمریکا فعالیت خود را شروع کرده است.

نمایندگی سعید اینتکس در کرج، این محصولات با کیفیت را به آسانی در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ است.

عینک شنا اینتکس در این نمایندگی از تنوع بالایی برخوردار است. این عینک‌های شنا در انواع سایزها و رنگ‌ها موجود میباشند و شما با هر رده سنی و هر سلیقه‌ایی میتوانید از آنها استفاده کنید.

عینک شنا اینتکس مدل 55685

عینک شنا 

عینک شنا اینتکس برای بزرگسالان

همانطور که گفتیم نمایندگی سعید اینتکس سعی دارد نیاز همه مخاطبان خود را برطرف کند. یکی از عینک‌های شنایی که نمایندگی سعید اینتکس برای بزرگسالان در نظر گرفته عینک شنا اینتکس مدل 55685 است. این عینک مناسب افراد بالای 14 سال است. شما میتوانید مسئولیت حفاظت چشمانتان در برابر اشعه UVB و  UVA را به ما بسپارید.

عینک شنا اینتکس از لاتکس ضد حساسیت ساخته شده است. بنابراین بدون هیچ نگرانی بابت حساسیت‌های پوستی میتوانید شنا کنید. برای اینکه این عینک شنا روی صورت شما فرم مطلوبی داشته باشد بند آن از جنس سیلیکون درجه یک ساخته‌ شده است. شیشه‌های عینک شنا اینتکس از شفافیت بالایی برخوردار بوده و در دید شما هنگام شنا و تفریح هیچ اختلالی ایجاد نمیکند. این شیشه‌ها مطابق با استانداردهای روز اروپا ساخته و تقویت شده‌اند. تنوع رنگی این محصولات نیز پاسخگوی تمام سلایق شما خواهد بود. تمامی محصولات سعید اینتکس کاملا اصل و اورجینال بوده. شما با مقایسه قیمت‌های موجود در بازار برای انواع عینک شنا اینتکس متوجه زیر قیمت بودن محصولات سعید اینتکس خواهید شد.

با استفاده از عینک شنا اینتکس احساس رضایت بیشتری در زمان تفریح خواهید داشت. یکی دیگر از فواید استفاده از عینک‌های شنا محافظت از لنز چشمان برای افرادی است که از لنز استفاده میکنند.

عینک شنا اینتکس مدل‌های گوناگونی دارد که یکی از بهترین آنها عینک شنا ضد بخار است.

چرا نمایندگی سعید اینتکس ؟

نمایندگی محصولات سعید اینتکس همواره تلاش کرده تا مرغوب‌ترین انواع محصولات ورزشی و تفریحی را در اختیار عموم مردم قرار دهد. این مجموعه با بهره‌گیری از مشاوران درجه یک خریداران را برای یک خرید با کیفیت همراهی میکند. نمایندگی سعید اینتکس وارد کننده مستقیم محصولات برند intex بوده. با دادن گارانتی محصولات پس از خرید، شما میتوانید از پاسخگویی و خدمات این نمایندگی اطمینان حاصل فرمایید.

عینک شنا اینتکس مدل 55685

عینک شنا اینتکس مدل 55685

خرید عینک های شنا اینتکس

 با مراجعه به سایت سعید اینتکس به این آدرس www.saeedintex.com میتوانید بدون نیاز به طی کردن مسافت‌های طولانی در هر کجای ایران که هستید سفارش خود را ثبت کنید. دراین سایت انواع محصولات تفریحی و ورزشی برند اینتکس با تمامی ویژگی‌هایشان برای شما نمایش داده شده‌اند.

قیمت محصولات به صورت روزانه برای شما آپدیت میشود. همچنین با مراجعه به سایت و دیدن امتیازهای دیگر کاربران میتوانید با خیال راحت‌تری دست به خرید بزنید.

اگر علاقه‌مند به خرید حضوری هستید میتوانید به نمایندگی سعید اینتکس که در استان البرز و در شهر کرج واقع شده است مراجعه و از محصولات دیدن کنید. هر متقاضی میتواند با توجه به بودجه‌ایی که در نظر دارد محصول مدنظر خود را به صورت عمده و تکی سفارش دهد. پیج اینستاگرام نمایندگی سعید اینتکس نیز به این آدرس (www.instagram.com/saeed.intex) فعال است. شما دوستان عزیز میتوانید از این طریق نیز محصولات اینتکس را مشاهده کنید.

نمایندگی سعید اینتکس و کارکنان این مجموعه همواره برای رضایت شما تلاش کرده و منتظر دیدار  شما هستند.


برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
14 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...