عینک شنا بزرگسال اینتکس intex 55691

intex 55691

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
26%
490,000
366,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا بزرگسال اینتکس intex 55691 با کیفیت و اصل می باشد که برای استفاده افراد بزرگسال در زمان شنا و تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد. در زمانی که افراد به استخر می روند حضور در عمق آب برای آن ها لذت بخش می باشد به طوری که تمایل به تکرار مکرر این تفریح مهیج دارند. اما این کار موجب آزار چشم ها خواهد شد و در نتیجه آسیب های مختلف را به دنبال دارد. به جهت رفع چنین مشکلی و جلوگیری از آسیب دیدن چشم ها محصولی با نام عینک شنا ساخته و طراحی شده است که می تواند بر روی صورت افراد به طور ثابت و محکم قرار گیرد و بهترین موقعیت را ایجاد نماید. این محصول کاربردی و منحصر به فرد دارای قیمت مناسب نیز است تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند از وجود آن بهره مند شوند.

 ساختار این محصول از بدنه ای پلاستیکی تشکیل شده است که بهترین نوع پلاستیک فشرده می باشد و قابلیت انعطاف زیادی نیز دارد. به این خاطر است که به راحتی استفاده می شود و افراد را دچار مشکل نمی کند. پلاستیکی که مانند بند در پشت عینک شنا قرار گرفته است دارای انعطاف و کشسانی زیادی است که به این ترتیب بر روی صورت های بزرگ نیز به راحتی قرار می گیرد و موجب ایجاد موقعیت برای داشتن تفریحات آبی می شود. استحکام و ایستادگی این محصول به گونه ای است که هیچ گونه آب و رطوبت به چشم ها برخورد داده نمی شود و می توان به راحتی در طولانی مدت در محیط های آبی به شنا و تفریحات مختلف پرداخت. از این رو محصول مورد نظر ضروری و کاربردی است که می توان خرید آن را انجام داد و از کاربرد زیاد آن در فصول گرم سال بهره مند شد. هر یک از علاقه مندان به داشتن عینک شنا بزرگسال اینتکس intex 55691 می توانند محصول را از نمایندگی اینتکس سفارش دهند.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...