عینک شنا دخترانه صورتی اینتکس مدل 55684

intex 55684

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
12%
360,000
320,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید انواع عینک شنا برند اینتکس مناسب برای 8 سال به بالا و قیمت عینک شنا اصل و عینک شنا ضد بخار را با قیمت ارزان و قیمت بروز از نمایندگی سعید اینتکس یکی از عینک های شنا بزرگسال می باشد که با خرید این محصول از نمایندگی سعید اینتکس 3 عدد بست نگهدارنده عینک روی بینی به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

محصولات مرتبط

مشخصات عینک شنا دخترانه صورتی اینتکس مدل 55684

  • نام محصول: عینک شنای دخترانه
  • کد محصول: 55684
  • برند: اینتکس
  • رنگ: صورتی
  • جنس لنزها: پلی کربنات
  • جنس بند: سیلیکون
  • مناسب برای رده سنی: 8 سال به بالا
  • وزن: 100 گرم
  • ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
  • سایر ویژگی ها: بند قابل تنظیم، محافظت از اشعه UV

عینک دخترانه

عینک دخترانه

معرفی عینک شنا دخترانه اینتکس

عینک شنا از تجهیزات ضروری برای کودکان و نوجوانانی است که به تازگی شنا کردن را یاد میگیرند. از آنجایی که پوست کودکان حساس تر از بزرگسالان است، باید به هنگام خرید محصولات برای آنها بیشتر دقت کنید  تا تجهیزات فیک و تقلبی را خریداری نکنید. یکی از بهترین، با کیفیت ترین و شناخته شده ترین برند های تولید تجهیزات آبی و شنا، اینتکس است. عینک مخصوص شنای این برند در 3 رنگ برای کودکان طراحی و تولید شده است اما رنگ صورتی این عینک بیشتر مناسب دختر بچه ها است. از جمله مهمترین نشانه های با کیفیت بودن عینک های شنا بند قابل تنظیم، نرم و مستحکم آن می باشد. بند این مدل عینک برند اینتکس، کاملا انعطاف پذیر بوده و در طولانی مدت باعث فشار به سر کودکان نمی شود.

لنز عینک شنا دخترانه اینتکس از جنس پلی کربنات با کیفیت و درجه 1 است. بهترین و مناسب ترین ماده برای لنز عینک های شنا، پلی کربنات است و از شیشه و پلاستیک بازده بیشتری دارد. مقاومت لنز پلی کربنات در برابر خراش و ترکیدن 10 برابر بیشتر از سایر لنز ها است. طوری که در ابتدا از این جنس برای ساخت شیشه های جنگنده ها استفاده می شد. پس دیگر لازم نیست نگران افتادن عینک از دست کودکتان یا زیر دست و پا قرار گرفتن آن باشید. چون تا حد زیادی فشار و ضربه را تحمل میکند بدون اینکه تغییر شکل دهد و بشکند.

عینک شنا قرار است چندین ساعت به طور مداوم بر روی چشمتان باشد پس وزن فریم و لنز اهمیت بیشتری پیدا می کند. فریم و لنزهای پلی کربنات وزن سبکی دارند و سنگینی زیادی بر روی بینی و اطراف چشم ها وارد نمی کنند. به همین دلیل بدون اینکه کودک شما فشاری احساس کند می تواند در کمال امنیت به شنا کردن بپردازد.

عینک شنای استخر

عینک شنای استخر

از دیگر ویژگی های عینک شنای اُرجینال، مجهز بودن لنزهای آن به فیلتر نورهای اضافی به خصوص اشعه ماوراء بنفش است. محافظت لنز این عینک ها در برابر اشعه UV صد در صدی است در حالی که لنزهای پلاستیک و شیشه ای فاقد این ویژگی هستند. اشعه فرابنفش برای همه گروه های سنی خطر آفرین است اما کودکان و نوجوانان بیشتر در معرض آسیب از سوی این اشعه مضر هستند. زمانی که کودک شما بخواهد در فصل تابستان و استخرهای روباز شنا کند، اشعه UV چشم هایش را هدف قرار داده و شبکیه، قرنیه و حتی پوست پلک را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

با همه این تفاسیر و ویژگی های مثبت برای عینک های شنای پلی کربنات هیچ شکی درباره خرید آن باقی نمی ماند. پس اگر سلامت، امنیت و راحتی چشمان کودکتان برای شما اهمیت دارد از عینک هایی که از لنز پلی کربنات ساخته شده اند استفاده کنید.

معایب لنز پلی کربنات

تنها عیب لنزهای پلی کربنات را میتوان شفافیت پایین آنها در مقایسه با لنزهای شیشه ای نام برد. این بدین معنی نیست که لنز عینک شنا شفاف نیست و تصویر واضحی ارائه نمی دهد بلکه درجه شفافیت نسبتا کمی دارد. اما مزایای بیشمار آن نمی تواند شما را از خرید عینک های شنا باز دارد.

درباره برند اینتکس

شرکت اینتکس فعالیت رسمی و گسترده خود را از سال 2000 شروع کرد. عینک شنا و جلیقه نجات از محصولات پر استفاده این شرکت هستند. این شرکت علاوه بر تولید این تجهیزات، در زمینه تولید و ساخت تشک و استخرهای بادی کودک و بزرگسال، کاناپه و مبل بادی، وان بادی، قلعه بادی، قایق بادی، پمپ باد، پمپ تصفیه آب و ... نیز معروف است. 

عینک شنا دخترانه

عینک شنا دخترانه

خرید عینک شنا اینتکس اصل

پیدا کردن فروشگاهی که عینک شنا دخترانه صورتی اینتکس اصل را به فروش برساند در این بازار آشفته سخت است. بسیاری از فروشگاه ها محصولات اینتکس را به نام آن برند زده و با قیمت های گزافی به فروش می رسانند. برای خرید محصولات اصل این برند بهتر است به نمایندگی های فروش آن مراجعه کنید. سعید اینتکس یکی از این نمایندگی ها است که سابقه ای 18 ساله در زمینه واردات محصولات بادی اینتکس دارد.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...