عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684

intex 55684

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
12%
360,000
320,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بهترین عینک شنا و قیمت عینک شنا اینتکس را در سایت سعید اینتکس خواهید دید و عینک شنا ضد بخار اینتکس مدل 55684 طلایی رنگ یکی از عینک های شنا مناسب برای 8 سال به بالا می باشد وبسیاری از بزرگسالان و کودکان از آن استفاده خواهند کرد. این عینک شنا 3 عدد بست نگهدارنده عینک روی بینی به عنوان هدیه به همراه دارد که برای شما ارسال خواهد شد.

محصولات مرتبط

اگر شما هم به دنبال خرید انواع عینک شنا هستید، حتما باید قوی ترین مدل های این محصول را مورد استفاده قرار دهید. عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684 یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین مدل های عینک شنا به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی به شدت محبوب شده است. این مدل از انواع عینک طول عمر زیادی داشته و توسط شرکت معروف اینتکس طراحی شده است. امروز ما با در نمایندگی سعید اینتکس همراه باشید تا مهم ترین ویژگی های عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684 را مورد بررسی قرار دهیم. 

  عینک شنا


عینک شنا

معرفی برند اینتکس

قبل از پرداخت به عینک شناطلایی رنگ اینتکس مدل 55684، بیایید تا نگاهی به خود برند اینتکس بیندازیم. به صورت کلی، برند اینتکس یکی از شناخته شده ترین و قوی ترین شرکت های فعال در زمینه طراحی انواع مختلف لوازم آبی و بادی به حساب می آید. انواع عینک شنا، استخر بادی و سایر وسایل تفریحی از جمله نمونه محصولات تولید شده توسط این برند به حساب می آیند. محصولات تولیدی این برند قدرت عملکردی بالایی دارند. همچنین شما می توانید با خیال راحت آنها را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. در حال حاضر شرکت اینتکس بیش از 500 محصول مختلف را طراحی و روانه بازار کرده است. 

این برند آمریکایی، بر روی سلامت کیفی و قیمت محصولاتش حساسیت زیادی نشان می دهد. در صورتی که شما هم به دنبال خرید لوازم شنا و استخر بادی درجه یک هستید، با خیال راحت می توانید خدمات مجموعه اینتکس را مورد استفاده قرار دهید. البته، به خاطر داشته باشید که اینتکس محصولاتش را در ایمن ترین حالت ممکن هم طراحی کرده است. در جهت دریافت بیشترین بازدهی ممکن، شما با خیال راحت می توانید خدمات و محصولات این برند را مورد استفاده قرار دهید. 

مهم ترین ویژگی های عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684

حال که با مشخصات و مهم ترین ویژگی های برند اینتکس آشنا شدیم، بیایید تا عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684 را مورد بررسی قرار دهیم. عینک شنا طلایی رنگ برند اینتکس، یکی از قوی ترین مدل های عینک موجود در بازار است که شما می توانید آن را به صورت مستقیم برای انجام فعالیت های مربوط به ورزش شنا مورد استفاده قرار دهید. به صورت کلی، این عینک به علت داشتن یک سری ویژگی های کلیدی محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. 

در ابتدا، شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684 فقط برای افراد بالای 8 سال مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که شما به دنبال تهیه عینک شنا بچگانه هستید، این محصول بازدهی مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. جدا از این مسئله، این محصول در دسته عینک های راحت قرار گرفته و وزنی برابر با 0.2 پوند دارد. داشتن وزن پایین به این عینک قوی و کاربردی کمک کرده تا به راحتی بر روی سر محکم شود. ابعاد کلی این عینک برابر با 32 در 17 در 21 سانتی متر هستند. به خاطر داشته باشید که یکی از مهم ترین ویژگی های این عینک محبوب مربوط به داشتن ابعاد مناسب می باشد. جنس ماده اولیه به کار رفته در طراحی این محصول پلی کربنات بوده و شما با خیال راحت می توانید ان را مورد استفاده قرار دهید. 

  عینک شنامزایا و معایب عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684

مزایا و معایب عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684

مزایا و معایب استفاده از عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که استفاده از عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684 چه مزایایی را به همراه دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استفاده از این عینک راحت بوده و شما می توانید بند آن را بر اساس ابعاد سر خود کوتاه یا بلند کنید. جدا از این مسئله، ساختار راحت این عینک به پوست صورت شما آسیب وارد نمی کند. همچنین شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که مدل ها و ساختار های مختلف این عینک می توانند به راحتی بر روی چشم محکم شوند و از ورود آب به داخل چشم جلوگیری نمایند. 

در هر صورت، اگر شما هم به دنبال خرید عینک شنا طلایی رنگ اینتکس مدل 55684 هستید، هم اکنون می توانید خرید خود را از نمایندگی سعید اینتکس ثبت نمایید. سعید اینتکس نمایندگی رسمی شرکت اینتکس در ایران به حساب می آید که خدمات خود را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...