عینک شنا عروسکی دلفین اینتکس intex 55610

Intex 55610

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 3-8 سال
17%
450,000
375,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا عروسکی دلفین اینتکس intex 55610 از سری وسایل جانبی مورد نیاز در زمان انجام تفریحات آبی است که به دلیل داشتن ابعاد و اندازه کوچک و طرح فانتزی برای کودکان در نظر گرفته می شود. این محصول بی نظیر توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها بسیار کاربردی و خاص باشد. به این خاطر است که می توان خرید آن را با قیمت مناسب انجام داد و از آن بهره مند شد. عینک شده وسیله ای کاربردی جهت حضوری کودکان در محیط های آبی می باشد تا مانع از برخورد آب به چشم های آن ها شود. چرا که برخورد آب به چشم افراد امری درد ناک می باشد و آن ها را دچار آسیب می کند. به همین خاطر می بایست از این محصول جهت ایجاد تفریحات آبی ایمن و استاندارد برای کودکان استفاده کرد و لحظات خوشی را برای آن ها رقم زد.

محصولاتی که برای کودکان ساخته می شود همواره دارای بدنه ای با کیفیت و ضد حساسیت می باشند که رنگبندی جذاب و شاد را نیز شامل شده است. این محصول تمامی چنین خصوصیاتی را دارد تا در نظر کودکان بهترین گزینه محسوب شود و تمایل به استفاده مداوم و طولانی مدت از آن در محیط های آبی داشته باشند. از این رو طرح و رنگ دلخواه آن ها در طراحی عینک شنا به کار رفته است و می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره کافی را برد. افرادی که قصد خرید عینک شنا عروسکی دلفین اینتکس intex 55610 را دارند می توانند به راحتی از نمایندگی سعید اینتکس محصول را سفارش دهند و از مزیت های زیاد آن بهره مند شوند. این محصول از بالاترین درجه کیفی برخوردار می باشد که سازگاری های لازم جهت استفاده افراد را دارد و می تواند با طول عمر بالا استفاده شود.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
3-8 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...