عینک شنا پروانه ای اینتکس intex 55610

Intex 55610

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 3-8 سال
17%
450,000
375,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا پروانه ای اینتکس intex 55610 مورد استفاده رده سنی کودک در زمان تفریحات آبی و شنا قرار می گیرد و مزیت های خاص خود را دارد. این محصول به منظور جلوگیری از ورود آب به چشم کودکان و آسیب رساندن به آن ها ساخته شده است که سبب می شود تایم طولانی در محیط های آبی بگذرانند و از آن بهره مند شوند. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای رنگبندی شاد و جذاب است که بر روی آن عروسکی پروانه ای قرار گرفته است. به این صورت مورد توجه کودکان قرار می گیرد و می تواند برای آن ها بهترین گزینه به حساب بیاید. به این خاطر است که علاقه مندان به تفریحات آبی این محصول را خریداری می کنند تا در محیطی ایمن به تفریحات آبی مشغول شوند و از آن بهره مند شد و بتوانند بهترین موقعیت و تایم را داشته باشند. از نظر کیفی نیز بدنه از بهترین پلاستیک فشرده تشکیل شده است که قابلیت انعطاف دارد و می تواند بر روی صورت کودکان به درستی قرار گیرد.

این بدنه از مزیت های دیگری مانند ضد حساسیت نیز برخوردار می باشد تا در نتیجه بتوان آن را بدون هیچ گونه مشکل مورد استفاده کودکان که دارای پوست های حساس می باشند قرار داد و برای آن ها بهترین موقعیت و شرایط را ایجاد نمود. این عینک شنا فانتزی می باشد و از طرحی محبوب برای کودکان تشکیل شده است به همین خاطر است که شرایط برای داشتن آن مهیا می باشد و کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد. کسانی که تمایل و قصد خرید عینک شنا پروانه ای اینتکس intex 55610 را دارند تنها می توانند از طریق سایت سعید اینتکس اقدام کرده و محصول را با کیفیت اصل و ترکیبات با کیفیت و رنگبندی فانتزی خریداری نمایند.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
3-8 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...