عینک شنا کودک طرح خرچنگ intex 55610

Intex 55610

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 3-8 سال
17%
450,000
375,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا کودک طرح خرچنگ intex 55610 یکی از ضروری ترین وسایل جانبی به جهت شنای کودکان است که می تواند به راحتی نیاز آن ها به تفریحات آبی را پاسخ بدهد. این محصول دارای قیمت ارزان نیز می باشد تا تمامی افراد توانایی خرید آن را داشته باشند و بتوانند محصول را مورد بهره برداری قرار دهند. عینک شنا به جهت جلوگیری از ورود آب به چشم افراد ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر این نفوذ دارد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده محصول را مورد خریداری قرار داد و برای ایجاد استاندارد های لازم در کودکان مورد استفاده قرار داد. این محصول بدنه ای با کیفیت دارد که قابلیت انعطاف زیاد داشته تا به راحتی بر روی صورت قرار گیرد و کودکان را دچار مشکل نکند. همچنین استفاده از آن برای کودکان آزاردهنده نمی باشد چرا که بدنه محصول بسیار نرم و منعطف است.

کیفیت در این محصول به گونه ای می باشد که محصولی ضد حساسیت را ایجاد کرده و در نتیجه می توان در طول عمر بالا از وجود آن بهره مند شد و بهترین اوقات را به دست آورد. برای حضور کودکان در استخر و شنا کردن آن ها خرید عینک شنا لازم و ضروری است که در طرح های مختلف موجود می باشد و بر اساس سلیقه کودکان خریداری می شود. این طرح با ساختاری که شبیه به خرچنگ می باشد توجه عده زیادی را جلب کرده است تا به خرید آن اقدام کرد و بتوانند از وجود آن لذت ببرند. به جهت خرید آسان عینک شنا کودک طرح خرچنگ intex 55610 امکان ثبت سفارش غیر حضوری از طریق مراجعه به وب سایت سعید اینتکس وجود دارد که یکی از معتبر ترین نمایندگی های مجاز ارائه دهنده محصولات بادی می باشد. از این رو خرید خود را نهایی کنید و از محصول بهترین استفاده را به عمل آورید.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
3-8 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...