عینک شنا کودک طرح زرافه

intex 55910

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
174,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا کودک طرح زرافه یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین محصولات قابل استفاده برای کودکان در آب های آرام می باشد که باعث ایجاد ایمنی و راحتی کودکان شما هنگام شنا می گردد. لازم به ذکر است این محصول برای استفاده رده سنی 3 تا 8 سال کاملا مناسب بوده و به دلیل طراحی جذاب و جدیدی که داشته برای استفاده کودکان مناسب می باشد و هر کودکی با دیدن این کالا مجذوب آن شده و همچنین شوق و اشتیاق بسیاری از خود نشان خواهد داد. این ماسک شنا عروسکی طرح اسب آبی، دارای رنگ زرد و بنفش در بخش خارجی خود بوده که با طرحی شاد و مناسب برای کودکان با سن پایین می باشد تا به برای آن ها بسیار لذت بخش و قابل استفاده باشد و همچنین کودکان عزیز شما را تشویق به شنا کردن نماید و در کنار این موارد، سلامت آن ها را نیز تضمین می نماید و برای بازی و تفریحات آبی آن ها بسیار ایمن و استاندارد می باشد.

این ماسک شنا کودک از جنس بسیار خوب و عالی توسط شرکت اینتکس تولید شده و یکی از تولیدات جدید این کمپانی می باشد که با نهایت دقت و کیفیتی عالی که زبان زد تمامی افراد بوده، طراحی و ساخته شده است. این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی طرح چرم بوده که دارای کیفیت بی نظیری می باشد. شایان ذکر است که در طراحی و ساختار این عینک می توانیم به وجود یک نگهدارنده یا بند لاستیکی با قابلیت بلند و کوتاه شدن اشاره کنیم که برای نگهداری سر و حفظ تعادل کودک در قسمت پشتی آن قرار داده شده است. جهت سفارش و خرید این کالا می توانید به نمایندگی اینتکس کرج مراجعه کرده و این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

نوع تفریحی
 جنس بدنه PVC
 طرح زرافه
 مناسب سنین کودکان 3 تا 8 سال
 وزن 200 گرم
 ساختار لنز شفاف با زاویه دید بالا
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
کیفیت بدنه عالی
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...