راهنمای خرید تشک‌های بادی خودرو

اگر از علاقه‌مندان به مسافرت و گردشگری هستید!. یا قصد دارید به روز های یک رنگ و ملال آور خود تنوعی بدهید. یا صرفاً یک آدم راحت طلب مشتاق سفرید. و یک سفر راحت ماشینی مد نظر شماست. راهنمای فروشگاه سعید اینتکس، به شما کمک می‌کند به طور کاملا تخصصی، اطلاعات لازم را برای شناخت انواع محصولات بادی، مورد استفاده در سفر و طبیعت‌گردی کسب کنید. تا آخر این مطلب همراه ما باشید و لذت انتخاب درست، هنگام خرید را تجربه کنید. در مطلب زیر به طور خلاصه و کاربردی درمورد بهترین تشک‌های بادی خودرو سخن خواهیم گفت.

از بهترین نوع جنس بکار رفته تا تمام کاربرد و موقعیت هایی که در آن وجود یک تشک بادی خودرو لازم است گرفته، تا روش نگه داری و مراقبت از آن را بررسی خواهیم کرد. و در آخر بهترین مرکز خرید تشک‌های بادی خودرو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شما معرفی می‌کنیم. 

معمولا هنگامی که قصد یک سفر ماشینی را می‌کنیم، خواب راحت در بین راه، یکی از مهم ترین دغدغه‌ هایمان خواهد بود. موقعیت هایی پیش می‌آید که خستگی مانع می‌شود مسیر جاده ای خود را ادامه دهیم. در اینجا یکی از مهم ترین اقدامات ما برای تضمین سفری ایمن، کنار زدن در جاده است. سپس استراحت کردن به میزان کافی جهت کسب انرژی بیشتر برای پیش رفتن در راه مسافرت است. یا در مواقعی که همراهان سفر ما بچه های کوچک یا بیمارانی که توان نشستن زیاد را در ماشین ندارند. یک مسافرت با ماشین جز گزینه‌ی راه های سخت قرار می‌گیرد. اما با پیشرفت علم و ساخت اسباب راحتی روز افزون، محصولات جدیدی در پی خدمت به انسان فراهم شد. هم اکنون بهترینشان را برای شما معرفی می‌کنیم.

تشک بادی خودرو برای مسافرت

تشک بادی خودرو برای مسافرت

ضخامت تشک بادی چقدر باید باشد؟

ضخامت تشک بادی می‌تواند بسته به کاربرد و ترجیحات شخصی متفاوت باشد. اما برخی نکات کلی وجود دارد که می‌تواند در انتخاب ضخامت مناسب کمک کند:

ضخامت تشک بادی چقدر باید باشد؟


1. استفاده موقت یا دائمی: اگر قصد دارید تشک بادی را به طور موقت استفاده کنید، مثلاً برای کمپینگ یا مهمان‌های گاه به گاه، یک تشک با ضخامت کمتر (حدود 17 تا 25 سانتی‌متر) ممکن است کافی باشد. اگر قصد دارید تشک را به عنوان یک تخت دائمی استفاده کنید، یک تشک ضخیم‌تر (25 سانتی‌متر یا بیشتر) ممکن است راحتی بیشتری ارائه دهد.

2. راحتی: تشک‌های ضخیم‌تر معمولاً راحت‌تر هستند و فاصله بیشتری بین بدن و زمین ایجاد می‌کنند، که می‌تواند برای جلوگیری از سرما و سختی زمین مفید باشد.

3. قابلیت حمل: اگر قصد دارید تشک بادی را برای سفرهای کمپینگ یا استفاده خارج از منزل ببرید، یک تشک کم ضخامت‌تر و سبک‌تر ممکن است راحت‌تر قابل حمل باشد.

4. وزن تحملی: همچنین باید به حداکثر وزنی که تشک می‌تواند تحمل کند توجه کنید. تشک‌های ضخیم‌تر معمولاً می‌توانند وزن بیشتری را تحمل کنند.

5. ارتفاع از زمین: برخی از افراد ترجیح می‌دهند که تشک‌شان بلندتر باشد تا راحت‌تر بتوانند بلند شوند یا بنشینند. در این موارد، یک تشک با ارتفاع بیشتر ممکن است مناسب‌تر باشد.

در نهایت، انتخاب ضخامت تشک بادی به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. اگر امکان دارد، قبل از خرید تشک را امتحان کنید یا نظرات دیگران را که محصول مشابهی را خریده‌اند، بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که تشک انتخابی شما نیازهایتان را برآورده می‌کند.


بیشتر بخوانید: ویدیو تشک بادی داخل ماشین


ویژگی تشک‌های بادی خوب مخصوص خودرو

اولین ویژگی مورد نظر برای تعیین کیفیت یک تشک بادی خودرو، جنس آن است. که معمولا از نوع pvc است. تشک‌‌های بادی از جنس pvc دارای قدرت تحمل بالا در برابر آسیب ها اند. و همچنین در برابر پنچری مقاوم اند. سپس نوع فرم و سبک طراحی مورد توجه مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. مسلماً هرچه تشک جمع و جور تر و سبک‌ تر باشد و همزمان کیفیت خود را حفظ کرده باشد. طرفداران بیشتری خواهد داشت.

انعطاف پذیری تشک بادی خودرو، ضد تعریق و همچنین ضد حساسیت بودن جنس پارچه ی بکار رفته برای روکش تشک بادی بسیار حائز اهمیت است. و از ویژگی های مهم آن شمرده می‌شود.

معمولا تشک‌ های بادی خودرو تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن تحمل می‌کنند. البته به شرط باد نکردن بیش از حد تشک بادی می‌تواند این ویژگی را داشته باشد. برای ماشین های مختلف سواری و شاسی بلند طراحی شده و به سهولت قابل شستشو، قابل استفاده در داخل و خارج از خودرو می‌باشد.

تشک‌های بادی مخصوص خودرو دارای یک پمپ باد سرخود می‌باشند. که با استفاده از باتری خودرو انرژی خود را تامین می‌کنند. یعنی شما تنها کافیست برای زمانی کمتر از دو دقیقه پمپ باد را به ماشین وصل کنید و تشک خود را باد کنید. سپس در محل مورد نظر آن را جایگذاری کنید.

ممکن است شما هم برای یک بار هم که شده در ذهنتان یک اتاقک در ماشین خودتان تصور کردید و دوست داشتید که این تصور به واقعیت تبدیل شود. هم اکنون محصولات جدیدی ارائه شده تا به راحتی بتوانید آرزوهای خیالی کوچک را در واقعیت ببینید. محصولات بادی سعید اینتکس بهترین ها را در اختیارتان میگذارد. تبدیل خودرو به یک اتاقک، دیگر آرزو نیست. و شما با خرید این محصول شگفت‌انگیز ماشین خود را به مکانی عالی برای استراحت تبدیل کنید.

تشک بادی ماشین دیوار

چگونه بهترین تشک بادی را برای خود بخریم؟

خرید تشک بادی می‌تواند به دلیل بسیاری از عوامل مانند سایز، جنس، قیمت و سایر ویژگی‌ها، کاری دشوار باشد. در اینجا چند نکته برای خرید بهترین تشک بادی برای شما آورده شده است:

1. سایز: اندازه تشک بادی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا برای شما مناسب باشد. در عین حال، باید به اندازه کافی کوچک باشد تا بتوانید آن را به راحتی برداشته و با خود ببرید.

2. جنس: تشک بادی معمولاً از پلی استر، نایلون، پی وی سی و یا پلی اورتان ساخته می‌شود. هر کدام از این جنس‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای مثال، تشک بادی پلی استر نسبتاً سبک و قابل حمل است، در حالی که تشک بادی پی وی سی مقاومت بیشتری در برابر سایش و پارگی دارد.

3. قیمت: تشک بادی‌ها در بازار در رنج قیمت‌های مختلفی قرار دارند. قیمت یک تشک بادی معمولاً به جنس، اندازه و برند آن بستگی دارد. برای خرید بهترین تشک بادی، باید به قیمت آن توجه کرد و همچنین بازار را برای مقایسه قیمت و ویژگی‌ها بررسی کرد.

4. کیفیت: برند تشک بادی نیز می‌تواند بر کیفیت آن تأثیر بگذارد. برندهای معروف تشک بادی معمولاً با کیفیت بالاتری تولید می‌کنند و از مواد با کیفیت استفاده می‌کنند.

5. نظرات مشتریان: بررسی نظرات مشتریان در مورد تشک بادی مورد نظر، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

6. ضخامت: ضخامت تشک بادی نیز باید در نظر گرفته شود. تشک بادی با ضخامت بیشتر، برای خوابیدن راحت‌تر است و همچنین در برابر سطح سخت زمین مقاومت بیشتری دارد.

7. پمپ: برخی از تشک بادی‌ها همراه با پمپ هستند، در حالی که برخی دیگر نیاز به پمپ جداگانه دارند. در صورتی که تشک بادی همراه با پمپ نیست، باید به اندازه کافی کوچک و قابل حمل باشد تا به راحتی بتوانید آن را با خود برداشته و با خود ببرید.

8. وزن: وزن تشک بادی نیز باید در نظر گرفته شود. تشک بادی با وزن کمتر، برای حمل و نقل آسان‌تر است.

9. دمای مناسب: برخی از تشک بادی‌ها برای دمای خاصی طراحی شده‌اند. برای مثال، برخی از تشک بادی‌ها برای استفاده در دماهای پایین طراحی شده‌اند. بنابراین، باید در نظر داشت که تشک بادی مناسب با دمای محیط خود را انتخاب کنید.

10. گارانتی: در نهایت، باید به گارانتی تشک بادی توجه کنید. برخی از تشک بادی‌ها همراه با گارانتی هستند که می‌تواند در صورت بروز مشکل، به شما کمک کند.

با توجه به این نکات، می‌توانید بهترین تشک بادی برای خود را انتخاب کنید. در نهایت، قبل از خرید، بهتر است با مشاوره فروشنده و یا افرادی که تجربه استفاده از تشک بادی دارند، مشورت کنید.

تشک بادی خودرو از کجا بخریم؟!

بعد از اینکه بهترین ویژگی تشک‌ های بادی خودرو را در بالا گفتیم. نوبت به این سوال مهم می‌رسد. که از کجا تشک بادی خودرو بخرم؟ که هم با کیفیت باشد هم به صرفه و هم دارای تضمین و تست کالا باشد.

فروشگاه سعید اینتکس عرضه‌ کننده‌ی بهترین تشک‌ های بادی خودرو و محصولات بادی وارداتی  در ایران است. شما می‌ توانید جهت خرید محصولات بادی متفاوت با بهترین جنس و کیفیت به صورت حضوری و اینترنتی به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه نمایید. امکان ارسال به سراسر کشور وجود دارد. و همچنین تست کالا در محل امکان پذیر است.

فروشگاه و نمایندگی سعید اینتکس واقع در کرج، پذیرای مشتریان گرامی است. و با ارائه‌ی محصولات بادی با کیفیت و اصلی رضایت شما را مشتریان عزیز تضمین می‌کند.

"محض اطلاع شما عزیزان فروشگاه سعید اینتکس تنها فروشگاه اینترنتی به این نام می‌باشد. و هرگونه نام و سایت های مشابه هیچ ارتباطی با این مجموعه ندارند. و دقت بفرمایید که در صورت بروز مشکلات احتمالی در مورد خرید از فروشگاه های دیگر، نمایندگی سعید اینتکس هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد."

تشک بادی مخصوص خودرو شاسی بلند

تشک بادی مخصوص خودرو شاسی بلند

نکات نگه داری از محصولات بادی

  هر وسیله ای با تمام خدماتی که به ما می‌دهد. از طرف ما نیاز به شرایطی برای نگه داری و مراقبت از آن را دارد. به چه صورت می‌توان از تشک بادی به گونه ای مراقبت کنیم تا طول عمر بیشتری به ما بدهد؟ 

  • تلاش شود برای باد کردن تشک بادی فقط از پمپ باد سرخود آن استفاده شود. زیرا به صورت استاندارد باد می‌کند و مانع صدمه زدن به بدنه ی تشک می‌شود.
  • هرگز روی تشک بادی جامپینگ (پریدن) نکنید. 
  • از برخورد اشیاء نوک تیز با تشک بادی خودداری کنید.
  • هرگز تشک بادی که از هوا خالی شده را با ماشین لباسشویی نشویید. برای تمیز کردن آن از دستمالی خیس و مواد شوینده استفاده کنید.
  • در هنگام صدمه دیدن تشک بادی سر خود عمل نکنید و از نمایندگی فروش مشاوره بخواهید.