فواره عروسکی اینتکس مدل 56599

intex 56599

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فواره عروسکی اینتکس مدل 56599 نمونه ای از وسایل بازی و سرگرمی کودکان و تولید شرکت اینتکس بوده که دارای اتصالات مناسب جهت شلنگ آب می باشد. این فواره بعد از اتصال به شلنگ آب از طریق چندین لوله خروجی رنگی که بر روی آن به شکل رشته شلنگ های فانتزی و باریک تعبیه شده، آب را به اطرف خود پرتاب می کند و لحظاتی شاد و مفرحی را برای کودکان در هوای گرم تابستان فراهم می کند. این فواره بادی طرح ملخ به دلیل طراحی منحصر به فرد و همچنین غیر مشابه خود طرفداران زیادی داشته که البته ارتفاع کوتاه و خروجی های متعدد آن نیز باعث آب پاشی جذابی برای کودکان می باشد. لازم به ذکر است این محصول منحصر به فرد و جذاب مناسب برای سنین بالای 3 سال بوده و قابل استفاده در فضاهای بیرونی نیز می باشد. این کالا ساخته شده از جنس پی وی سی با رویه طرح چرم است که کاملا در برابر برخورد آب کاملا مقاوم بوده و تحمل بسیار بالایی نیز در صورت قرا گرفتن در زیر نور و گرمای آفتاب خواهد داشت.

فواره عروسکی اینتکس مدل 56599

این فواره بادی اینتکس آب وزن و حجم بسیار مناسبی داشته و توسط کوچکترین پمپ های باد مخصوص محصولات بادی (قابل خرید از فروشگاه سعید اینتکس) راه اندازی خواهد شد. گفتنی است برای راه اندازی این محصول کار مشکلی پیش رو ندارید و تنها باید شلنگ آب را به محل مخصوصی که در کناره محصول قرار داده شده، متصل کنید و پیچ پلاستیکی مخصوص آن را سفت کنید و فلکه آب را باز کنید تا آب از این لوله های پلاستیکی به اطراف پخش شده و فضای دلچسبی را محیا کند. این محصول یکی از بهترین محصولات تفریحی برای تمامی کودکان است که می تواند لحظات خوشی را برای آن ها فراهم کند. برای تهیه این کالا می توانید از همین صفحه در فروشگاه اینتکس محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن این فواره بادی اینتکس را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 18 سانتی متر
 عرض 17 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 وزن4.33 کیلوگرم
 جنس رویهوینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس توپ وینیل دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای تعادل مناسب بر روی زمین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...