فیلتر پمپ تصفیه آب سایز H اینتکس intex 29007

intex 29007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
28%
400,000
290,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فیلتر پمپ تصفیه آب سایز H اینتکس intex 29007 محصولی یدکی است که به صورت مجزا شرکت اینتکس این کالا را تولید و عرضه کرده است و با استفاده از این محصول شما می توانید با خیالی راحت اقدام به تعویض فیلتر پمپ تصفیه خود کنید. این فیلتر به صورت کاغذی طراحی شده است و مناسب برای پمپ های تصفیه فیلتری با سایز کوچک و یا به عبارت دیگر H می باشد. در همین رابطه باید اشاره کنیم که باکس بسته بندی این محصول بسیار سبک وزن است و قطعا همین سبک وزن بودن این محصول باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید آن را حمل و نقل نمایید.

علاوه بر این ها این محصول کیفیت بسیار بالایی را هم داراست و در مدت زمان بسیار طولانی می توانید از این فیلتر استفاده کنید. از نظر قیمت نیز فیلتر پمپ تصفیه آب سایز H اینتکس intex 29007 بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و می توانید بدون نگرانی با یکبار خرید بسته به استفاده خود از استخر از آن بهره مند باشید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها و در صورتی که شما نیز دارای یک پمپ تصفیه آب هستید ، می توانید این محصول را از فروشگاه سعید اینتکس در ایران خریداری نموده و از در اختیار داشتن این محصول نهایت بهره را ببرید.

 نوعH
 قدرت تصفیه 2000 لیتر در ساعت 
 جنس بدنه کاغذ قوی و مجذوب کننده
 نوع کاربری پمپ تصفیه فیلتری بزرگ و کوچک
 وزن 100 گرم 
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب انواع استخر های پیش ساخته
  دارای گارانتی
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...