فیلتر پمپ تصفیه آب سری A مدل 29000

Intex 29000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
31%
420,000
290,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فیلتر پمپ تصفیه آب سری A مدل 29000 یکی از وسایل جانبی لازم و ضروری می باشد که برای دارندگان پمپ تصفیه آب در کنار استخر پیش ساخته خریداری می شود. برای تمیز نگه داشتن مداوم آب داخل استخر خود همواره باید از پمپ تصفیه آب استفاده کرد که در دو نوع شنی و فیلتری می باشد. این محصول برای پمپ تصفیه آب فیلتری است که در مدت زمان مشخص باید تعویض گردد. افراد در طی استفاده از استخر پیش ساخته می توانند در حدود هر هفته فیلتر داخل دستگاه را شستشو دهند تا کارکرد پمپ تصفیه آب به بهترین شکل باشد و دچار مشکل نشود. همچنین با گذر حدود 4 هفته نیز می توان به طور کلی فیلتر داخل دستگاه را تعویض نمود و همواره استخری عاری از هر گونه آلودگی را به دست آورد. قیمت خرید این محصول ضروری مناسب است تا در نتیجه بتوان در هر موقعیت به تعویض مداوم آن اقدام نمود. هر یک از کسانی که دارای پمپ تصفیه آب می باشند باید نسبت به خرید فیلتر مناسب آن نیز اقدام کنند.

 از این رو خرید فیلتر نیز با قیمت مناسب از محل خرید پمپ تصفیه آب و یا خرید استخر پیش ساخته سفارش داده می شود که در این میان بهترین مکان برای خرید فیلتر پمپ تصفیه آب سری A نمایندگی معتبر اینتکس است که مکان های مختلف دایر شده است و می توان محصولات اصل و اورجینال را به راحتی خریداری کرد. خرید از نمایندگی اینتکس سبب می شود که هم دسترسی به محصول سریع تر و راحت تر باشد و هم در خصوص کیفیت و اورجینال بودن اطمینان داشت و در نهایت موجب رضایت در زمان استفاده کردن از پمپ تصفیه آب خود شد. اگر فیلتر مناسب خریداری شود کارکرد پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته دچار مشکل نمی شود و در نتیجه می توان بهترین و خاص ترین شرایط را برای خود و اعضای خانواده خود رقم زد.

 نوعA
 قدرت تصفیه 2000 لیتر در ساعت 
 جنس بدنه کاغذ قوی و مجذوب کننده
 نوع کاربری پمپ تصفیه فیلتری بزرگ و کوچک
 وزن 100 گرم 
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب انواع استخر های پیش ساخته
  دارای گارانتی
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...