فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب سایز B اینتکس

intex 29005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 25 CM
  • عرض: 14 CM
  • ارتفاع: 25 CM
13%
550,000
480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب سایز B اینتکس یکی دیگر از لوازم جانبی های استخر می باشد که این بار این محصول قابلیت استفاده بر روی پمپ های تصفیه آب فیلتری با ابعاد بزرگ را داراست. اگر شما جزو افرادی هستید که از استخر های پیش ساخته و یا فریمی سایز بزرگ استفاده کرده اید می دانید که یک سری از محصولات دارای پمپ تصفیه آب با سایز B هستند که این مدل از پمپ ها خود دارای فیلتر کاغذی بوده و پس از گذشت مدت زمانی شما نیاز خواهید داشت که این فیلتر داخلی را تعویض کنید. به همین دلیل فروشگاه سعید اینتکس سعی کرده تا در جهت راحتی خیال شما این فیلتر را به صورت مجزا نیز موجود کند.

فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب سایز B اینتکس

کار اصلی فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب سایز B اینتکس این است که به ساده ترین شکل ممکن آب را از درون خود عبور داده و به بهترین شکل ممکن کار تمیز کردن و تصفیه آب استخر را انجام دهد به پس از آن نیز آب را به صورت شفاف به داخل استخر بازگرداند که قطعا برای این کار شما نیاز به یک فیلتر تمیز خواهید داشت. این محصول از نوع کاغذ و پلاستیک مرغوب و با کیفیت تولید شده که قطعا کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت و خیال شما را هم به صورت کامل از این نظر راحت خواهد کرد. استفاده از آن نیز بسیار ساده بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. با توجه به این موارد هم اکنون امکان ثبت سفارش این کالا از سایت فروشگاه اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

برند
INTEX
طول
25 CM
عرض
14 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
کاغذی
وزن بسته بندی
0.2 KG
مناسب برای
انواع پمپ های اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...