فین شنا سرعتی سایز 38-40 اینتکس intex 55634

Intex 55634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • سایز فین: 38-40
13%
1,649,000
1,449,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فین شنا اصل اینتکس intex 55634 وسیله ای لازم و ضروری به جهت انجام شنا و تفریحات آبی است که در واقع کمک به یک شنای منحصر به فرد و بی نقص می کند. این محصول بدنه ای از جنس پلاستیک دارد که در نهایت کیفیت طراحی شده است و با این وجود دارای طول عمر بالا نیز می باشد. به طوری که می توان از آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد و از داشتن آن لذت برد. سایز این محصول مناسب افرادی است که کفش هایی با سایز 38 و 40 را مورد استفاده قرار می دهند و در واقع سایز پای آن ها این اندازه می باشد. از این رو به عنوان یک محصول بزرگسال تلقی می شود و بسیار کاربردی و ضروری است. کسانی که قصد آموزش شنا دارند و یا تمایل به شنا در عمق زیاد دریا دارند می بایست نسبت به خرید فین شنا متناسب با سایز پای خود باشند تا در نتیجه فعالیتی بی نقص  و حرفه ای را انجام دهند.

 رنگ محصول نیز به گونه ای انتخاب شده است که تمامی سلیقه ها را تحت پوشش قرار می دهد و می تواند جزو محبوب ترین فین های شنا باشد که بزرگسالان نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام می کنند. قابلیت انعطاف و نرمی این محصول سبب راحتی افراد شده است و به آسانی از وجود آن بهره مند می شوند و می توانند ساعات طولانی محصول را با پاهای خود مورد استفاده قرار دهند. حرکت شنا با استفاده از محصول مورد نظر آسان تر می شود و همچنین حرکت به جلو با داشتن این محصول آسان و راحت خواهد شد. در نتیجه میزان رضایت افراد از داشتن آن زیاد است و می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کنند. در صورت تمایل به خرید این محصول می بایست به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرد که محصولات را در دسته بندی های متعدد جای داده است. این محصول در دسته بندی لوازم شنا و تفریحات آبی قرار دارد و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
بزرگسالان
سایز فین
38-40
حیدریان

واقعا ممنون از سعید اینتکس مثل همیشه عالی
خیلی با کیفیت بود

247 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

بسیار سپاسگزاریممم

246 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...