فین شنا جدید اینتکس

intex 55936

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
41%
419,000
248,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فین شنا جدید اینتکس محصولی بسیار کاربردی و با کیفیت بوده و همانطور که از عنوان محصول پیداست توسط برند محبوب اینتکس طراحی و تولید شده است. فین شنا به صورت گسترده توسط غواصان و شناگران مورد استفاده قرار گرفته و موجب افزایش سرعت و راحتی استفاده کننده از این محصول در زیر آب می شود. از ویژگی های مهم این کالا می توان به عدم استفاده از لاتکس در تولید آن اشاره کرد. فین شنا در رنگ بندی زرد و سبز موجود است که هر کدام از این رنگ ها جذابیت خاصی را هنگام شنا به شما می دهد. وزن این محصول نیز تنها 500 گرم می باشد که در هنگام شنا هیچ گونه مزاحمت و ناراحتی را برای شما ایجاد نمی کند و شما به راحتی می توانید با استفاده از آن به شنا در زیر آب بپردازید.

فین شنا جدید اینتکس

این فین شنا کیفیت بسیار خوبی داشته که با وجود انعطاف پذیر بودن بدنه و نرم بودن آن طول عمر بالایی نیز دارد و دارای بخش نگه دارنده پا است که نوع تنظیم این فین به گونه ای است که پشتی آن را می توان با استفاده از کش لاستیکی به پا متصل کرده و ثابت نگه داشت. این محصول برای پاهایی با طول 22 تا 24 سانتی متر مناسب بوده و در واقع برای سایز پاهای 35 تا 37 ساخته شدهو به همین علت می تواند برای کودکان در رده سنی پایین نیز بسیار خوب و کاربردی باشد. شما عزیزان می توانید این محصول جذاب و کاربردی را با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت موجود در بازار، از طریق نمایندگی اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 جنس بدنه پلاستیکی
 رنگ بندی زرد - سبز
 مناسب سنین بزرگسال
 وزن 1.2 کیلوگرم
 سایز 35 تا 37
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها ضد حساسیت
کیفیت بدنه عالی
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...