فین شنا زرد کودک intex 55930

intex 55930

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
17%
979,000
817,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فین شنا زرد کودک intex 55930 از سری وسایل با کیفیت و منحصر به فرد است که برای انجام شنا و اموزش شنا مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای رده سنی کودک ایجاد موقعیت استاندارد و ایمن کند. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده آن را برای فرزندان خود تهیه کرد و از داشتن آن لذت برد. این محصول از بهترین پلاستیک فشرده تشکیل شده است که ایجاد سازگاری های لازم می کند. بدنه ضخامت دلخواه را دارد که در نتیجه می تواند در مسیر آب و در موقعیت های مختلف دچار خرابی نشود و طول عمر و سازگاری خود را داشته باشد. به این خاطر است که هر یک از کسانی که به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند می توانند رضایت کامل داشته باشند و از آن لذت ببرند. محصول مورد نظر دارای بخش های لازم جهت استفاده آسان کودکان می باشد که در پا به درستی پوشانده می شود و می تواند ثابت و بدون تحرک در تمامی مدت زمان شنا در پای کودکان قرار گیرد.

از این رو محصولی که از آن تحت عنوان فین شنا برای کودکان یاد می شود بسیار کاربردی و منحصر به فرد می باشد و دارای دوام و طول عمر نیز است به طوری که با خرید این محصول در طی مدت زمان طولانی می توان محصول را مورد بهره برداری قرار داد و شاهد خرابی آن نشد. بدنه ضد حساسیت وزنی کم و سبک دارد تا بتوان به راحتی توسط کودکان به حرکت در بیاید. خرید فین شنا زرد کودک intex 55930 با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس انجام می شود که هم می توان به روش غیر حضوری خرید آن را انجام داد و هم قابلیت خرید حضوری دارد. با این وجود است که تمامی علاقه مندان در همه موقعیت های مکانی و زمانی می توانند این محصول را خریداری کنند.

نوع تفریحی
 جنس بدنه پلاستیکی
 رنگ بندی زرد
 مناسب سنین کودک
 وزن 2.76 کیلوگرم
 سایز34-36
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها ضد حساسیت
کیفیت بدنه عالی

 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...