فین شنا استقامتی سایز 41-45 اینتکس کد 55932

intex 55938

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • سایز فین: 41 - 45
11%
1,550,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فین شنا متوسط زرد رنگ intex 55938 از سری وسایل جانبی مورد نیاز برای شنا و تفریحات آبی است که با توجه به ابعاد و اندازه ای که دارد برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به راحتی می تواند سرعت و شتاب زیادی در زمان شنا به افراد ببخشد. چرا که در بخش جلویی آن ساختاری به وجود آمده است که آب را می شکافد و می تواند به راحتی مسیر را طی کند. به همین دلیل است که در زمانی که کودکان در ورزش شنا حرفه ای شده باشند می توان خرید این محصول را انجام داد و برای ان ها مورد استفاده قرار داد. رنگ بدنه زرد می باشد تا علاقه مندان به داشتن این رنگ محصول را مورد خریداری قرار دهند. این محصول دارای قابلیت انعطاف بوده است تا در مسیر آب دچار صدمه نشود و همچنین بتوان آن را در محیط های آبی به راحتی حرکت داد.

در هر صورت محصول مورد نظر دارای سازگاری های زیادی است که به وسیله آن می توان بهترین موقعیت را به دست آورد و از داشتن آن لذت برد. این محصول با ابعاد متوسط توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و دارای کیفیت و مرغوبیت زیادی باشد که می توان آن را در طول عمر بالا مورد استفاده قرار داد و بهره مند شد. سازگاری محصول در زمان حضور در آب های پر تلاطم سبب شده است که علاقه مندان بتوانند بدون هر گونه مشکل از موقعیت به دست آمده لذت ببرند و بیش ترین تایم را در محیط های آبی داشته باشند. چنانچه تمایل به خرید فین شنا متوسط زرد رنگ intex 55938 دارید می توانید محصول را از فروشگاه سعید اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید و از آن در طول عمر بالا بهره مند شوید.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
بزرگسالان
سایز فین
41 - 45

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...