فین شنا کودک سایز 34-36 مدل intex 55930

Intex 55930

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • سایز فین: 34-36
13%
1,480,000
1,290,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فین شنا کودک آبی رنگ intex 55930 جدید ترین وسیله کاربردی برای استفاده در محیط های آبی است که امکان داشتن تفریحات آبی را میسر می کند. این محصول برای استفاده رده سنی کودکان ساخته شده است که با رنگ آبی توانسته توجه آن ها را به خود جلب کند. با این وجود است که می توان خرید آن را با رضایت کودکان انجام داد و توانست آن ها را در محیط های آبی قرار داد. داشتن این محصول کمک به شنای آسان برای کودکان می کند و در نتیجه می تواند در بستری ایمن و استاندارد آموزش شنا ببینند. این محصول به پا پوشانده می شود و در مسیر آب با حرکت خود ایجاد جهت و حرکت به جلو می کند. به همین خاطر است که به وسیله این محصول می توان در محیط های آبی به بهترین شکل قرار گرفت و توانست در فضا های آبی مانند استخر ها به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد.

فین شنا دو عدد برای هر یک از پاهای کودکان می باشد که به دور آن بندی متصل شده است تا بتوان در پا ها ثابت و بدون حرکت قرار گیرد و موقعیت برای شنا ایجاد شود. محصول مورد نظر کمجا و منحصر به فرد می باشد که می تواند در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار گرفته و جاگیر نباشد. به همین دلیل برای کودکان انتخاب شده و خرید آن صورت می گیرد. این محصول بی نظیر از کیفیت بالا نیز برخوردار می باشد که طول عمر و سازگاری زیادی از خود نشان می دهد. فین شنا کودک آبی رنگ intex 55930 در نمایندگی مرکزی اینتکس به فروش می رسد و که می توان آن را خریداری کرد. خرید این محصول با داشتن کیفیت بالا و قیمت ارزان به راحتی میسر می شود.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
بزرگسالان
سایز فین
34-36

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...