قایق بادی اکسپلورر پرو 200 intex 58357 اصلی با گارانتی

intex 58357

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 196 CM
  • عرض: 102 CM
16%
3,200,000
2,690,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی اکسپلورر پرو 200 intex 58357 پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین محصولی است که جهت داشتن تفریحات آبی در محیط آب های آرام کاربرد دارد و می تواند به جهت گشت و گذار افراد مورد استفاده قرار گیرد. قایق بادی تفریحات خانوادگی را رقم می زند و می تواند با داشتن طول عمر بالا در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر دارای لوازم جانبی مناسبی است تا با خرید آن بتوان از محصول نهایت استفاده های لازم را به میان اورد و از آن لذت برد. داشتن این محصول سبب شده است که تفریحات آبی در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشد انجام گیرد و بهترین اوقات در فصول گرم سال ایجاد گردد و لحظات شادی مهیا شود. به وسیله این محصول افراد می توانند به گشت و گذار در محیط های آبی بروند و در صورت تمایل به انجام ماهیگیری مشغول شوند تا به این ترتیب تفریحات مورد علاقه خود را داشته باشند و از آن لذت ببرند.

 ظرفیت تشکیل دهنده این محصول برای استفاده یک بزرگسال به علاوه یک کودک مناسب شده است تا به این صورت بتوان اوقات خوشی را به دست آورد و از داشتن آن لذت برد. وجود قایق بادی مد نظر سبب شده است تا والدین به همراه فرزندان خود به گشت و گذار و تفریح بپردازند و تایم اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ترتیب دهند. با این وجود است که قایق بادی پر فروش و منحصر به فرد است و با توجه به ساختاری که دارد تنها برای گشت و گذار در آب های آرام و ماهیگیری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول کاربردی از آن جایی که ساخت شرکت معتبر اینتکس است از بدنه با کیفیت تشکیل شده است که ضخامت زیادی دارد و برای استفاده در محیط های آبی سازگاری دارد. خرید قایق بادی اکسپلورر پرو 200 intex 58357 تنها از سایت فروشگاه سعید اینتکس انجام می شود.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
196 CM
عرض
102 CM
ارتفاع
33 CM
جنس
PVC
ضخامت جنس
0.35 MM
تحمل وزن
120 KG
وزن بسته بندی
4 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی 68612
پارو
دارد
نوع پارو
دسته پلاستیکی
گیج تنظیم باد
ندارد
طناب نجات
دارد
نشیمنگاه
ندارد
کیف حمل
ندارد
کیف لوازم
ندارد
ظرفیت
2 نفر
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
ندارد
سایر ویژگی ها
.
محمود حسینی

عالی

196 روز پیش ارسال پاسخ
محمد باقری

نسبت به قیمتش خوبه واقعا

179 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...