قایق بادی اینتکس سه نفره 2018 سی هاواک intex 68346

Intex 28606

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3,890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی اینتکس سه نفره 2018 سی هاواک intex 68346 موردی مناسب برای استفاده و بهره مندی در آب های آرام است که از تجهیزات کامل برخوردار می باشد و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. این محصول بدنه بادی و طبی دارد که در داخل آن راحتی زیادی حس می شود. به این ترتیب افراد می توانند این محصول را برای استفاده در مدت زمان طولانی مد نظر قرار دهند و نسبت به داشتن آن اقدام کنند. قایق بادی مد نظر در داخل دارای ساختاری مواج است تا از سر خوردن افراد در محیط خیس جلوگیری شود و در واقع تعادل لازم برای استفاده از محصول مهیا شود. به این ترتیب افراد می توانند بدون مشکل در داخل آن حضور داشته باشند و از آن لذت ببرند.

 در داخل بدنه کیسه ای به جهت به همراه داشتن وسایل مورد نیاز وجود دارد که جاگیر نیست و فضای کمی را اشغال کرده است. از این رو مشکلی از بابت استفاده افراد با تعداد دو نفره از این محصول وجود نخواهد داشت و در نتیجه می توان از وجود آن لذت برد. بر روی بدنه اهرم هایی تعبیه شده است که برخی از آ« ها برای نگه داری پارو می باشد و برخی دیگر برای نصب طناب نجات بر روی بدنه بوده است. به این ترتیب تعادل بدنه حفظ می شود و بهتر می توان از وجود آن بهره مند شد. جهت خرید و سفارش قایق بادی اینتکس سه نفره 2018 سی هاواک intex 68346 بی نظیر به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و از قیمت مناسب آن بهره مند باشید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...