قایق بادی اینتکس مدل 58331 اصلی با گارانتی

intex 58331

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 185 CM
  • عرض: 94 CM
20%
2,250,000
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق  بادی  طرح  اکسپلور  اینتکس  مدل  58331  دارای  پمپ  باد  و  پارو  با  ضمانت  نامه  معتبر  و  ارسال  فوری  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

قایق بادی اکسپلور 200 با کد 58331 با ظرفیت یک بزرگسال و یک کودک و تحمل وزن 95  کیلوگرم مناسب برای آب های راکد و آرام می باشد. این قایق، محصول شرکت  اینتکس جز قایق های سبک و کوچک با قابلیت حمل و نقل آسان است که به دلیل  داشتن مخاطبان بسیار از سال 2014 تاکنون هر ساله در سری ساخت قرار گرفته  است. قایق اکسپلور 200 از لحاظ قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. قایق  اکسپلور 200 با رنگ نارنجی و نوار زرد روی بدنه ترکیب رنگ شادی را به نمایش می گذارد. این قایق تشکیل شده از دو قسمت کف و بدنه است که به منظور  افزایش امنیت به صورت مجزا باد می شود. در صورتی که یکی از این دو قسمت دچار آسیب شود بخش دیگر مانع از غرق شدن قایق می گردد. در دو طرف قایق روی بدنه، فضای مشکی رنگ تعبیه شده که محل قرارگیری پارو است و مانع از سر خوردن و یا افتادن پارو به درون آب می گردد. این قایق شامل دو پارو پلاستیکی است که در فضای ذکر شده قرار می گیرد. در قسمت نوک قایق فضای دیگری تعبیه شده که محل بستن طناب می باشد. از کاربردهای این فضا میتوان به سهولت در حمل و جابه جایی و یا استفاده به عنوان یک رابط برای متصل شدن به قایق  های دیگر اشاره کرد.
جنس بدنه این قایق وینیل است و مقاوم در برابر نور  آفتاب و دمای بالا است.  مقاوم در برابر فشار و ضربه و همچنین ساییدگی و  پوسیدگی است. برای افزایش طول عمر کالا بعد از استفاده، آن را با آب شهری  شست و شو داده و سپس کاملا خشک نمائید. این محصول شامل یک پمپ باد دستی مدل 69613 می باشد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و  شکل  و فرم لازم را به خود بگیرد و  دارای انعطاف باشد. وجود چین و چروک در زوایا طبیعی است. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


قایق بادی اینتکس مدل 58331 ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش کاملا طرح چرم می باشد. بدنه ای باکیفیت قابل قبول داشته که می تواند برای استفاده در آب های آرام و کم عمق استفاده شود. این محصول دارای کف بادی بوده که هنگام نشستن در آن احساس راحتی و آرامش را تجربه خواهید کرد و همچنین این کالا دارای وزن بسیار سبکی است که به راحتی در هر مکانی قابل حمل می باشد. علاوه بر این ها، از این قایق می توان در استخر های بزرگ نیز به راحتی استفاده کرد. این محصول توسط کوچکترین پمپ های باد نیز در مدت زمان کم قابل راه اندازی خواهد بود. لازم به ذکر است همانطور که گفته شد به همراه این قایق بادی یک جفت پارو پلاستیکی وجود داشته که شما را از خرید لوازم جانبی قایق بادی بصورت جداگانه راحت می کند. همچنین پس از خرید این محصول و در صورت درخواست شما عزیزان، یک عدد برچسب تعمیرات که بسیار کاربردیست نیز برای شما ارسال می شود تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را به راحتی تعمیر نمایید. 

تمامی قسمت بدنه این قایق بادی از جنس پی وی سی طرح چرم است که استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه داشته و همچنین در بخش کفی آن از پی وی سی دو لایه و باد شونده استفاده شده که موجب بالا رفتن راحتی و امنیت محصول شده است. وزن بسته بندی شده این کالا بالغ بر 6.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است. این محصول قابل استفاده برای دو نفر همزمان بوده و قابلیت تحمل وزن 95 کیلوگرمی را داشته، قایق بادی دو نفره اینتکس به همراه پارو با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

قایق بادی اینتکس مدل 58331 مدل اکسپلور می باشد و دارای ظرفیت یک نفر بزرگسال و یک کودک بوده است. محصول مورد نظر ساده ترین نوع قایق بادی می باشد که برای استفاده در گردش و مسافرت برای مکان های آبی مد نظر قرار می گیرد. در نتیجه به راحتی حمل و جا به جا می شود و می تواند بهترین موقعیت را نصیب خریداران آن نماید. قایق بادی برای ایجاد راحتی بیش تر درزمان گردش بر روی سطح آب های آرام از امکانات کامل برخوردار می باشد که در نتیجه برای استفاده از آن مشکلی وجود ندارد و به راحتی مورد استفاده علاقه مندان واقع می شود. محصول مورد نظر دارای رنگ بدنه زیبا و شاد است که مورد توجه علاقه مندان قرار می گیرد و محصول را جزو محصولات پر فروش و منحصر به فرد می سازد. قایق بادی اینتکس برند و اصل است و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا بتوان بر روی سطح آب های آرام در داخل محصولی مطمئن و محکم قرار گرفت و از این قرار گیری بهره مند شد. قایق بادی یکی از پر فروش ترین محصولات تفریحی بادی است و از بدنه ای سبک و قابل حمل تشکیل شده است. مزیت های مهم این محصول به شرح زیر می باشد:

خرید قایق بادی اینتکس مدل 58331

ساده ترین قایق بادی تفریحی

در بین قایق های بادی اینتکس قایق بادی اکسپلور در دسته بندی انواع ساده قرار دارد که می تواند برای استفاده در موقعیت های مختلف در نظر گرفته شود. همچنین به دلیل سادگی زیاد استفاده از آن توسط افرد زیاد تر بوده است و می توانند بدون مشکل از آن بهره مند شوند. محصول مورد نظر دارای کیفیت بالا است که قدرت داشتن طول عمر بالا را نیز دارد. در نتیجه از سازگاری بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. سازگاری بدنه به دلیل وجود رویه ضخیم بوده است که در برابر حرکت آب دچار آسیب نمی شود. همچنین در برابر فشار وارد بر بدنه نیز مقاومت دارد و بر اساس ظرفیت خود تحمل فشار وزن افرد را خواهد داشت. قایق بادی برای خانواده طراحی و تولید شده است تا بتوان در محیط آب های آرام مانند دریاچه و رودخانه از داشتن آن لذت برد. به همین خاطر امکان حمل و نقل آسان نیز وجود دارد و بدنه به راحتی با وزن کم جا به جا می شود. 

لوازم جانبی قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلور از سری محصولاتی است که با امکانات کامل برای خرید آماده می باشد. امکاناتی که به همراه این محصول به خریداران داده می شود شامل وسایل ضروری برای راه اندازی محصول است. به همین خاطر افراد با خرید این محصول به راحتی قادر به راه اندازی آن می باشند و می توانند به درستی نیز از داشتن آن بهره مند شوند. منظور از وسایل مورد نیاز جهت راه اندازی محصول وجود پمپ باد است که رایگان در اختیار خریدار این قایق بادی قرار می گیرد. علاوه بر این موارد می توان به وسیله این پمپ بادی به سرعت و به آسانی بدنه بزرگ قایق بادی را برای بهره مندی در سطح آب های آرام آماده کرد و از داشتن آن لذت برد.

قایق بادی اینتکس مدل 58331

جنس پارو قایق بادی

برای استفاده از قایق بادی نیاز به پارو می باشد تا بتوان با آن در آب ها حرکت کرد و مسیر حرکت خود را نیز مشخص نمود. این قایق بادی مجهز به پارو می باشد که از کیفیت بالا برخوردار می باشد. جنس بدنه پارو از نوع پلاستیکی است که مقاوم ترین بدنه برای استفاده در آب است و دارای طول عمر بالا می باشد.

خرید قایق بادی اکسپلور

به منظور دسترسی آسان به خرید قایق بادی اینتکس امکان سفارش غیر حضوری از سایت فروشگاه اینتکس وجود دارد و می توان به این صورت اقدام کرد.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
185 CM
عرض
94 CM
ارتفاع
41 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
تحمل وزن
95 KG
وزن بسته بندی
3.5 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی 69613
پارو
دارد
نوع پارو
پلاستیکی
گیج تنظیم باد
ندارد
طناب نجات
ندارد
نشیمنگاه
ندارد
کیف حمل
ندارد
کیف لوازم
ندارد
ظرفیت
1 نفر بزرگسال + 1 نفر کودک
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
ندارد
سایر ویژگی ها
سبک و قابل حمل است

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...