قایق بادی اینتکس مدل 58332 اصلی با گارانتی

قایق اکسپلور 300

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 211 CM
  • عرض: 117 CM
14%
2,650,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس  مدل  58332  طرح  اکسپلورر 300  با  قیمتی  مناسب  و  خدمات  پس  از  فروش  و  ارسال  فوری  به  سراسر  کشور  از  نمایندگی  سعید  اینتکس

محصولات مرتبط

قایق بادی اکسپلورر 300 یکی از قایق های شرکت اینتکس می باشد که در تیپ بندی سری اکسپلورر می باشد.از این قایق همواره می توانید در دریاچه های کوچک و برکه های کوچک به خوبی بهره ببرید. رنگ نارنجی این محصول باعث می شود هنگامی که در آب دچار مشکل شدید، به خوبی حتی از فاصله دور مشخص و نمایان باشید. این قایق بصورت دولایه می باشد یعنی در واقع دارای دو دریچه باد مجزا یکی در قسمت کف قایق و دیگری برای دیواره های اطراف قایق می باشد. همراه با خرید این محصول یک پمپ باد دستی با سایز متوسط و یک جفت پاروی مناسب و درجه ی یک در بسته بندی محصول قرار داده شده که می توانید بوسیله آن قایق خود را راه اندازی کرده و استفاده نمایید. در روی بدنه در قسمت های چپ و راست دو گیره ی نگهدارنده تعبیه شده که محل نصب و قرار گیری پارو ها می باشد.در قسمت نوک و یا دماغه قایق نیز یک گیره دیگر تعبیه شده که بوسیله آن نیز میتوانید طنابی به قایق متصل نمایید و در کنار خشکی قایق خوذ را با خیالی آسوده ببندید و یا بوسیله آن قایق خود را بوسیله یک رابط به قایقی دیگر متصل نمایید. از لحاظ فضای درون قایق باید در نظر داشته باشید که در قایق بادی اکسپلورر 2 نفر بزرگسال و یا 3 نفر کودک به خوبی می توانند در آن قرار بگیرند و همچین ظرفیت وزن آنها را نیز به خوبی تحمل می نماید. قایق بادی اکسپلورر 300 جز قایق های بادی سبک در میان قایق های بادی شناخته می شود. قایق های سری اکسپلورر بسیار کم حجم بوده و برای تفریحات آبی یک گزینه ی بسیار مناسب می باشد. در هنگام حمل و نقل و جابجایی بدون کوچکترین زحمتی می توانید آن را با خود به همراه داشته باشید. هنگامی که در دریا و یا مکان های مشابه آن از قایق های بزرگتر استفاده می نمایید میتوانید از این قایق بعنوان یک محفظه برای نگهداری وسایل خود استفاده نمایید و آن را با قایق بزرگتر بصورت یدک به قایق خود متصل نمایید.


قایق بادی اینتکس مدل 58332 یکی از جذاب ترین و مهیج ترین قایق های بادی تفریحی و ورزشی برای بزرگسالان و کودکان بوده که به صورت حرفه ای توسط شرکت معتبر اینتکس طراحی و تولید گشته است. این قایق بادی دو نفره دارای رنگ بدنه نارنجی بوده که به زیبایی محصول افزوده است و توانسته تا کنون از فروش بالایی بهره مند باشد. این قایق بادی تفریحی و ورزشی دارای سه محفظه هوا است که تحمل وزن حدود 190 کیلوگرم را دارا می باشد که تحمل وزن بسیار مناسبی برای دو نفربوده است.

 این قایق بادی دارای کف بادی به صورت مواج بوده که سطحی راحت و نرم را برای مصرف کننده فراهم می آورد تا در صورت استفاده طولانی مدت دچار خستگی شما نگردند. این محصول از جنس بدنه و رویه PVC طرح چرم تولید شده و همچنین رویه کناری آن نیز با PVC طرح چرم طراحی شده تا نه تنها بر زیبایی محصول بیافزاید بلکه بر کیفیت آن نیز تاثیر مثبتی بگذارد. جنس کفی این قایق نیز از نوع پی وی سی بادشو و به صورت شیاردار تولید گشته تا با کنار هم قرار دادن این ویژگی ها شرکت تولید کننده بتواند محصولی مستحکم را عرضه نماید. لازم به ذکر است از مهمترین مزیت های جنس بدنه محصول این است که قایق بادی را کاملا بر روی آب نگه می دارد و در شرایط جوی مختلف مانند تغییر دمای آب و آب های شور مقاوم می نماید و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و پارگی نمیگردد. قایق بادی اینتکس دارای دو بخش مستقل می باشد که هر کدام دارای سوپاپ جداگانه ای هستند و به صورت جداگانه باد می شوند. وجود دو عدد پارو، پمپ باد و همچنین داشتن وزن کم از مزایای مهم این قایق هستند. اگر به دنبال خرید یک قایق بادی دو نفره زیبا و با کیفیت هستید می توانید این محصول را هم اکنون از نمایندگی اینتکس با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قایق بادی اینتکس مدل 58332 محصولی ساده و کاربردی است که با بدنه ای ساده برای تفریحات آبی افراد مورد استفاده قرار می گیرد. کارکرد این محصول آسان بوده است و برای تفریحات خانوادگی مد نظر قرار می گیرد. ساده ترین نوع قایق بادی اینتکس در واقع قایق بادی اکسپلور می باشد که برای استفاده در داخل آب های آرام کاربرد دارد. با توجه به ظرفیت محصول که برای یک بزرگسال و دو کودک طراحی شده است می توان آن را برای گشت و گذار والدین به همراه فرزندان خود در نظر گرفت. بدنه برای استفاده در آب های سازگاری دارد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ می باشد. همچنین از رنگبندی بدنه به صورت نارنجی برخوردار است که در نتیجه می توان به جذابیت ظاهری آن نیز اشاره کرد. رنگبندی بدنه به گونه ای است که در زمان استفاده طولانی مدت دچار تغییر نمی شود و زیبایی خود را حفظ می کند. این محصول دارای قابلیت حمل و جا به جایی آسان است که در نتیجه در زمان رفتن به سفر نیز می توان به راحتی آن را به همراه داشت. در روز های گرم تابستان بیش ترین تمایل به رفتن به محیط های آبی وجود دارد و از این رو استفاده از وسایل بازی و تفریحی نیز بیش تر می شود. در نتیجه کاربرد قایق بادی در این فصل نیز به مراتب بیش تر از سایر فصل ها می باشد. 

قایق بادی اینتکس مدل 58332

امکانات محصول

در زمان خرید قایق بادی اکسپلور 300 یک سری وسایل و امکانات به شما ارائه می شود که بسیار حائز اهمیت می باشد. مهم ترین وسیله ای که با خرید محصول به خریداران ارائه می شود پمپ باد است که به سرعت بدنه را راه اندازی می کند. در زمان بروز آسیب های جزئی بدنه قادر به ترمیم می باشد که به دلیل وجود برچسب تعمیرات در بسته بندی محصول می توان این کار را به راحتی انجام داد. برچسب تعمیرات بر روی سوراخ قرار می گیرد و مانع از روند آسیب می شود. همچنین از خروج هوای داخل بدنه نیز جلوگیری می کند. به این صورت می توان از داشتن آن در طی مدت زمان طولانی لذت برد. پارو پلاستیکی نیز در کنار محصول به خریداران داده می شود که به نوبه خود جزو مزیت های محصول می باشد. از این رو برای استفاده از قایق بادی مد نظر نیازی به تهیه وسایل جانبی نیست و پرداخت هزینه جداگانه بابت این موارد لازم نمی باشد. در نتیجه می توان با کم ترین هزینه بهترین امکانات را به دست آورد. 

استفاده در آب های آرام

بدنه محصول به گونه ای ساخته شده است که دارای ساختاری محکم می باشد. ضخامت به کار رفته در ساخت بدنه سبب شده است که محصول بدون ایجاد آسیب و خرابی مورد استفاده قرار گیری و برای استفاده در محیط های آبی مختلف مد نظر قرار گیرد. آب های آرام نظیر رودخانه و دریاچه محل های مناسبی برای بهره مندی از این قایق بادی بوده است که افراد تمایل به استفاده از آن دارند و در روز های تعطیل به گشت و گذار در این محیط ها می پردازند. به همین دلیل است که در زمان رفتن به گردش و مسافرت قایق بادی را به همراه خود حمل و نقل می کنند.

خرید قایق بادی اینتکس مدل 58332

به صرفه ترین قایق بادی

در بین انواع قایق بادی اینتکس انواع مدل اکسپلور از قیمت های مناسب ترین برخوردار می باشند که به این صورت می توان با پرداخت هزینه کم بهترین موقعیت را به دست آورد. این محصول نیز از قیمت مناسبی برخوردار می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد و مورد استفاده طولانی مدت قرار داد.

خرید

خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلور 300 از نمایندگی سعید اینتکس انجام می شود.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
211 CM
عرض
117 CM
ارتفاع
41 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.38 MM
تحمل وزن
186 KG
وزن بسته بندی
4.9 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی مدل 68612
پارو
دارد
نوع پارو
پلاستیکی
گیج تنظیم باد
ندارد
طناب نجات
ندارد
نشیمنگاه
ندارد
کیف حمل
ندارد
کیف لوازم
ندارد
ظرفیت
1 نفر بزرگسال + 2 نفر کودک
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
ندارد
سایر ویژگی ها
سبک و قابل حمل است

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...