قایق بادی اینتکس مدل 68306 اصلی با گارانتی

intex 68306

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 351 CM
  • عرض: 76 CM
5%
14,500,000
13,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک 2 نفره اینتکس CHALLENGERK2 قایقی حرفه ای از نمایندگی سعید اینتکس در کرج با ارسال به سراسر کشور می باشد. قایق کایاک قایقی سرعتی و بسیار ضخیم برای حرفه ای ها می باشد.

محصولات مرتبط

"قایق بادی اینتکس مدل 68306: تجربه‌ای منحصر به فرد از آب‌راه‌ها و ماجراجویی‌های آبی"

قایق بادی اینتکس مدل 68306 چلنجر 1 نفره کایاک، یک محصول بسیار محبوب و کارآمد برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی است. این قایق بادی با طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت برتر، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست آورد.
یکی از ویژگی‌های مهم قایق بادی اینتکس مدل 68306، ساختار بادی بودن آن است. این قایق با استفاده از هوا برای شکل‌دهی و استحکام خود، بسیار سبک و قابل حمل است. با این ویژگی، کاربران می‌توانند به راحتی قایق را به هر مکانی ببرند و در هر آب‌هایی از آن استفاده کنند. قایق بادی اینتکس مدل 68306 دارای ظاهری جذاب و طراحی شیک است که به آن طرح چلنجر معروف است. این طرح باعث می‌شود قایق به چشم بیننده‌ها جذاب و جذاب به نظر برسد و در عین حال از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد.

در طراحی این قایق، راحتی و امنیت کاربران نیز در نظر گرفته شده است. قایق دارای صندلی فوق العاده راحتی است که به کاربر امکان حرکت آزادانه در طول روز را می‌دهد. همچنین، قایق دارای دو دستگیره جانبی است که به کاربر امکان نگهداری تعادل و کنترل بیشتری را می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه قایق بادی اینتکس مدل 68306 می‌توان به مقاومت بالا در برابر آب و هوا، سازگاری با آب‌های آرام و موج‌زده، قابلیت نصب و استفاده آسان، و قیمت مناسب اشاره کرد. این قایق می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای تفریحات آبی، ماهیگیری و کاشتی‌رانی باشد.

در نتیجه، قایق بادی اینتکس مدل 68306 چلنجر 1 نفره کایاک، با ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت ساخت برتر، یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی است. با استفاده از این قایق، تجربه‌ی بی‌نظیری از آب‌راه‌ها و ماجراجویی‌های آبی خواهید داشت.

قایق بادی اینتکس مدل کایاک 2 نفره محصولی با طراحی خاص جهت استفاده در آب های ارام و دریاچه ها می باشد.در نظر داشته باشید به علت ساختار فیزیکی قایق برای استفاده در دریا گزینه ی نسبتا مناسبی نمی باشد. قایق بادی اینتکس کایاک ساخته شده از جنس pvc ضخیم و مستحکم بوده و دارای نشیمن های مخصوص خود می باشد. تکیه گاه صندلی ها توسط یک نوار ایمنی به کناره ها قلاب می شود و باعث میشود هنگام تکیه دادن احساس امنیت بیشتری کرده و راحت تر حفظ تعادل نمایید.قسمت کفی صندلی ها قابلیت تنظیم و جابجایی دارد و می توانید ؟آن را کمی عقب تر و یا جلوتر نصب نمایید.
همراه با قایق 2 عدد پاروی الومینیومی اینتکس در بسته بندی وجود دارد که بصورت دو طرفه بوده و یا بعبارتی پاروی کایاکی می باشد. در قسمت جلوی قایق روی سطح قایق یک تور تعبیه شده که جهت نگهداری وسایل اضافی می توانید از آن استفاده نمایید.بعنوان مثال می توانید کوله پشتی و یا چادر کمپینگ ، زیر انداز و یا وسایل مشابه با آن را در آنجا قرار دهید. همراه با محصول یک پمپ باد دستی در بسته بندی قرار داده شده که توسط آن می توان محصول مورد نظر را آماده کرد.


قایق بادی اینتکس مدل 68306 از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند معتبر اینتکس است که به تازگی وارد بازار ایران شده و یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین قایق های موجود در بازار می باشد. این قایق برای استفاده حرفه ای ساخته شده و در تولید آن ها از بهترین فناوری های روز دنیا بهره گرفته شده که رضایت تمام و کمال خریداران را جلب نموده است. این محصول با پارو یکی از تولیدات ارزشمند این شرکت بوده که تنها در نمایندگی محصولات بادی اینتکس به فروش می رسد. همانطور که مشخص است این کالا دارای دو نشیمنگاه بادی مجزا در داخل قایق بادی بوده که این دو نشیمنگاه به صورت بادی و مواج هستند. این گونه از طراحی باعث شده تا نشیمنگاه به صورت طبی باشد و بالاترین انعطاف را نیز داشته باشد تا در صورت نشستن قایق سوار فرم بدن او را بگیرد و باعث اذیت و خستگی او نشود.

 همچنین این طراحی ضد تعریق نیز بوده و همچنین بر روی بدنه قایق چهار عدد تکیه گاه پارو وجود دارد که پارو های قایق به این گیره ها متصل می شوند و قایق سوار توسط آن به راحتی می تواند قایق را هدایت و استفاده کند. البته لازم به ذکر است طراحی قایق به گونه ای می باشد که توجه اغلب ورزشکاران را جلب می کند. این کالا دارای جنسی مقاوم و مستحکم بوده و شما می توانید با خیالی آسوده در مسابقات قایق سواری، تفریحات آبی و در آب های خروشان از آن استفاده نمایید. بدنه این قایق در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی داشته و در صورت آسیب دیدن بدنه قایق می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تماس بگیرید تا کارشناسان برای تعمیر تخصصی قایق بادی شما اقدام کنند. یک پمپ دستی کوچک نیز در بسته بندی وجود دارد که شما را از خرید لوازم اضافه بی نیاز می کند و همچنین یک بسته برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما به همراه قایق در بسته بندی موجود است. شما عزیزان می توانید به سایت اینتکس مراجعه نمایید و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

قایق بادی اینتکس مدل 68306 محصولی برای استفاده دو فرد می باشد و دارای ظرفیت دو نفره است. این قایق بادی اینتکس مدل کایاک بوده که کاربرد های مختلفی دارد. اما با توجه به ساختار تشکیل دهنده آن افراد می توانند از این محصول به عنوان یک محصول پر سرعت در آب ها استفاده کنند. قایق بادی جایگرین قایق های دیگر می شود و از بدنه ای محکم برخوردار است. افراد می توانند با خیالی آسوده در داخل این محصول قرار گیرند و از وجود آن بهره مند باشند. چرا که این محصول را می توان با خیالی آسوده در مسیر آب به حرکت در آورد و موقعیت دلخواهی را ایجاد کرد. از این رو بسیار محبوبو منحصر به فرد است و می تواند تایم طولانی مورد استفاده قرار گیرد. قایق بادی مد نظر وزن کمی دارد اما قادر به تحمل فشار وزن افراد در داخل خود می باشد. بنابراین می توان از وجود آن نهایت استفاده را برد و در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای خصوصیات منحصر به فرد در طراحی ظاهری خود می باشد که در نتیجه می توان به راحتی و بدون مشکل از وجود آن بهره مند شد. 

قایق بادی اینتکس مدل 68306

استفاده در آب های آرام

این محصول منحصر به فرد به دلیل داشتن بدنه ای که از استحکام بالا برخوردار می باشد در مسیر آب های آرام و رودخانه ها استفاده می شود و بدون مشکل در چنین محیط هایی قرار می گیرد. محصول مورد نظر از سری قایق های پر سرعت و پر شتاب می باشد. چرا که ساختاری کشیده دارد و از بدنه نوک تیز برخوردار است. از این رو می توان ساعات زیادی را در داخل آب گذراند و از شرایط به وجود آمده لذت برد. در داخل آب های آرام که به دور از موج و خروشانی می باشند قایق بادی مسیر خوبی را سپری می کند و از سرعت خوبی نیز برخوردار است. در واقع بدنه نوک تیز محصول می تواند مسیر آب را بشکافد و در نتیجه به راحتی مدت زمان طولانی در داخل محیط های آبی باشد. به این ترتیب می توان این محصول منحصر به فرد را در رفتن به گردش و مسافرت با خود به همراه داشت و از وجود آن بهره کافی را برد. قایق بادی کایاک اینتکس مزیت های دیگر نیز دارد که برای آشنایی بیش تر در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

داشتن نشیمن جدا از هم

همان طور که گفته شد این قایق بادی برای استفاده دو فرد طراحی و تولید شده است. براین اساس دو فرد در داخل آن قرار می گیرند و از محصول استفاده می کنند. طراحان نشیمن های جدا از هم را در این قایق بادی ایجاد کرده اند تا بتوان راحتی زیادی را حس کرد و از قرار گیری در داخل قایق بادی لذت برد. این نشیمن های مجزا از هم دارای ساختاری موج دار می باشند و از خصوصیات نرمی و انعطاف پذیری نیز برخوردار هستند. از این رو می توان با خیالی آسوده بر روی آن ها قرار گرفت و به تفریحات و گشت و گذار در محیط های آبی اقدام نمود.

خرید قایق بادی اینتکس مدل 68306

راه اندازی محصول

برای راه اندازی این قایق بادی مانند سایر وسایل بادی دریچه هایی وجود دارد که به پمپ باد متصل می شود. پمپ باد با خرید قایق بادی به صورت رایگان به خریداران داده می شود و به سرعت بدنه محصول را راه اندازی می کند. در نتیجه راه اندازی قایق بادی مد نظر بسیار آسان و ساده خواهد بود.

خرید

این قایق بادی بی نقص و حرفه ای در فروشگاه اینتکس موجود است که برای خرید تنها می توان با این روش اقدام نمود.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
351 CM
عرض
76 CM
ارتفاع
38 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.75 MM
تحمل وزن
180 KG
وزن بسته بندی
18 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی 68614
پارو
دارد
نوع پارو
دسته آلومینیومی
گیج تنظیم باد
ندارد
طناب نجات
دارد
نشیمنگاه
دارد
کیف حمل
دارد
کیف لوازم
ندارد
ظرفیت
2 نفر
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای تور مخصوص برای نگهداری لوازم همراه زیر آن و همچنین دارای تیغه مخصوص برش آب در زیر قایق برای سرعت بخشیدن به قایق می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...