قایق بادی اینتکس مدل 68307 اصلی با گارانتی

intex 68307

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 312 CM
  • عرض: 91 CM
9%
12,500,000
11,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت قایق بادی اینتکس مدل کایاک زرد رنگ اکسپلورر و خرید قایق بادی ارزان قیمت از سایت سعید اینتکس با گارانتی کتبی معتبر از سایت سعید اینتکس را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. اگر قصد قایق بادی تفریحی برای دریا و یا قایق بادی برای ماهیگیری دارید بهتر است از قایق های بادی اینتکس استفاده کنید. این قایق ها در ابعاد مختلف و از طرح های متنوعی ساخته شده اند.

محصولات مرتبط

قایق بادی کایاک مدل 68307 مناسب برای تفریح و سرگرمی، تمرین ورزش قایق رانی و طبیعت گردی است که شامل دو نشیمنگاه پشت سر هم با ظرفیت دو نفر است که میتوانید با جدا کردن یکی از نشیمنگاه ها به صورت تک نفره از آن استفاده کنید. این قایق با ترکیب رنگ زرد و طوسی طراحی شده است و شامل دو پارو با دسته آلومینیومی است که سبکی و مقاومت بالای دسته این پاروها موجب افزایش سرعت پارو زدن بدون نگرانی از آسیب یا شکستن پارو می شود. در بسته بندی این محصول کیف حمل قایق برای تسهیل در جابه جایی آن موجود است.
این قایق بادی تفریحی دارای دریچه های باد مجزا بر روی دو دیواره قایق و کف آن است که به صورت جداگانه باد می شوند و ارتباطی با یکدیگر ندارند. به هنگام آسیب دیدن بخشی از قایق، باد ما بقی بخش ها خالی نمی شود و تعادل قایق روی آب حفظ می گردد . این طراحی موجب افزایش ایمنی و امنیت این قایق می گردد. در کف خارجی این قایق، تیغه ای برای برش آب تعبیه شده که به عنوان موج شکن کاربرد دارد و موجب افزایش سرعت قایق در هنگام پارو زدن می شود. جنس بدنه این قایق وینیل است و در مقابل نور آفتاب، ضربه و فشار دچار آسیب دیدگی نمی شود. این قایق شامل یک پمپ دستی مدل 68614 می باشد که به کمک آن می توانید به   راحتی  قایق خود را باد کنید. درون بسته بندی این قایق شاخصی به منظور تنظیم باد قایق  موجود  است.  بر روی بدنه قایق کنار دریچه باد، خطی مشکی رنگ 10 سانتی متری  مشاهده  می  کنید.  کاربرد این خط در تنظیم باد قایق است به گونه ای که به  کمک پمپ  دستی  باد زدن را تا جایی ادامه می دهید که ابتدا و انتهای این  شاخص کاملا  منطبق  بر ابتدا و انتهای خط کنار دریچه گردد . قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


قایق بادی اینتکس مدل 68307 یکی دیگر از قایق های بادی حرفه ای مخصوص ورزش و تفریح های آبی بوده که ساخته شده از جنس پی وی سی چند لایه با روکش برزنتی می باشد و همچنین محصولی بسیار با کیفیت و مقاوم بوده که می تواند به راحتی در برابر بسیاری از شرایط سخت تحمل و مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. این قایق بادی فوق العاده از بهترین مواد اولیه و توسط بهترین فناوری های روز دنیا ساخته شده و دارای بدنه ای مقاوم در برابر فشار آب و ضربه ها می باشد که در صورت رعایت نکات نگهداری تا سال ها می توانید از این قایق استفاده نمایید.

لازم به ذکر است بدنه قایق بادی بسیار سبک بوده که قابلیت جابه جایی قایق را برای شما تسهیل می کند و همچنین ظرفیت قایق بادی دو نفره بوده و تحمل وزنی معادل 160 کیلوگرم را داراست. برای نگه داری این قایق به بهترین شکل ممکن، باید از فرو کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و قایق را بر روی زمین نکشید. شما می توانید برای حمل قایق باید از دستگیره های حمل استفاده کرده و قایق را کاملا از روی زمین بلند کنید و همچنین پس از راه اندازی قایق در خشکی نباید از آن استفاده کنید چرا که نشستن روی قایق فقط در داخل آب مجاز است. لازم به ذکر است صندلی های تعبیه شده برای این محصول از فایبرگلاس تهیه شده و مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد دارند. این صندلی ها به صورت کاملا مستحکم و مقاوم بوده و در صورت واژگونی قایق، مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد. البته که به سبب طراحی استاندارد و ایمن، امکان واژگونی بسیار کم می باشد. پارو های این محصول به صورت آلومینیومی بوده و دارای استحکام بالایی نیز می باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

قایق بادی اینتکس مدل 68307 از سری قایق های بادی است که در مسیر آب دارای سرعت و شتاب بالا می باشد. در نتیجه می توان ساعات خوشی را در داخل محصول سپری کرد و به راحتی برای خود موقعیت مناسبی را به دست آورد. قایق بادی برای استفاده به عنوان یک قایق ورزشی مد نظر قرار می گیرد و دارای بخش های مفید و منحصر به فرد می باشد. این محصول را می توان برای ورزشکاران در زمینه قایقرانی مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر دارای ضخامت زیاد می باشد تا امکان استفاده از آن در موقعیت های مختلف وجود داشته باشد و بتوان در طی سال های زیاد از آن بهره مند شد. استفاده از قایق بادی افراد را بی نیاز از خرید سایر قایق ها می سازد که در نتیجه سازگاری آن را نشان می دهد و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. بدنه دارای ساختاری کشیده می باشد که به این صورت سبب ایجاد شتاب بالا می شود. همچنین به دلیل داشتن ساختار مقاوم امکان استفاده از آن در آب دریا نیز وجود دارد. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده یکی از بهترین نمونه های قایق بادی را مورد استفاده قرار داد و در طی سال های زیاد از آن بهره مند شد.

قایق بادی اینتکس مدل 68307

ساختار طبی و راحت

طراحانی که در زمینه تولید محصولات بادی فعالیت دارند همواره این محصولات را با طراحی طبی و راحتی تولید می کنند تا در زمان استفاده از آن ها موقعیت خوبی نصیب افراد شود. این قایق بادی نیز از آن جا که دارای بدنه ای بادی می باشد از ساختار طبی نیز برخوردار است و می توان راحتی زیادی را به دست آورد. مهم ترین بخشی که در این محصول با ساختار طبی ساخته شده است نشیمن و تکیه گاه کی باشد. نشیمن و تکیه گاه در این محصول دارای ساختار موج دار می باشد که در نتیجه می توان بر روی آن قرار گرفت و به آرامش دست پیدا کرد. کسانی که بر روی این بخش ها می نشینند قادر به قرار دادن ستون فقرات در موقعیت استاندارد می باشند که در نهایت می توان ساعات طولانی در این قسمت قرار گرفت. از این رو افراد دچار خستگی نیز نخواهند شد و بدن آن ها استاندارد و ایمن در داخل قایق بادی قرار می گیرد. در بخش کف نیز ساختار موج دار ایجاد شده است که برای جلوگیری از سر خوردن در داخل قایق بادی مد نظر قرار گرفته است.

دستگیره برای جا به جایی آسان

بر روی بخش جلویی بدنه قایق بادی دستگیره ای قرار گرفته است که از جنس مقاوم می باشد و دارای استحکام بالا بوده است. این دستگیره قادر به ثابت ماندن بر روی بخش بدنه می باشد و تکان نخواهد خورد. از این قسمت برای جا به جایی آسان محصول در محیط های آبی استفاده می شود. به طوری که می توان آن را به راحتی به داخل آب هدایت کرد و یا به آسانی از داخل آب خارج نمود. از این رو برای استفاده مداوم و مکرر از قایق بادی مد نظر مشکلی وجود ندارد و به راحتی می توان از آن بهره مند شد.

خرید قایق بادی اینتکس مدل 68307

جلوگیری از واژگون شدن

برخی از افراد تصور می کنند ک دارای وزن کم می باشد و بدنه ای تو خالی دارد در نتیجه به داخل آب فرو می رود و یا این که به داخل آن واژگون شده و تعادل خود را از دست می دهند. اما این محصول به دلیل داشتن اهرم هایی که در دو سمت بدنه قرار دارد می تواند تعادل لازم را داشته باشد و بر روی سطح آب بهترین موقعیت را به دست آورد.

خرید قایق بادی اینتکس

برای خرید قایق بادی اینتکس مدل 68307 تنها می توان به نمایندگی اینتکس در سراسر کشور مراجعه کرد.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
312 CM
عرض
91 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.75 MM
تحمل وزن
180 KG
وزن بسته بندی
17 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی مدل 68614
پارو
دارد
نوع پارو
دسته آلومینیومی
گیج تنظیم باد
دارد
طناب نجات
ندارد
نشیمنگاه
دارد
کیف حمل
دارد
کیف لوازم
ندارد
ظرفیت
2 نفر
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
ندارد
سایر ویژگی ها
تیغه برش آب در زیر برای سرعت بخشیدن به قایق دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...