قایق بادی اینتکس مدل 68324 اصلی با گارانتی

intex 68324

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 315 CM
  • عرض: 165 CM
7%
15,400,000
14,375,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید قایق بادی فروش قایق بادی قایق بادی اینتکس مدل excursion 4 قایق بادی اینتکس intex قایق بادی اکسکورشن چهار نفره خانوادگی برند اینتکس یک قایق بادی ماهیگیری با ارسال فوری ارزان به سراسر کشور می باشد. این قایق بادی اینتکس دارای کلیه امکانات می باشد که در این صفحه میتوانید مطالعه بفرمایید،قایق بادی اکسکورشن چهار نفره اینتکس تولید سال 2022 برای اولین بار در ایران جهت اثبات اصالت کالا توسط نمایندگی سعید اینتکس بصورت کتبی گارانتی می شود و همچنین در کوتاهترین زمان و بصورت فوری به سراسر کشور ارسال می شود.

محصولات مرتبط

قایق اکسکورشن 4 طوسی رنگ است که بر روی بدنه آن طراحی جذابی با رنگ آبی به چشم می خورد. ظرفیت استاندارد این قایق برای 4 بزرگسال در نظر گرفته شده است منتهی به دلیل تحمل وزن 500 کیلوگرم و سایز آن، تا ظرفیت 5 نفر نیز قابل استفاده است. این قایق شامل دو نشیمنگاه به شکل صندلی است که به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و تکیه دهید. این نشیمنگاه قابلیت جدا شدن از قایق را دارد و میتوانید بر روی کف مواج و باد شونده قایق بنشینید. کف باد شونده قایق که دریچه باد مجزایی دارد موجب راحتی به هنگام نشستن و مواج بودن آن موجب عدم سر خوردن شما می شود. دو دریچه باد متعلق به بدنه قایق می باشد. یکی از دریچه ها برای بدنه  داخلی و دیگری برای بدنه خارجی است. این دو بدنه هیچ راه ارتباطی با  یکدیگر ندارند و به صورت جداگانه نیز باد می شوند. این ساختار و طراحی موجب  افزایش ایمنی و امنیت قایق می گردد به این صورت که اگر یکی از این لایه  های بدنه آسیبی ببیند لایه دیگر تعادل قایق را حفظ می کند و مانع از غرق  شدن قایق می شود. این قایق دارای دو دستگیره به منظور سهولت در جابه جایی می باشد. همچنین دو گیره برای نگهداری چوب ماهیگیری یا لنسر بر روی بدنه تعبیه شده است که موجب میشود این قایق گزینه مناسبی برای ماهیگیری باشد. این قایق قابلیت نصب موتور روی بدنه را دارد. در انتهای قایق کیتی مخصوص نصب موتور تعبیه شده که میتوانید با خرید موتور قایق از همین شرکت با برند اینتکس روی قایق نصب نمایید.
این قایق دارای دو پارو با دسته آلومینیومی است که مقاومت بسیار بالای آن سبب می گردد بدون هیچ نگرانی از شکستن دسته، از پارو زدن در آب لذت ببرید. همچنین  بر روی بدنه قایق سمت راست و چپ، گیره هایی برای نگهداری پارو تعبیه شده  که شما می توانید با قرار دادن پارو در آن گیره، راحت تر پارو بزنید و لذت  پارو زدن را بدون خستگی تجربه کنید. دور تا دور این قایق طنابی توسط گیره هایی به بدنه قایق متصل شده است که زمانی که شنا کردن شخصی درون آب به  پایان رسید و می خواهد به درون قایق بر گردد کسی که داخل قایق است با  کشیدن این طناب آن را از گیره ها خارج کرده و برای شخص درون آب پرتاب می  کند و شخص می تواند به کمک این طناب به راحتی به سمت قایق حرکت کند و به  درون قایق برگردد. از دیگر لوازم موجود در جعبه بسته بندی این قایق کیف حمل قایق و کیف لوازم جانبی است. کیف حمل قایق از استحکام بالایی برخوردار است و موجب سهولت در حمل آن می گردد. کیف حمل وسایل جانبی ضد آب است و شما می توانید با خیال آسوده از عدم خیس شدن وسایلتان، هر آنچه را نیاز دارید درون آن بگذارید. در بدنه ی داخلی قایق جایگاهی برای نگهداری این کیف تعبیه شده است که با قرار دادن این کیف در این جایگاه، خیالتان راحت خواهد بود که کیف به درون آب نمی افتد.
جنس ساختار این استخر از وینیل است که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد و به راحتی آسیب نمیبیند. همچنین مقاوم در برابر ساییدگی و نور شدید آفتاب است که این ویژگی موجب افزایش طول عمر این قایق می گردد. به همراه این قایق پمپ دستی مدل 68614 و خط کشی به منظور تنظیم باد در بسته  بندی آن موجود است که به کمک این پمپ، قایق را تا جایی باد می زنید که خط  کش تنظیم باد دقیقا بر خطی که کنار دریچه باد دیده می شود منطبق گردد. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


قایق بادی اینتکس مدل 68324 جهت قایقرانی در دریا، رودخانه و دریاچه کاربرد بسیاری داشته که با استفاده از پمپ دستی یا برقی می توان به سرعت آن را باد یا خالی کرد. جنس بدنه تشکیل شده این کالا توسط پی وی سی سه لایه بوده که دوام و مقاومت استانداردی به محصول می دهد و همچنین متناسب جهت استفاده چهار فرد بزرگسال ساخته شده و توان تحمل تا وزن 400 کیلوگرم را دارد. البته این محصول وزن کمی را در اختیار داشته و علاوه بر آن با داشتن کیف و دسته حمل و نقل، جابه جایی آن آسان می باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این قایق شامل دو نشیمنگاه به شکل صندلی بوده که به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و تکیه دهید، همچنین این نشیمنگاه ها قابلیت جدا شدن از قایق را نیز داشته و شما می توانید بر روی کف مواج و باد شونده قایق بنشینید. کف باد شونده قایق با دریچه باد مجزایی که دارد موجب راحتی به هنگام نشستن و مواج بودن آن موجب عدم سر خوردن شما می شود. لازم به ذکر است مواد اولیه استفاده شده برای بدنه این قایق بادی از پی وی سی سه لایه بوده که دارای پلاستیک فشرده است و البته همین موضوع باعث شده تا هوا داخل محفظه بماند و بدنه برابر نفوذ آب نیز بسیار مقاوم باشد. این قایق بادی دارای دو پارو با دسته آلومینیومی بوده که مقاومت بسیار عالی آن سبب شده تا بدون هیچ نگرانی از شکستن دسته، از پارو زدن در آب لذت ببرید. سمت راست و چپ روی بدنه محصول، گیره هایی برای نگهداری پاروها تعبیه شده که شما می توانید با قرار دادن پارو در آن گیره تعبیه شده، راحت تر پارو بزنید و لذت پارو زدن را بدون خستگی تجربه نمایید. برای خرید این قایق بادی چهار نفره اکسکروشن کافی است به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را درنمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قایق بادی اینتکس مدل 68324 بهترین نمونه از قایق های بادی است که به وسیله آن افراد قادر به گشت و گذار در آب های آرام می باشند. بدنه به طور خاصی طراحی شده است که درن تیجه می توان مسیر های مختلف را سپری کرد و از قرار گیری در محیط های آبی لذت برد. برخی از افراد توانایی خرید و تهیه قایق های چوبی و فلزی را ندارند به همین خاطر به دنبال وسیله ای جایگزین می باشند. این محصول جایگزین در واقع قایق بادی اینتکس است که مدل اکسکروشن می باشد. این دسته از قایق های بادی راحت ترین حالت ممکن برای گشت و گذار را ایجاد می سازند. چرا که بدنه بادی و طبی طراحی شده است و همان چیزی است که اعضای یک خانواده برای تفریحات خود نیاز دارند. قایق بادی برترین نمونه از محصولاتی است که می توان آن را به راحتی با خود به همراه داشت و در زمان رفتن به مسافرت نیز آن را با خود جا به جا نمود. چرا که بدنه از خصوصیت سبک بودن و قابل حمل بودن برخوردار است و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. برخی از مزیت های مهم این محصول به شرح زیر می باشد:

قایق بادی اینتکس مدل 68324

طراحی حرفه ای و منحصر به فرد

از این قایق بادی به عنوان یک محصول منحصر به فرد و خاص یاد می شود. چرا که همواره می تواند موقعیت ایمن و استانداردی را ایجاد سازد تا افراد ساعات خوشی را در داخل آن سپری کنند و هم قادر به داشتن استحکام و طول عمر بالا است تا بتوان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد. از نظر کیفیت این محصول در درجه بالایی قرار دارد و بدنه ای ضخیم شامل آن شده است. به طوری که می توان آن را بدون آسیب و خرابی در آب های مختلف مورد استفاده قرار داد. بدنه عاری از درز و شکاف بوده است به طوری که آب بدنه داخل آن وارد نمی شود و در واقع غیر قابل نفوذ می باشد. به همین خاطر با حالت معلق و شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد و افراد را نیز در داخل خود حفظ می کند. اگر آب به داخل بدنه وارد شود حالت و کارایی خود را از دست می دهد و دیگر قادر به استفاده نخواهد بود. در این زمان تنها می توان با ترمیم و تعمیر بدنه به استفاده کردن مجدد از آن پرداخت و از وجود آن بهره مند شد.

نشیمن و تکیه گاه طبی

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این قایق بادی دارای نشیمن و تکیه گاه مجزا از بدنه می باشد که برای ایجاد راحتی و آسایش در نظر گرفته شده است. محل قرار گیری افراد در داخل قایق بادی به وسیله این بخش ها مشخص شده است و به خاطر داشتن طراحی مواج و طبی می توان راحت ترین موقعیت را به دست آورد. تکیه گاه و نشیمن مواج و طبی سبب شده است که افراد در زمان نشستن در داخل آن احساس راحتی می کنند و به سرعت دچار خستگی نخواهند شد. از این رو بهترین طراحی است که در یک محصول تفریحی ایجاد شده است و می توان از داشتن آن لذت برد. بخش های مواج در واقع طراحی طبی بدنه را شامل شده اند که خریداران در زمان خرید نسبت به آن توجه زیادی دارند و آن را مورد پسند قرار می دهند.

قایق بادی اینتکس مدل 68324

راه اندازی آسان

قایق بادی از نظر راه اندازی و نصب آسان نیز مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است تا بتوان با خیالی آسوده در زمان مسافرت نیز به سرعت بدنه را برای استفاده آماده کرد. به منظور راحتی بیش تر نیز در زمان خرید قایق بادی پمپ باد در اختیار افراد به صورت رایگان قرار می گیرد و می توان بلافاصله پس از خرید به راه اندازی آن اقدام نمود. 

خرید قایق بادی اینتکس

علاقه مندان می توانند برای خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه نمایند.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
315 CM
عرض
165 CM
ارتفاع
43 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.75 MMM
تحمل وزن
500 KG
وزن بسته بندی
22 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی 68614
پارو
دارد
نوع پارو
دسته آلومینیومی
گیج تنظیم باد
دارد
طناب نجات
دارد
نشیمنگاه
دارد
کیف حمل
دارد
کیف لوازم
دارد
ظرفیت
4 نفر
محل نصب موتور
دارد
جای قلاب ماهیگیری
دارد
سایر ویژگی ها
دستیگره حمل و نقل دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...