قایق بادی اینتکس مدل 68351 اصلی با گارانتی

intex 68351

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 351 CM
  • عرض: 145 CM
10%
12,750,000
11,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق  بادی  مدل  68351  طرح  سیهاوک  4  نفره  دارای  کارت  گارانتی  با  قیمتی  بسیار  ارزان  و  ارسال  به  سراسر  کرج

محصولات مرتبط

قایق بادی مدل سیهاک با کد 68351 به صورت استاندارد مناسب برای چهار نفر بزرگسال است اما به دلیل تحمل وزن بالای قایق (480 کیلوگرم) و ابعاد 145*351، شش نفر میتوانند به راحتی از این قایق استفاده کنند. رنگ این قایق سبز با نواری زرد رنگ است که بر روی دماغه ی این قایق تصویری از عقاب به رنگ زرد به چشم می خورد که طراحی این قایق را جذاب تر کرده است . ترکیب رنگ سبز این قایق با رنگ آب دریا و یا آبهای راکد منظره ای بسیار زیبا را به نمایش می گذارد.
یک دریچه ی باد مجزا برای باد کردن کف این قایق وجود دارد. کف باد شونده قایق موجب می گردد هنگام نشستن در قایق احساس راحتی را تجربه کنید. این قایق شامل دو نشیمنگاه به منظور سهولت در نشستن و هر نشیمنگاه نیز دارای دریچه باد مجزا است. کف قایق و دو نشیمنگاه به صورت مواج طراحی شده تا از سر خوردن شما درون قایق جلوگیری شود. بدنه این قایق از دو لایه یا دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است و بر روی هر دو لایه داخلی و خارجی دریچه باد مجزا تعبیه شده است. وجود این دو لایه مجزا برای باد کردن قایق موجب می شود به هنگام  آسیب دیدگی یکی از این دو لایه ی بدنه، لایه ی دیگر آن، مانع از غرق شدن  قایق گردد و موجب افزایش امنیت شما می شود. به دلیل ایمنی بالای قایق سیهاک 4، تاییدیه گارد ساحلی امریکا را دارا می باشد. دو پارو از جنس دسته ی آلومینیومی به همراه این محصول موجود است به دلیل جنس آلومینیومی دسته آن، از مقاومت بالایی برخوردار است. در دو طرف بدنه این قایق گیره هایی برای نگهداری پارو تعبیه شده تا پارو زدن را برای شما آسان کند. دور تا دور این قایق طنابی به چشم میخورد که توسط گیره هایی  که روی بدنه قایق تعبیه شده به قایق متصل شده است. از این طناب می توان به  عنوان طناب نجات استفاده کرد. از دیگر کاربردهای این طناب این است که  هنگامی که قایق را باد کرده اید می توانید از این طناب به عنوان دستگیره  حمل استفاده نموده و به کمک آن قایق را جا به جا کنید. در جلو و عقب بدنه قایق، گیره هایی به منظور نصب چوب ماهیگیری یا لنسر دیده می شود که این قایق را به قایقی مناسب برای ماهیگیری تبدیل می کند. از مزیت های این قایق قابلیت نصب موتور روی بدنه قایق است. در بسته بندی این کالا، کیفی برای حمل وسایل موجود است که روی بدنه داخلی قایق، محلی برای نگهداری یا نصب این کیف تعبیه شده است. لازم به ذکر است جنس این کیف ضد آب است و میتوانید وسایل خود را بدون نگرانی از خیس شدن، درون این کیف گذاشته و به همراه داشته باشید. جنس این قایق وینیل بوده  و در مقابل نور آفتاب شدید، ساییدگی و پوسیدگی و ضربه بسیار مقاوم است.
این  قایق شامل یک پمپ دستی مدل 68614 می باشد که به کمک آن می توانید به راحتی  قایق خود را باد کنید و در آبهای راکد و آرام از آن استفاده کنید و لذت  ببرید. درون بسته بندی این قایق شاخصی به منظور تنظیم باد قایق موجود است.  بر روی بدنه قایق کنار دریچه باد، خطی مشکی رنگ 10 سانتی متری مشاهده می  کنید.  کاربرد این خط در تنظیم باد قایق است به گونه ای که به کمک پمپ دستی  باد زدن را تا جایی ادامه می دهید که ابتدا و انتهای این شاخص کاملا منطبق  بر ابتدا و انتهای خط کنار دریچه گردد .  هنگام باد زدن قایق باید به این  نکته توجه داشت که بیشتر حجم باد در قسمت جلوی قایق یا به اصطلاح دماغه ی  قایق جمع می شود و تست کردن تنظیم باد با کف دست می بایست از این ناحیه  صورت گیرد. توجه داشته باشید باد استاندارد قایق به میزانی است که قایق حالت فنری و انعطاف داشته باشد. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


قایق بادی اینتکس مدل 68351 به همراه پمپ باد برای گذراندن اوقات فراغت خود به همراه دوستانتان وسیله ای با قیمت مقرون به صرفه و کاملا ایده آل می باشد و ما به شما این محصول را پیشنهاد می کنیم چون از بدنه ای محکم و با دوام ساخته شده و توانایی تحمل وزن 480 کیلوگرم را دارد. این کالا توسط شرکت اینتکس طراحی شده و متناسب جهت استفاده چهار نفر است. لازم به ذکر است یک جفت پارو پلاستیکی در بسته بندی وجود داشته که پس از سر هم کردن آن ها به راحتی قابل استفاده هستند و همچنین انتخاب قطعات برای ساخت آن با حساسیت بسیاری انتخاب شده چرا که دسته پارو از جنس آلومینیوم ساخته شده و اما باله پارو از جنس پلاستیک است. مجزا بودن این اجزا باعث کاهش حجم پاروها هنگام بسته بندی شده و این یک مزیت بسیار خوب است.

این قایق بادی قابلیت نصب موتور را نیز داشته که در صورت نیاز می توانید آن را با استفاده از راهنما به راحتی راه اندازی کنید. جنس بدنه اصلی کالا از پلاستیک PVC ضخیم و چند لایه بوده که از مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای متفاوت آب بهره مند است. این نوع متریال در تمامی قایق بادی تولید شده استفاده شده است. جنس بدنه با وجود ضخامت بالا، انعطاف بالایی نیز داشته تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر جمع شود. بنابراین توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل و جابجایی خواهد بود. ساختار قسمت کف قایق بادی چهار نفره سی هاوک به صورت باد شو و مواج بوده تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند که البته این نوع طراحی باعث می شود تا ضربه های وارد شده توسط فشار آب به راحتی دفع شود. همچنین برای حمل و جا به جایی راحت این کالا در حالت باد شده نیز می توان از دستگیره بزرگ پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه اصلی استفاده نمود. برای خرید کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قایق بادی اینتکس مدل 68351 محصولی جدید از سری محصولات شرکت اینتکس است که با طول عمر و دوام بالا در اختیار استفاده کنندگان قرار گرفته است. این قایق بادی را می توان با خیالی آسوده در آب های آرام مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر نیاز افراد به گشت و گذار در آب ها را پاسخ می دهد و به راحتی می تواند یکی از خاص ترین ساختار محصولات بادی باشد. این قایق بادی دارای ظرفیت بالا است و برای استفاده اعضای خانواده مد نظر قرار می گیرد. از این رو خرید آن به تمامی اعضای خانواده توصیه می شود. قایق بادی را می توان با خود به مسافرت نیز برد و در صورت مناسب بودن شرایط به نصب و راه اندازی آن اقدام کرد و ساعات خوشی را به وسیله آن رقم زد. همچنین این قایق بادی جزو محصولات طبی و راحتی نیز می باشد که برای رفع نیاز به تفریحات آبی مد نظر قرار می گیرد. محصول را با قیمت ارزان خریداری کنید تا از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد آن لذت ببرید و بتوانید موقعیت خوبی را به دست آورید و از داشتن آن نیز لذت برد.

قایق بادی اینتکس مدل 68351

برخی مزیت های بدنه

محصولی که با ان رو به رو هستید یک قایق بادی می باشد که برای داشتن تفریح در آب های ارام مد نظر قرار می گیرد. این محصول برای ایجاد سازگاری زیاد و داشتن موقعیت خوب از بدنه ای منحصر به فرد ساخته شده است که در نتیجه بتوان به راحتی از آن استفاده کرد و در طی سال های زیاد از وجود آن بهره گرفت. بدنه دارای دو لایه پی وی سی است که قابلیت غیر قابل نفوذ بودن را دارد و می تواند به راحتی بر روی سطح آب قرار گیرد. این قابلیت سبب می شود که از غرق شدن قایق جلوگیری شود و حالت شناور خود را حفظ می کند. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای خود و اعضای خانواده خود تهیه نمود. این بدنه با برخورد و ضربه دچار آسیب نمی شود و از مقاومت بالایی برخوردار است. به طوری که برای استفاده در محیط های آبی شرایط خوبی را ایجاد می کند. بدنه با برخورد به حاشیه محیط های آبی دچار حادثه نمی شود مگر این که به شدت برخورد داشته باشد و یا این که به محلی تیز برخورد کند.

مجهز ترین قایق بادی

برای داشتن یک قایقرانی کامل و مناسب نیاز به داشتن اسباب و وسایل مورد نیاز است که به صورت کامل در اختیار افراد باشد. این قای بادی از سری محصولاتی است که مجهز و منحصر به فرد می باشد و می توان به راحتی از داشتن آن بهره مند شد. محصول مورد نظر دارای پمپ باد می باشد تا بتوان به سرعت بدنه را باد کرد و نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود.در نتیجه نحوه راه اندازی آن آسان می باشد و می توان در مدت زمان کم بهترین محصول را به دست آورد. علاوه بر این موارد محصول دارای پارو نیز می باشد که به نوبه خود در زمان استفاده از محصول نقش مهمی را ایفا می کند.

خرید قایق بادی اینتکس مدل 68351

کیفیت بالایی پارو

پارو هایی که در کنار محصول به خریداران داده می شود رایگان می باشد از کیفیت بالایی برخوردار است و دچار شکستگی نخواهد شد. این محصولات دارای جنس آلومینیومی می باشد که ضد زنگ نیز بوده است و در داخل محیط های آبی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. به همین خاطر است که طول عمر بالا دارد.

خرید

در صورت تمایل به خرید قایق بادی اینتکس به فروشگاه سعید اینتکس در سراسر کشور مراجعه نمایید.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
351 CM
عرض
145 CM
ارتفاع
48 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.75 MM
تحمل وزن
480 KG
وزن بسته بندی
21.8 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی مدل 68614
پارو
دارد
نوع پارو
دسته آلومینیومی
گیج تنظیم باد
دارد
طناب نجات
دارد
نشیمنگاه
دارد
کیف حمل
ندارد
کیف لوازم
دارد
ظرفیت
4 نفر
محل نصب موتور
دارد
جای قلاب ماهیگیری
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره حمل و نقل است

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...