قایق بادی اینتکس مدل 68367

intex 68367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 236 CM
  • عرض: 114 CM
1,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق  بادی  اینتکس  مدل  چلنجر  2  نفره  مدل  68347  رنگ  زرد از   نمایندگی  سعید  اینتکس  دارای  کارت  گارانتی  بابت  صدمه  دیدن  بدنه   توسط  مشتری

محصولات مرتبط

قایق چلنجر 2 با رنگ زرد و ترکیب با آبی مناسب برای تفریح و لذت بردن از قایق رانی با ظرفیت 2 نفر است. این قایق دارای سه دریچه باد مجزا برای کف و بدنه است. کف باد شونده قایق سبب راحتی برای نشستن می گردد. دو دریچه باد دیگر متعلق به بدنه قایق می باشد. یکی از دریچه ها برای بدنه داخلی و دیگری برای بدنه خارجی است. این دو بدنه هیچ راه ارتباطی با یکدیگر ندارند و به صورت جداگانه نیز باد می شوند. این ساختار و طراحی موجب افزایش ایمنی و امنیت قایق می گردد به این صورت که اگر یکی از این لایه های بدنه آسیبی ببیند لایه دیگر تعادل قایق را حفظ می کند و مانع از غرق شدن قایق می شود. دو دستگیره حمل برای جابه جایی آسان این قایق بر روی ابتدا و انتهای آن تعبیه شده است.
این قایق دارای دو پارو از جنس پلاستیک فشرده است که مقاومت بالای آن سبب می گردد بدون هیچ نگرانی از شکستن آن، از پارو زدن در آب لذت ببرید. همچنین بر روی بدنه قایق سمت راست و چپ، گیره هایی برای نگهداری پارو تعبیه شده که شما می توانید با قرار دادن پارو در آن گیره، راحت تر پارو بزنید و لذت پارو زدن را بدون خستگی تجربه کنید. دور تا دور این قایق طنابی توسط گیره هایی به بدنه قایق متصل شده است که به هنگامی که شنا کردن شخصی درون آب به پایان رسیده و می خواهد به درون قایق بر گردد کسی که داخل قایق است با کشیدن این طناب آن را از گیره ها خارج کرده و برای شخص درون آب پرتاب می کند و شخص می تواند به کمک این طناب به راحتی به سمت قایق حرکت کند و به درون قایق برگردد. یکی از مزیت های این قایق سبکی آن است و موجب می گردد به راحتی آن را جابه جا کنید. جنس بدنه این قایق وینیل است که ضد سایش می باشد. همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و نور شدید آفتاب دارد. به همراه این قایق پمپ دستی مدل 68612 و خط کشی به منظور تنظیم باد در بسته بندی آن موجود است که به کمک این پمپ، قایق را تا جایی باد می زنید که خط کش تنظیم باد دقیقا بر خطی که کنار دریچه باد دیده می شود منطبق گردد. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


قایق بادی اینتکس مدل 68367 از سری محصولات زیبا و پرکاربرد شرکت بزرگ اینتکس بوده، این شرکت در ساخت انواع قایق های بادی تجارب بسیار زیادی دارد و توانسته است تا نظر مشتریان را به محصولات بادی با کیفیت خود جلب کند. این قایق بادی تفریحی در ابعاد مناسب و استانداردی ساخته شده و برای استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد. همانطور که قابل مشاهده است در کناره های قایق اهرم نگه دارنده پارو طراحی شده که می توانید با قرار دادن پارو در داخل این اهرم، فشار پارو زدن را بر روی بدن فرد کمتر کرده و راحت تر پارو زده و قایق را هدایت نمایید.

کفی قایق بادی به صورت مواج و ضد سر بوده و دارای خطوط فرو رفته موازی می باشد که این گونه طراحی باعث شده تا انعطاف و استحکام کفی قایق بالاتر برود و همچنین در صورت نشستن طولانی مدت بدن شخص اذیت نمی شود و فرد می تواند به راحتی به قایق سواری و تفریح بپردازد. کف قایق بادی فوق، به صورت ضد حساسیت و ضد تعریق طراحی شده که نشان از ساخت استاندارد و دقیق این کالا دارد. این قایق بادی دارای طراحی ساده ای بوده که در اولین نگاه توجه هر خریداری را جلب می کند و همینطور با توجه به نوع ساخت بدنه، قایق سواری توسط آن بسیار ساده بوده و به راحتی می توان آن را هدایت کرد. بسته بندی محصول شامل پارو، پمپ باد دستی، کیف حمل و نقل و برچسب تعمیر می باشد، جای قرار گیری پارو ها روی بدنه ثابت و پرس شده می باشد و همچنین دور قایق طنابی وجود داشته که برای ایمنی شما تعبیه شده است. ساک حمل و نقل محصول بصورت زیپ دار است و می توانید با اطمینان محتویات قایق را داخل آن قرار دهید و به راحتی حمل کنید. جهت خرید این محصول می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید. 

قایق بادی اینتکس مدل 68367 با کیفیت ترین محصول بادی است که قادر به استفاده در آب های آرام می باشد و از بدنه ای بسیار ساده تشکیل شده است. این قایق بادی شرایط خوبی را برای استفاده کنندگان رقم می زند و می توانند بهترین اوقات را تجربه نمایند. با این وجود است که افراد زیادی تمایل به خرید محصول دارند و اقدام به داشتن آن با قیمت مناسب می کنند. قایق بادی مد نظر برند و اصل است و با سازگاری بالا در اختیار خریداران قرار می گیرد. به این ترتیب می توان از وجود آن نهایت استفاده را به عمل آورد و به لذت داشتن تفریحات آبی دست پیدا کرد. گشت و گذار در محیط های آبی با داشتن قایق بادی آسان و راحت می شود به طوری که افراد به سمت خرید انواع این محصولات جذب می شوند و اقدام می نمایند. در نتیجه موقعیت منحصر به فرد برای ان ها ایجاد می شود که به لذت کامل در فصول گرم سال خواهند رسید. این محصول انواع امکانات را دارد و از پارو و پمپ باد برخوردار می باشد. بنابراین می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و خرید آن را انجام داد.

قایق بادی اینتکس مدل 68367

بهترین برند قایق بادی

افراد برای خرید محصولات مورد نیاز خود همواره به دنبال بهترین برند می باشند تا دارای کیفیت بالا بوده و بتوانند از داشتن آن در طی سال های زیاد لذت ببرند. محصول با کیفیت بالا سازگاری زیادی نیز از خود نشان می دهد و برای تمامی علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان خرید محصولات بادی نیز توجه به این نکات لازم و ضروری است و از اهمیت بسیار بالا برخوردار می باشد. چرا که محصولات بادی بدنه ای تو خالی دارند و از حساسیت زیاد برخوردار هستند. به این صورت که باید برای استفاده از آن ها مراقبت های لازم را به عمل آورد. قایق بادی نیز از این اصل برخوردار می باشد که باید نسبت به استفاده درست و مراقبت از آن اقدام نمود. همچنین در زمان خرید تنها می توان از انواع برند و اصل استقبال کرد تا تمامی نکات گفته شده رعایت شده باشد. قایق بادی مد نظر که دارای خصوصیات مفید و منحصر به فرد باشد ساخت برند اینتکس است که بهترین برند طراحی و تولید قایق بادی می باشد. در نتیجه افراد در طی مدت زمان طولانی قادر به داشتن یک محصول با کیفیت و اصل هستند و از داشتن آن لذت می برند.

داشتن تعادل بر روی آب

این قایق بادی مناسب استفاده بر روی سطح آب های آرام می باشد که بر روی آن تعادل لازم را خواهد داشت و این تعادل را حفظ می کند. افراد می توانند در داخل این محصول قرار گیرند و به انواع گشت و گذار های آبی بپردازند. محصول بر روی سطح آب دارای تعادل نیز می باشد. این تعادل به دلیل وجود اهرم های بدنه است. اهرم هایی که بر روی بدنه و در دو سوی آن واقع شده است می تواند محصول را بر روی سطح آب به صورت شناور قرار دهد و تعادل را نیز ایجاد سازد. همچنین از واژگون شدن محصول به داخل آب نیز جلوگیری می نماید.

خرید قایق بادی اینتکس مدل 68367

حرکت در آب

برای ایجاد حرکت و تعیین مسیر در آب های آرام نیاز به پارو می باشد که در کنار این قایق بادی به صورت رایگان وجود دارد. پارو های موجود در این محصول از کیفیت بالا برخوردار می باشند و ضخامت زیادی دارند. در نتیجه طول عمر داشته و برای استفاده در محیط های مختلف سازگاری ایجاد می کنند.

خرید قایق بادی

بهترین قایق بادی اینتکس در نمایندگی سعید اینتکس موجود است که از این طریق نیز خریداری می شود.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
236 CM
عرض
114 CM
ارتفاع
41 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.45 MM
تحمل وزن
200 KG
وزن بسته بندی
7.7 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی مدل 68612
پارو
دارد
نوع پارو
پلاستیکی
گیج تنظیم باد
دارد
طناب نجات
دارد
نشیمنگاه
ندارد
کیف حمل
ندارد
کیف لوازم
ندارد
ظرفیت
2 نفر
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
ندارد
سایر ویژگی ها
سبک و قابلیت حمل آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...