قایق بادی بست وی مدل جیمینی bestway 65063

Bestway 65063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
41,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی بست وی مدل جیمینی bestway 65063 بزرگ و جادار است و می تواند با ظرفیت بالا برای استفاده و بهره مندی علاقه مندان به تفریحات آبی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بدنه ای بی نقص و حرفه ای دارد تا در داخل آن تمامی شرایط برای به آرامش رسیدن افراد مهیا باشد. با این وجود است که افراد می توانند برای تفریحات آبی خود و گشت و گذار در آب های آرام این محصول را مورد استفاده قرار دهند تا از وجود آن بهره مند باشند. طول عمر و سازگاری بالا در این محصول سبب شده است که توجه عده زیادی به آن جلب شود و بتواند نیاز آن ها به داشتن قایق را پاسخ بدهد. با خرید این محصول افراد می توانند بدون مشکل و نیاز به اجاره قایق های دیگر به تفریح بپردازند و از قرار گیری در آن لذت ببرند. 

این محصول بی نظیر و بادی برای مسافرت و گردش به همراه افراد قرار می گیرد و از وزن کم برخوردار می باشد. این وزن کم و بدنه کم جا سبب شده است که بدنه به صورت تاشو باشد تا در نتیجه فضای کمی را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب مشکلی از بابت به همراه داشتن آن وجود ندارد و می توان با خیالی آسوده به مسافرت در مکان هایی که دارای آب های آرام می باشد بروند. بدنه اصل و اورجینال این محصول همواره می تواند دارای طول عمر بالا باشد و میزان سازگاری زیادی در محل از خود نشان می دهد که مورد بررسی افراد واقع شده است. خرید قایق بادی بست وی مدل جیمینی bestway 65063 تنها از نمایندگی اینتکس کرج و یا همان سعید اینتکس انجام می شود.

طول330 سانتیمتر
عرض162 سانتیمتر
ارتفاع 44 سانتیمتر
تعداد نفرات5 نفر
تحمل وزن640 کیلوگرم
وزن68 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی 40*68*115 سانتیمتر
جنس بدنهپی وی سی الیافدار چند لایه
جنس کفAIR DECK
پاروآلومینیومی 
نوع جای پاروچرخشی
پمپ باددستی دوبل
طناب نجاتدارد
ساک حمل و نقلدارد
دسته حمل و نقلدارد
امکان نصب موتوردارد
برچسب تعمیراتدارد
ضمانت-
تست سلامت کالادارد
خدمات پس از فروشدارد


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...