قایق بادی جیمینی 5 نفره bestway 65049

Bestway 65049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
98,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توجه : جهت خرید قایق بادی مدل جیمینی 5 نفره و یا قایق بادی جیمینی 4 نفره باید با هماهنگی پشتیبانی سایت سفارش خود را در سایت سعید اینتکس ثبت نمایید و بعد از پرداخت حدودا 40 روز بعد سفارش شما آماده تحویل می باشد. در حال حاضر این محصول فقط بصورت سفارشی به فروش می رسد.

محصولات مرتبط

قایق بادی جیمینی 5 نفره bestway 65049 از سری محصولات با کیفیت و اورجینال است که برای بهره مندی از بهترین تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی بدنه ای محصول همواره امکانات مختلف نصب شده است که می توان از آن بهره مند شد و به لذت بردن از آن دست پیدا کرد. بر روی این محصول طناب نجات نصب شده است تادر صورت نیاز مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. این بدنه راحتی دارای بخش های مجزا برای نشیمن می باشد که هر یک از افراد می توانند بر روی بخشی از آن بنشینند. این محصول بادی و بی نظیر بزرگ ترین بدنه را تشکیل داده است تا به همراه 5 فرد از اعضای خانواده و یا دوستان خود بتوان به تفریحات آبی رفت و یا به گشت و گذار در آب های آرام رسید.

قایق بادی در کرج طراحی ظاهری این محصول مانند موشک بوده است تا افراد بتوانند در مسیر آب به بهترین شکل حضور پیدا کنند و دچار مشکل نیز نشوند. به منظور راه اندازی آسان محصول در کم ترین زمان بدنه دارای دریچه های متعدد برای باد کردن می باشد که به نازل مناسب از پمپ باد متصل می گردد. سرانجام قادر خواهد شد محصول بزرگ و جادار را در کم ترین زمان راه اندازی کند و آماده بهره مندی و استفاده علاقه مندان سازد. اگر قصد خرید این محصول بزرگ و بی نظیر را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس در کرج مراجعه کرده و یا از طریق سایت سعید اینتکس محصول مد نظر خود را خریداری نمایید.

قایق بادی کرج

 نوعحرفه ای
 تحمل وزن 640 کیلو گرم
 طول 330 سانتی متر
 عرض 162 سانتی متر
 ارتفاع 44 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه با فایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها دارای کف فایبرگلاس
 دارای دو نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره حمل
 دارای کیسه حمل اشیا
قابلیت نصب موتور
اقلام همراهپمپ دستی، پاروی آلومینیومی ، فشارسنج ، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...