قایق بادی دو نفره کایاک بست وی bestway 65077

Bestway 65077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
10,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی دو نفره کایاک بست وی bestway 65077 از جمله محصولات اصل و اورجینالی است که برای استفاده در آب های آرام و خروشان مد نظر قرار می گیرد. برترین مزیتی که با خرید یک قایق بادی نصیب افراد می شود راحتی استفاده از آن است و می توان بدون مشکل آن را با خود به همراه داشت. در نتیجه بهره مندی از این محصول بدون مشکل خواهد بود و افراد می توانند آن را برای استفاده در موقعیت های مختلف داشته باشند. ساختار بدنه قایق بادی کشیده و منحصر به فرد می باشد که در داخل آب مسیر را به راحتی می پیماید و می تواند به سرعت در آب ها حرکت داشته باشد. مسیر آب با توجه به ساختار نوک تیز بدنه گشوده می شود و می توان سرعت و شتاب بالایی را ازعان خود نمود.

 از این رو بهترین گزینه برای بهره مندی در موقعیت های مختلف است که با ظرفیت دو نفره قادر به جلب رضایت افراد می شود. هر یک از افراد بر روی نشیمن های مجزا از هم قرار گرفته اند و می توانند بدون نیاز به یکدیگر به تفریحات خود ادامه دهند. در نتیجه طراحی بی نقص و حرفه ای دارد تا برای بهره مندی در طول عمر بالا مد نظر قرار گیرد. نشیمن دارای تکیه گاه نیز بوده است تا تمامی بدن افراد در موقعیت استاندارد قرار گیرد و دچار هیچ مشکلی نشوند. با توجه به مزیت های گفته شده در صورت تمایل به خرید قایق بادی دو نفره کایاک بست وی bestway 65077 به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 321 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 13.8 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...