قایق بادی سی هاواک تک نفره intex 68345

Intex 68345

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,990,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی سی هاواک تک نفره intex 68345 مناسب استفاده یک فرد می باشد و برای استفاده تک نفره سازگاری پیدا کرده است. این محصول را می توان با داشتن بدنه ای مقاوم خریداری کرد و جایگزین قایق های تفریحی دیگر قرار داد. به این ترتیب وجود آن بهترین اوقات را ایجاد می کند و سبب راحتی افراد در محیط های آبی می شود. کف بدنه قایق بادی مد نظر بادی است و به صورت مجزا باد می شود. بخش دیواره نیز به صورت مجزا از سایر بخش ها راه اندازی می گردد و می توان در مدت زمان کم به راه اندازی محصول دلخواه دست پیدا کرد. قایق بادی وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می شود.

 کسانی که تمایل به رفتن به مکان های آبی را دارند می توانند این محصول را به راحتی با خود به همراه داشته باشند و در نتیجه با وجود شرایط مناسب به استفاده کردن از آن اقدام کرده و آن را باد کنند. پس از باد شدن بدنه می توان محصول را در داخل آب انداخت و از وجود آن بهره مند شد. چرا که این محصول به راحتی داخل آب نیز می رود و می توان آن را از آب خارج کرد. در هر حالت هدایت محصول به مکان های مختلف سبب شده است که افراد مشکلی از بابت استفاده کردن از این محصول نداشته باشند و از وجود آن لذت ببرند. جهت سفارش و خرید قایق بادی سی هاواک تک نفره intex 68345 که برند و اصل می باشد و از کیفیت بالا برخوردار است تنها از فروشگاه مرکزی اینتکس در کرج صورت می گیرد.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 108 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC سه لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...