قایق بادی مارینر اینتکس 2022 مدل 68376 اصلی با گارانتی

intex 68376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 328 CM
  • عرض: 145 CM
5%
30,000,000
28,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید قایق بادی، فروش قایق بادی، قایق بادی برزنتی اینتکس مدل مارینر 4، ضخیم ترین قایق بادی اینتکس intex، تولید 2022، قایق بادی  چهار نفره کف فایبرگلاس برند اینتکس یک قایق بادی ماهیگیری با ارسال فوری ارزان به سراسر کشور می باشد. قایق بادی مارینر مطمئن ترین قایق بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس است که توسط نمایندگی سعید اینتکس با کارت گارانتی واقعی مهر شده بابت صدمه دیدن بدنه توسط مشتری ارائه می شود

محصولات مرتبط

قایق بادی مارینر اینتکس یکی از بهترین و متنوع ترین محصولات ساخت کمپانی اینتکس بوده که همواره مورد استفاده و توجه سایر مخاطبان قرار گرفته است. از بهترین نمونه ی قایق های بادی می توان به قایق های بادی مارینر اشاره کرد. قایق های بادی مارینر ساخته شده از برزنت می باشد که مقاومت بالایی را در محصول بوجود آورده است. منظور از برزنت در اصل یک لایه الیاف مستحکم می باشد که با دولایه پی وی سی ضخیم به خوبی پوشش داده شده است.  کف قایق های بادی مارینر از داخل قایق توسط فایبرگلاس تا شونده پوشش داده شده که همین امر باعث می شود هنگام استفاده از قایق بادی مارینر با خیالی اسوده روی آن ایستاده و تعادل خوبی را داشته باشید.
معمولا اکثر افرادی که برای شکار و یا ماهیگیری می خواهند یک قایق بادی برزنتی مناسب داشته باشند از قایق های بادی مارینر استفاده می نمایند. نوار ضربه گیر یکی دیگر از قسمت هایی است که در قایق های بادی مارینر تعبیه شده و این نوار همانگونه که از نام آن پیداست باعث می شود در صورتی که دور تا دور قایق با جسمی برخورد کرد، مانع از آسیب دیدن قایق شود. این نوار ضربه گیر باعث شده که خیلی از افراد از این قایق بادی بعنوان قایق های رفتینگ استفاده کنند و در آب های خروشان نیز از استقامت بالایی برخوردار است. قایق دارای پمپ باد دستی و پارو های الومینیومی بوده و در ابتدا و انتهای قایق 2 دستگیره جهت حمل و نقل قایق تعبیه شده. گیره های نگهدارنده بر روی بدنه این قایق باعث میشود شما هنگام تفریح بتوانید یک سایبان برای قایق طراحی کرده و به این گیره ها متصل نمایید. قایق های بادی مارینر قابلیت نصب موتور تا 3 اسب را به خوبی دارند اما موتور های سنگین تر برای این قایق ها مناسب نمی باشد و کاربردی نیست. جهت توضیحات بیشتر برای این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


قایق بادی اینتکس 2020 مدل 68376 را می توان یکی از بزرگترین و از مجهز ترین قایق های بادی دانست که شرکت اینتکس آن را با بهترین شکل طراحی تولید کرده است. این قایق بادی مدل مارینر از نظر ابعاد و تعداد نفراتی که می توانند از آن استفاده کنند، طراحی مدل چهار نفره ای داشته که می تواند به خوبی فضای کافی را برای نشستن چهار فرد بزرگسال فراهم کند. همچنین این کالا می تواند تا 500 کیلوگرم را تحمل کند و در واقع می توان گفت که بیشتر از وزن چهار فرد بالغ خواهد بود که دلیل این تحمل وزن بالا نیز ابعاد بزرگ محصول و داشتن محفظه های بسیار بزرگ بوده که شناوری آن را بهبود بخشیده است.

همانطور که می دانید جنس بدنه محصول از مهمترین عوامل خرید و استفاده ازقایق های بادی خانوادگی بوده که در این محصول نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بدنه ای که ساخته شده از جنس الیاف شمعی با روکش پی وی سی برزنتی بوده که از مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی مختلف، دما و فشار آب و همچنین برخورد با اشیای دیگر بهره می برد. این کالا بدنه ای با ضخامت بالا داشته و با باد کردن آن حالت سفت و مقاوم تری به خود می گیرد. لازم به ذکر است روکش قسمت داخلی این قایق از نوع طرح چرم درجه یک و عالی بوده تا هنگام نشستن در داخل آن احساس راحتی و آرامش کنید. از ویژگی های کلی این محصول نیز می توان به داشتن یک جفت پارو آلومینیومی با قابلیت تغییر سایز، داشتن یک پمپ باد دستی،داشتن سه نشیمنگاه بادی مجزا، دستگیره حمل سرخود، کف فایبرگلاس و مقام، ساک حمل و... اشاره نمود. ویژگی هایی که سبب شده تا این محصول را به یکی از بهترین و مناسب ترین قایق های بادی این شرکت تبدیل نماید. این کالا با داشتن بدنه ای مقاوم و همچنین داشتن ویژگی ها پر مزیت به یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین قایق های بادی تبدیل شده که بر خلاف ویژگی های بسیار خوب خود از قیمت منصفانه ای بهره مند است. این کالا توسط نمایندگی اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود. 

"8 ویژگی برتر قایق بادی برای تجربه خوب در آب"


قایق بادی از جمله وسایلی است که برای تفریح و سرگرمی در آب استفاده می‌شود. این قایق‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص خود، مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی قرار می‌گیرند. در این مقاله به بررسی 8 ویژگی برتر قایق بادی می‌پردازیم که برای تجربه خوبی در آب لازم است.

1. پایداری: یکی از ویژگی‌های اصلی قایق بادی، پایداری آن در آب است. یک قایق بادی باید قادر باشد در مواج و شرایط آبی مختلف تعادل خود را حفظ کند و سقوط نکند.

2. سرعت: قایق بادی باید توانایی رسیدن به سرعت‌های مناسبی در آب را داشته باشد. سرعت این وسیله در تفریحات و مسابقات آبی اهمیت بالایی دارد.

3. مناسب برای مبتدیان: برخی از قایق‌های بادی برای مبتدیان طراحی شده‌اند و دارای ویژگی‌هایی هستند که یادگیری و رانندگی با آن‌ها برای افراد جدیدکار در این حوزه آسان‌تر است.

4. سبک و قابل حمل: قایق بادی باید سبک و قابل حمل باشد تا بتوان آن را به راحتی به هر محل آبی حمل کرد. همچنین این ویژگی در زمان ذخیره سازی و انتقال قایق بسیار مهم است.

5. دوام و مقاومت: قایق بادی باید از مواد مرغوب و مقاوم ساخته شده باشد تا در برابر ضربات آب، نیاز به تعمیرات مکرر و یا تغییر قطعات داشته باشد.

6. راحتی و آسایش: صندلی‌ها، و فضای داخلی قایق باید به گونه‌ای طراحی شده باشند که کاربران بتوانند به آسانی در طول مدت زمانی طولانی در آب شرایط راحتی را تجربه کنند.

7. قابلیت تنظیم و تغییر: برخی از قابلیت‌های قایق بادی، قابلیت تنظیم بالا، تغییر جهت یا کنترل باد بر روی قایق است که این ویژگی‌ها به رانندگان این وسیله امکان می‌دهد بهترین عملکرد را در آب داشته باشند.

8. قابلیت تجهیزات اضافی: برخی از قایق‌های بادی قابلیت نصب تجهیزات اضافی مانند سایبان، بار، پخشگر صدا و ... را دارند که براساس نیازها و سلیقه‌ی خود افزایش کارایی و کاربرد این وسیله را فراهم می‌کند.

نتیجه‌گیری:
قایق بادی با ویژگی‌های فوق، یک انتخاب عالی برای تفریح و سرگرمی در آب است. انتخاب قایق بادی مناسب به تجربه‌ی شما در آب کمک می‌کند و تجربه‌ی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. همچنین در این مقاله بهترین روش‌های سئو برای رتبه‌بندی و جذب ترافیک برای مقاله خود را بررسی کرده‌ایم.

قایق بادی اینتکس 2020 مدل 68376 سری جدید قایق های بادی تفریحی می باشد که از بدنه ای مقاوم و محکم تشکیل شده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده در داخل آب های آرام مانند رودخانه و دریاچه مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. بدنه از بخش های خوبی تشکیل شده است که تنها برای راحتی استفاده کنندگان بوده است. بنابراین می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن لذت برد. افرادی که تمایل به گردش در آب ها را دارند و یا قصد ماهیگیری در این گونه مناطق را دارند می توانند این قایق بادی را تهیه کنند و به همراه دوستان و یا اعضای خانواده خود به گردش بپردازند. چرا که ظرفیت این قایق بادی 4 نفره است و بدنه قادر به تحمل وزن 4 فرد به طور همزمان می باشد. در نتیجه جزو محصولات جادار بوده است و می تواند برای اعضای یک خانواده مورد استفاده قرار گیرد. قایق بادی اینتکس مدل مارینر بوده است که طرحی جدید و به روز می باشد. افراد در داخل این قایق بادی راحتی راحس می کنند و دچار مشکل نیز نخواهند شد. چنین محصولی تنها در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد چرا که جزو محصولات اصل و اورجینال می باشد.

قایق بادی اینتکس 2020 مدل 68376

قایقی محکم برای تفریح

از آن جایی که این محصول برای تفریح و گردش در محیط های آبی مورد استفاده قرار می گیرد از بدنه ای مقاوم و محکم تشکیل شده است که می توان به راحتی نسبت به داشتن آن اقدام کرد. بدنه برای این گونه استفاده دارای سازگاری زیاد می باشد و بدنه ای محکم و مقاوم دارد. بدنه محصول در بخش کف از جنس فایبرگلاس بوده است که نوعی بدنه مقاوم می باشد. این بخش از بدنه که در ارتباط با آب و محیط بیرون می باشد با داشتن چنین جنسی سبب ایجاد سازگاری بالا با محیط می شود و می تواند در طی مدت زمان طولانی بدون تغییر باقی بماند. از این رو محصولی غیر قابل تغییر می باشد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. ایجاد مقاومت بالا و داشتن طول عمر بالا در این بخش از محصول باعث شده است که افراد بتوانند در زمان نگه داری از آن نیز دچار مشکل نشوند و آن را در محیط هایی مانند انباری و یا محیط های دیگر محافظت کنند. 

خرید قایق بادی اینتکس 2020 مدل 68376

وسایل همراه محصول

محصول مورد نظر تشکیل شده از بدنه ای از جنس وینیل که کیفیت بسیار بالایی دارد و دارای طول عمر است. این محصول دارای پمپ باد می باشد که همراه آن به خریدار داده می شود. همچنین دارای پارو بوده است تا در مسیر بتوان جهت ها را مشخص کرد و بتوان در آب سرعت گرفت. علاوه بر این موارد دارای طناب نجات نیز بوده است تا در موارد خاص مورد استفاده قرار گیرد. وجود ساک حمل نیزبه نوبه خود حائز اهمیت می باشد. ساک حمل می تواند محصول را به راحتی جا به جا سازد و برای حمل و نقل مشکلی ایجاد نمی کند. این محصول دارای قابلیت نصب موتور بر روی بدنه خود می باشد و قادر است که به یک قایق موتوری تبدیل شود. در نتیجه دارای طراحی برای نصب موتور نیز می باشد. علاوه بر این موارد بخشی به عنوان دستگیره حمل وجود دارد که امکان ورود محصول به داخل آب و خارج کردن آن از آب را مهیا می کند و سبب راحتی این کار ها می شود.

خرید آسان

به منظور خرید آسان قایق بادی اینتکس مدل مارینر4 نفره افراد می توانند به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کنند و محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
328 CM
عرض
145 CM
ارتفاع
48 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.75 MM
تحمل وزن
500 KG
وزن بسته بندی
41.600 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
دستی 68605
پارو
دارد
نوع پارو
دسته آلومینیومی
گیج تنظیم باد
دارد
طناب نجات
دارد
نشیمنگاه
دارد
کیف حمل
دارد
کیف لوازم
دارد
ظرفیت
4 نفر
محل نصب موتور
دارد
جای قلاب ماهیگیری
دارد
سایر ویژگی ها
دستگیره حمل و کف فایبر گلاس دارد
رشید داراخانی

من خریدم خیلی خیلی مقاوم و از همه لحاظ همانطور که فروشگاه گفته بود عالی بود.
کف فایبر گلاسش حس تعادل خوبی به آدم میده.
در ضمن یه کارت گارانتی آقا سعید بهم داد که تحقیق کردم و متوجه شدم که هیچ جایی کارت گارانتی نداره و فقط مختص سعید اینتکس است.

824 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

مرسی از خرید شما رشید عزیز
همانطور که میدانید ما تنها مرکزی هستیم که محصولات بادی را در ایران گارانتی می کنیم.
افتخار ما صداقت ما و انتخاب ما توسط شماست

824 روز پیش ارسال پاسخ
حسین یوسفی

جنسش حرف نداره برای ماهی گیری گرفتم عالیه

152 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

مبارکت باشه حسین عزیز

138 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...